W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Inauguracja projektu „Polskie Marki Turystyczne”

17.12.2018

W wydarzeniu uczestniczył minister Witold Bańka

Inauguracja projektu „Polskie Marki Turystyczne”

17 grudnia 2018 r., w Starej Oranżerii Muzeum Łazienki Królewskie w Warszawie odbyła się uroczysta inauguracja projektu „Polskie Marki Turystyczne”. Na scenie Teatru Królewskiego główne założenia projektu przedstawił Witold Bańka, Minister Sportu i Turystyki, który podkreślił, że kluczowym elementem będzie współpraca na poziomie lokalnym.

- Jestem przekonany, że kompleksowa współpraca wielu podmiotów przy tworzeniu wspólnej oferty turystycznej pod jednym, mocnym wizerunkowo szyldem przyniesie wymierne korzyści – zapowiedział minister Bańka.

Anna Krupka, Sekretarz Stanu w MSiT, przedstawiła szczegółowe informacje o sposobie realizacji projektu i podkreśliła, że jest przekonana, iż znak „Polska Marka Turystyczna” stanie się prestiżowym certyfikatem oznaczającym jakość oraz atrakcyjność.

Prezes Polskiej Organizacji Turystycznej, Robert Andrzejczyk, zachęcił przyszłych beneficjentów do udziału w projekcie, przedstawiając wachlarz działań promocyjnych prowadzonych przez POT, do których dostęp na preferencyjnych warunkach będą mieli uczestnicy projektu.

- Dzięki niemu będziemy dysponowali wachlarzem wyróżniających się pod względem atrakcyjności polskich regionów turystycznych – podkreślił prezes Andrzejczyk, zauważając również, że projekt „Polskie Marki Turystyczne” jest również niepowtarzalną okazją dla mniej znanych polskich destynacji turystycznych, które dzięki niemu mogą zostać wypromowane.

Oficjalnej inauguracji projektu towarzyszyła debata ekspercka, moderowana przez Gheorghe Mariana Cristescu, Prezesa Zarządu Chopin Airport Development, Przewodniczącego Społecznej Rady Turystyki, w której udział wzięli:

  • p. Ewa Pawlak-Lewandowska, Dyrektor Departamentu Turystyki w Ministerstwie Sportu i Turystyki,
  • p. Agnieszka Sikorska, dyrektor Biura Śląskiej Organizacji Turystycznej,
  • p. Andrzej Olszewski, dyrektor Żywego Muzeum Piernika w Toruniu,
  • p. Adam Mikołajczyk, ekspert marketingu turystycznego, Prezes Zarządu Fundacji Best Place – Europejski Instytut Marketingu Miejsc,
  • p. Jacek Janowski, dyrektor Departamentu Promocji Turystyki Krajowej w Polskiej Organizacji Turystycznej.

Paneliści dyskutowali na temat m.in. roli marketingu w turystyce, nowych trendach w działaniach marketingowych oraz korzyściach związanych z certyfikowanym potwierdzaniem jakości.

Projekt „Polskie Marki Turystyczne”, zainicjowany przez Ministerstwo Sportu i Turystyki, będzie realizowany we współpracy z Polską Organizacją Turystyczną, przy wsparciu regionalnych organizacji turystycznych oraz ekspertów zewnętrznych. Został także wpisany do „Strategii na rzecz odpowiedzialnego rozwoju do roku 2020 (z perspektywą do 2030 r.)”. Więcej informacji na temat projektu można znaleźć na dedykowanej stronie internetowej www.polskiemarkiturystyczne.gov.pl.

Materiały

Regulamin Projektu „Polskie Marki Turystyczne”
Regulamin​_PMT.pdf 0.48MB

Zdjęcia (15)

Informacje o publikacji dokumentu
Ostatnia modyfikacja:
19.12.2018 09:48 Marcin Papierz
Pierwsza publikacja:
19.12.2018 09:48 Marcin Papierz
{"register":{"columns":[]}}