W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

W ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa 2014-2020

logo

Projekty zrealizowane:


„EZD RP – elektroniczne zarządzanie dokumentacją w administracji publicznej”

EZD RP to projekt realizowany przez Naukową i Akademicką Sieć Komputerową Instytut Badawczy w partnerstwie z Wojewodą Podlaskim, którego celem jest stworzenie nowoczesnego systemu do elektronicznego zarządzania dokumentacją na rzecz administracji rządowej.
Produktami projektu będą: system EZD RP oraz dedykowane mu rozwiązanie chmurowe, który ma być fundamentem usprawniającym administrację publiczną, przyczyniając się do zwiększenia transparentności polskich urzędów oraz ich otwartości na zaspokajanie potrzeb obywateli i przedsiębiorców.
Wytworzony, w wyniku prac projektowych, system będzie stanowił własność Skarbu Państwa. System EZD RP będzie nieodpłatnie udostępniany od stycznia 2022 r. jednostkom administracji publicznej zainteresowanym jego wdrożeniem.
Projekt EZD RP jest finansowany ze środków unijnych i budżetu państwa w ramach Działania 2.2. Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa 2014-2020. Realizowany jest, jako projekt pozakonkursowy.

  • ramy czasowe realizacji projektu: styczeń 2019 r. - marzec 2022 r.
  • całkowita wartość Projektu wynosi: 49 895 390,98 zł
  • dofinansowanie ze środków UE: 42 206 559,89 zł
  • budżet państwa (współfinansowanie): 7 665 305,75 zł

Obsługą projektu w Podlaskim Urzędzie Wojewódzkim zajmuje się:
Oddział Programów Rządowych i Koordynacji Projektów
tel.  85 74 39 404
tel.  85 74 39 492

{"register":{"columns":[]}}