W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Tytuł/stanowisko: Administrator SWD PRM

Dyrektor Generalny Opolskiego Urzędu Wojewódzkiego ogłasza nabór na stanowisko Informatyk - Administrator SWD-PRM

Wykształcenie: Średnie
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Termin składania aplikacji upłynął: 07-10-2023

Nabór zakończony

Wynik Naboru: Brak ofert kandydatek/kandydatów

Informacje o ofercie

stanowisko zaliczone jest do grupy stanowisk spoza korpusem służby cywilnej

Zakres obowiązków

  1. Nadzorowanie prawidłowego działania Systemu Wspomagania Dowodzenia Państwowego Ratownictwa Medycznego (SWD PRM).
  2. Monitorowanie i nadzorowanie stanu zainstalowanego sprzętu teleinformatycznego przekazanego przez dysponentów zespołów ratownictwa medycznego do sprawnego funkcjonowania Systemu Wspomagania Decyzji Państwowego Ratownictwa Medycznego w celu zapewnienia ciągłości funkcjonowania systemu Państwowego Ratownictwa Medycznego
  3. Współdziałanie z Administratorem Bezpieczeństwa Informacji OUW w celu wdrożenia i przestrzegania zasad bezpieczeństwa informacji i zarządzania systemami informatycznymi SWD PRM.
  4. Tworzenie i aktualizacja procedur niezbędnych do zapewnienia ciągłości działania SWD PRM. Bieżące nadzorowanie sprzętu teleinformatycznego zainstalowanego na potrzeby SWD PRM oraz gotowość do pełnienia funkcji administratora wojewódzkiego Systemu Wspomagania Dowodzenia Państwowego Ratownictwa Medycznego w celu wdrażania i przestrzegania zasad  bezpieczeństwa informacji i zarządzania Systemu Wspomagania Dowodzenia Państwowego Ratownictwa Medycznego.
  5. Zapewnienie ciągłości pracy stanowiska pracy dyspozytorów medycznych oraz koordynatorów ratownictwa medycznego w celu zapewnienia dobowej realizacji przez nich zadań.
  6. Przeciwdziałanie oraz udział w usuwaniu skutków awarii.
  7. Szybkie reagowanie na incydenty związane z funkcjonowaniem SWD PRM
  8. Bieżąca współpraca z: Głównym Dyspozytorem Medycznym, Wojewódzkim Koordynatorem Ratownictwa Medycznego i dysponentami zespołów ratownictwa medycznego w zakresie zainstalowanej centralnie aplikacji SWD PRM oraz przekazanego sprzętu w celu prawidłowego funkcjonowania sytemu;
  9. Przygotowanie kopii nagrań dla potrzeb podmiotów zewnętrznych, obsługa rejestratora rozmów w SWD PRM i DM w celu realizacji zadań ustawowych.
  10. Testowanie nowych wersji aplikacji SWD PRM oraz sporządzania raportów określających ich przydatność, mocne i słabe strony oraz ewentualne zagrożenia.
  11. Testowanie sprzętu teleinformatycznego niezbędnego do funkcjonowania Systemu Wspomagania Dowodzenia Państwowego Ratownictwa Medycznego w celu prawidłowego i optymalnego działania systemu PRM.
  12. Wspomaganie czynności instalacji, konserwacji, modyfikacji, naprawy oraz wymiany sprzętu teleinformatycznego zainstalowanego w dyspozytorni medycznej, miejscach stacjonowania zespołów ratownictwa medycznego, zespołach ratownictwa medycznego i stanowiska lekarza koordynatora ratownictwa medycznego w celu zapewnienia ciągłego i prawidłowego funkcjonowania SWD PRM.
  13. Prowadzenie ewidencji sprzętu teleinformatycznego przekazanego dysponentom zespołów ratownictwa medycznego w celu prawidłowego gospodarowania nim oraz powierzonego mienia, które związane jest z prawidłowym funkcjonowaniem systemu PRM
  14. Pełnienie dyżurów pod telefonem poza normatywnymi godzinami pracy.
  15. Współpraca z Krajowym Centrum Monitorowania Ratownictwa Medycznego i innymi podmiotami, w zakresie których, sprawowany jest nadzór, funkcjonowanie i obsługa SWD PRM.

Miejsce wykonywania pracy

Województwo: opolskie
Dyspozytornia Medyczna Opole, Ul. Mickiewicza 1

Wymagania

dministratorem SWD PRM może być osoba posiadająca:

  1. wykształcenie: średnie
  2. znajomość systemów operacyjnych: Linux, Windows; konfiguracji sprzętu sieciowego; zasad bezpieczeństwa IT na poziomie ustawy o ochronie danych osobowych; technologii TCP/IP, VPN, Vol o umiejętności: konfiguracji oraz utrzymania sprzętu i systemów IT; diagnozowania awarii oraz naprawy sprzętu komputerowego; konfigurowania routingu oraz zestawienia połączeń na potrzeby bieżące; zarządzania infrastrukturą sieciową na poziomie warstwy drugiej
  3. doświadczenie zawodowe: minimum 2-letnie doświadczenie w realizacji zadań informatyka
  4. znajomość przepisów prawa w zakresie ustaw: o Państwowym Ratownictwie Medycznym wraz z aktami wykonawczymi, o Systemie Powiadamiania Ratunkowego wraz z aktami wykonawczymi, o ochronie danych osobowych, o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, o ochronie danych osobowych, Kodeks postępowania administracyjnego
  5. umiejętności: analityczne myślenie, odporność na stres, organizacja pracy własnej oraz dyspozycyjność, skuteczna komunikacja, umiejętność pracy w zespole, zdolność szybkiego podejmowania decyzji
  6. Posiadanie obywatelstwa polskiego
  7. Korzystanie z pełni praw publicznych
  8. Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.

Wymagane dokumenty

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Benefity

  • Ruchomy czas pracy
  • Indywidualny czas pracy
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne
  • Dodatek za wysługę lat
  • Nagrody jubileuszowe
  • Nagrody za szczególne osiągnięcia w pracy zawodowej
  • Niskooprocentowane pożyczki mieszkaniowe z ZFŚS
  • Przedświąteczna pomoc finansowa
  • Możliwość przystąpienia do Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej i korzystania z nieoprocentowanych pożyczek
  • Możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie
  • Możliwość dofinansowania do studiów podyplomowych innych form kształcenia podnoszących kwalifikacje zawodowe

Dodatkowe informacje

  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
  • Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru. Do tego czasu będzie można je odebrać w urzędzie (ale nie odeślemy ich).
  • Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
  • Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
  • Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.
  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
  • Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.

Dostępność

  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.

Osoba kontaktowa: 519 181 423, 519 640 656

Dokumenty aplikacyjne w formie papierowej i w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "oferta pracy na stanowisko ....  - ogłoszeniez dnia ... dostarcz na adres:

Opolski Urząd Wojewódzki: Sekretariat Dyrektora Generalnego pok. 251
ul. Piastowska 14, 45-082 Opole

Decyduje data: stempla pocztowego

Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze (do zapoznania w załączniku).

Przetwarzanie danych osobowych
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Administrator danych i kontakt do niego: Wojewoda Opolski, którego siedzibą jest Opolski Urząd Wojewódzki w Opolu, ul.
Piastowska 14, 45-082 Opole, tel. 74524125, email: bok@opole.uw.gov.pl
Kontakt do inspektora ochrony danych: w sprawach związanych z danymi osobowymi proszę kontaktować się z
Inspektorem Ochrony Danych poprzez adres e-mail iod@opole.uw.gov.pl lub listownie na adres: Opolski Urząd
Wojewódzki w Opolu, ul. Piastowska 14, 45-082 Opole
Cel przetwarzania danych:
przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu
naboru
Informacje o odbiorcach danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja
dokumentów po przeprowadzeniu naboru
Okres przechowywania danych:
czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w
których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie
zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o
archiwizacji
Uprawnienia:
1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
4. prawo do usunięcia danych osobowych;
- żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych,
podany powyżej;
5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2,
00-193 Warszawa).
Podstawa prawna przetwarzania danych:
1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o
narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
Informacje o wymogu podania danych:
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię,
nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w
służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie
cywilnej.
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie
danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w
dowolnym czasie.
Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna
będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też
profilowane

Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów

  • Osoba kontaktowa: Opolski Urząd Wojewódzki Sekretariat Dyrektora Generalnego pok. 251
  • Telefon: 774524303
  • Adres: ul. Piastowska 14, 45-082 Opole
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
26.09.2023 11:09 Katarzyna Branicka
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Edyta Bach-Starzecka
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Ogłoszenie naboru na stanowisko administrator SWD PRM w Wydziale Zdrowia i Polityki Społecznej z dnia 26.09.2023r. 2.0 18.10.2023 08:07 Katarzyna Branicka
Ogłoszenie naboru na stanowisko administrator SWD PRM w Wydziale Zdrowia i Polityki Społecznej z dnia 26.09.2023r. 1.0 26.09.2023 11:09 Katarzyna Branicka

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}