Metodyka postępowania oraz prace przy likwidacji i szacowaniu szkód wynikłych z niekorzystnych zjawisk pogodowych
Wydział Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego przypomina o konieczności niezwłocznego przekazywania przez samorządy gminne informacji o zdarzeniach oraz ewentualnych stratach i zniszczeniach do Starostw Powiatowych za pośrednictwem Powiatowych Centrów Zarządzania Kryzysowego.
PCZK przekazują w/w informacje niezwłocznie Wojewódzkiemu Centrum Zarządzania Kryzysowego.
Otrzymane przez WCZK informacje nie stanowią podstawy do powołania przez Wojewodę komisji do szacowania ewentualnych strat.
Materiały
Broszura dla JST - Ogólne zasady szacowania szkód w gospodarstwach rolnych i działach specjalnych produkcji rolnej 2025Broszura_dla_JST__Ogólne_zasady_szacowania_szkód_w_gospodarstwach_rolnych_i_działach_specjalnych_produkcji_rolnej_2025.doc 0.16MB Broszura dla JST - Procedura pomocy społecznej w przypadku zdarzeń klęskowych 2025
Broszura_dla_JST__Procedura_pomocy_społecznej_w_przypadku_zdarzeń_klęskowych_2025.pdf 0.40MB Broszura dla JST - Zasady i procedury uruchamiania środków na odbudowę infrastruktury komunalnej 2025
Broszura_dla_JST_Zasady_i_procedury_uruchamiania_środków_na_odbudowę_infrastruktury_komunalnej_2025.pdf 0.16MB