W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Koordynatorzy do spraw dostępności

10 marca 2020 r. Wojewoda Opolski wyznaczył Koordynatorów do Spraw Dostępności w Opolskim Urzędzie Wojewódzkim.

Do zadań Koordynatora należy w szczególności:

  • wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd,
  • przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,
  • monitorowanie działalności Urzędu w zakresie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.

Kontakt

Koordynator do spraw dostępności w Opolskim Urzędzie Wojewódzkim w Opolu:

  • Anna Marczak - Puc
  • Wiesław Jania
  • Sławomir Oczoś
  • Joanna Zajdel

e-mail: dostepnosc@opole.uw.gov.pl
telefon: 77-45-24-125

Koordynator do spraw dostępności w Wojewódzkiej Inspekcji Geodezyjnej i Kartograficznej:

  • Małgorzata Narolska

e-mail: mnarolska@opole.uw.gov.pl
telefon: 77-45-24-358

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
26.10.2020 11:02 Anna Marczak - Puc
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Anna Marczak - Puc
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Koordynatorzy do spraw dostępności 5.0 30.12.2022 11:54 Joanna Zajdel
Koordynatorzy do spraw dostępności 4.0 19.09.2022 12:26 Joanna Zajdel
Koordynatorzy do spraw dostępności 3.0 05.01.2021 07:46 Joanna Zajdel
Koordynatorzy do spraw dostępności 2.0 08.12.2020 09:31 Joanna Zajdel
Koordynatorzy do spraw dostępności 1.0 26.10.2020 11:02 Anna Marczak - Puc

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}