W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Informacja o rejestrze mieszkań treningowych i wspomaganych prowadzonych przez gminę/powiat lub na ich zlecenie

Na podstawie art. 53 ust. 16 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (Dz. U. z 2023 r. poz. 901 ze zm.) wojewoda prowadzi rejestr mieszkań treningowych i wspomaganych prowadzonych przez gminę/powiat lub na ich zlecenie.

Zgłoszenia do rejestru dokonuje podmiot prowadzący mieszkanie treningowe lub wspomagane.

Podmiot prowadzący zgłasza wojewodzie wszelkie zmiany danych objętych rejestrem w terminie 14 dni od dnia ich powstania.

Zgłoszenie do rejestru lub zmiany do rejestru dokonuje się do Wydziału Polityki Społecznej Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego w Białymstoku

  • na adres ul. Mickiewicza 3, 15-213 Białystok,
  • drogą e-mailową na adres wps@bialystok.uw.gov.pl,
  • drogą elektroniczną (np.: e-puapem)

na Formularzu zgłoszenia danych do rejestru mieszkań treningowych i wspomaganych prowadzonych przez gminę, powiat lub na ich zlecenie (Zał.), opatrzonym pieczątką nagłówkową jednostki zgłaszającej oraz podpisanym przez kierownika jednostki zgłaszającej.

Wojewoda na bieżąco aktualizuje zgłoszone dane w rejestrze.

 

Materiały

Formularz zgłoszenia do rejestru mieszkań treningowych i wspomaganych
Formularz​_zgłoszenia​_do​_rejestru​_mieszkań​_treningowych​_i​_wspomaganych.xlsx 0.01MB
{"register":{"columns":[]}}