W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Ogłoszenie naboru na stanowisko operatora numerów alarmowych w Wydziale Zdrowia i Powiadamiania Ratunkowego z dnia 06.07.2022 r.

Ogłoszenie naboru na stanowisko operatora numerów alarmowych w Wydziale Zdrowia i Powiadamiania Ratunkowego z dnia 06.07.2022 r.

Opolski  Urząd Wojewódzki w Opolu poszukuje  kandydatów na stanowisko operatora numerów alarmowych w Centrum Powiadamiania Ratunkowego  w Opolu, ul. Oleska 123

Liczba etatów: 6

Wymiar etatu: 0,5-1

 

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy

 

        1. Przyjmowanie dyżuru poprzez:
  • zapoznanie się z aktualną sytuacją,
  • sprawdzenie wyposażenia i sprawności działania sprzętu stanowiska operatorskiego CPR,
  • sprawdzenie i ciągłe monitorowanie skrzynki odbiorczej poczty elektronicznej
    i  faksu.
  1. Przestrzeganie na stanowisku pracy procedur obsługi zgłoszeń alarmowych oraz instrukcji i innych dokumentów wykorzystywanych w CPR, w szczególności zapisów określonych w Zasadach funkcjonowania Centrum.
  2. Odbiór, rejestracja i przekazywanie do dyspozytorów odpowiednich służb, zgodnie
    z kompetencją rzeczową i miejscową,  zgłoszeń alarmowych w szczególności:
  • kierowanych na numery alarmowe 112, 997 i 998, a docelowo 999,
  • z systemów eCall,
  • przy wykorzystaniu innych dostępnych w centrum środków komunikacji,
  • od dyżurnych Policji,
  • od dyżurnych Państwowej Straży Pożarnej,
  • od dyspozytorów medycznych,
  • z innych centrów powiadamiania ratunkowego,
  • od podmiotów ratowniczych i służb zlokalizowanych poza centrum.
  1. Zapewnienie obsługi zgłoszeń obcojęzycznych kierowanych na numer alarmowy.
  2. Zapewnienie obsługi zgłoszeń alarmowych w przypadku awarii występujących
    na stanowisku pracy operatora numeru alarmowego.
  3. Współpraca z Wydziałem Krajowe Centrum Monitorowania Systemu Powiadamiania Ratunkowego MSWiA w zakresie zgłaszania i usuwania awarii stanowisk pracy operatorów numerów alarmowych.
  4. Zapewnienie wymiany informacji pomiędzy wojewódzkim koordynatorem ratownictwa medycznego, dyspozytorami Państwowej Straży Pożarnej i ratownictwa medycznego oraz wymianę informacji pomiędzy centrami i dyspozytorami innych podmiotów oraz jednostek samorządu terytorialnego realizujących zadania systemu powiadamiania ratunkowego.
  5. Informowanie na bieżąco przełożonych oraz dyżurnego Wojewódzkiego Centrum Zarządzania Kryzysowego o ważniejszych zdarzeniach w województwie.
  6. Dokonywanie oceny pracy w oparciu o kartę samooceny.
  7. Uczestniczenie w kursach doskonalących swojego stanowiska pracy.
  8. Wykonywanie innych obowiązków zleconych przez przełożonego.               


Wymagania konieczne

      • wykształcenie,  co najmniej  średnie,
      • posługiwanie się co najmniej jednym językiem obcym w stopniu komunikatywnym,
      • umiejętność posługiwania się sprzętem teleinformatycznym,
      • komunikatywność.
         

Wymagania dodatkowe: 
- odporność  na stres,
​​​​​​​-  znajomość ustawy z dnia 22 listopada 2013 r. o systemie powiadamiania ratunkowego ( Dz. U. z 2021 r.  poz. 268) oraz  rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 30 kwietnia 2021 r. w sprawie organizacji i sposobu funkcjonowania centrów powiadamiania ratunkowego oraz procedur obsługi zgłoszeń alarmowych (Dz. U. z 2021 r.  poz.832), rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 10 maja 2021 r. w sprawie szkoleń pracowników centrum powiadamiania ratunkowego (Dz. U. z 2021 r.  poz.897) oraz rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 10 maja 2021 r. w sprawie zakresu informacji zamieszczanych w karcie oceny pracy, karcie oceny kompetencji i karcie samooceny oraz wzorów tych kart (Dz. U. z 2021 r.  poz.899).

   Osoby zainteresowane pracą w CPR (po zakwalifikowaniu) zostaną skierowane na specjalistyczne szkolenie dla operatorów numerów alarmowych (poza osobami posiadającymi ważny certyfikat ONA). Ukończenie z wynikiem pozytywnym szkolenia jest obligatoryjnym spełnieniem wymogów prawnych zatrudnienia  na etacie  operatora  numerów   alarmowych.

  W trakcie naboru zostanie przeprowadzony test przez psychologa CPR oraz  wiedzy z zakresu wskazanych aktów prawnych oraz znajomości języka obcego. Podczas rozmowy kwalifikacyjnej przeprowadzane będą m.in. scenki sytuacyjne z zakresu pracy operatora numerów alarmowych w języku obcym zadeklarowanym w dokumentach aplikacyjnych.

 

 Informacje dodatkowe:

  • stanowisko zaliczone jest do grupy stanowisk spoza korpusem służby cywilnej;
  • praca w systemie zmianowym  12/24 h;
  • praca przez 365 dni w roku - centrum funkcjonuje również w dni wolne, niedzielę i święta;

Co oferujemy:

  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne
  • Dodatek za wysługę lat
  • Nagrody jubileuszowe
  • Nagrody za szczególne osiągnięcia w pracy zawodowej
  • Niskooprocentowane pożyczki mieszkaniowe z ZFŚS
  • Integracyjne spotkania pracowników Urzędu i ich rodzin
  • Przedświąteczna pomoc finansowa
  • Możliwość przystąpienia do Pracowniczej Kasy Zapomogowo- Pożyczkowej i korzystania z nieoprocentowanych pożyczek
  • Możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie
  • Możliwość dofinansowania do studiów podyplomowych i innych form kształcenia podnoszących kwalifikacje zawodowe

 

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • CV i list motywacyjny z zadeklarowanym językiem obcym,
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia,
  • oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie obywatelstwa polskiego,
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.

 

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność – w przypadku kandydatek/kandydatów zamierzających skorzystać z pierwszeństwa zatrudnienia w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów.

Dodatkowe informacja można uzyskać pod nr telefonu  77 421 68 32.

Terminy i miejsce składania dokumentów

Dokumenty należy złożyć do: 22 lipca 2022 r.
Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

Miejsce składania dokumentów

Opolski Urząd Wojewódzki Sekretariat Dyrektora Generalnego ul. Piastowska 14,
 45-082 Opole z dopiskiem "oferta pracy – na stanowisko operatora numerów alarmowych".

Dane osobowe- klauzula informacyjna

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

  • Administrator danych i kontakt do niego: administratorem Państwa danych jest Wojewoda Opolski, którego siedzibą jest Opolski Urząd Wojewódzki w Opolu, ul. Piastowska 14, 45-082 Opole, tel. 74524125, email: bok@opole.uw.gov.pl
  • Kontakt do inspektora ochrony danych: w sprawach związanych z danymi osobowymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych poprzez adres e-mail iod@opole.uw.gov.pl lub listownie na adres: Opolski Urząd Wojewódzki w Opolu, ul. Piastowska 14, 45-082 Opole.
  • Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy poza korpusem służby cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
  • Informacje o odbiorcach danych: odbiorcami danych osobowych mogą być podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa. Dane nie będą udostępniane podmiotom trzecim.
  • Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy poza korpusem służby cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
  • Uprawnienia:
    1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
    2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
    3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
    4. prawo do usunięcia danych osobowych; - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
    5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
  • Podstawa prawna przetwarzania danych:
    1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
    2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
    3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
  • Informacje o wymogu podania danych: Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej. Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie. Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

Inne informacje

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Kandydaci zakwalifikowani do kolejnego etapu postępowania kwalifikacyjnego zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo.
Urząd jest przyjazny dla osób niepełnosprawnych.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

 

 

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
06.07.2022 09:01 Katarzyna Branicka
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Edyta Bach-Starzecka
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Ogłoszenie naboru na stanowisko operatora numerów alarmowych w Wydziale Zdrowia i Powiadamiania Ratunkowego z dnia 06.07.2022 r. 1.0 06.07.2022 09:01 Katarzyna Branicka

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}