W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Metodyka postępowania oraz prace przy likwidacji i szacowaniu szkód wynikłych z niekorzystnych zjawisk pogodowych

Wydział Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego przypomina o konieczności niezwłocznego przekazywania przez samorządy gminne informacji  o zdarzeniach  oraz ewentualnych stratach i zniszczeniach do Starostw Powiatowych za pośrednictwem Powiatowych Centrów Zarządzania Kryzysowego.

PCZK przekazują  w/w informacje niezwłocznie Wojewódzkiemu Centrum Zarządzania Kryzysowego.

Otrzymane przez WCZK informacje nie stanowią podstawy do powołania przez Wojewodę komisji do szacowania ewentualnych strat.

Materiały

Broszura dla JST - Ogólne zasady szacowania szkód w gospodarstwach rolnych i działach specjalnych produkcji rolnej 2025
Broszura​_dla​_JST​_​_Ogólne​_zasady​_szacowania​_szkód​_w​_gospodarstwach​_rolnych​_i​_działach​_specjalnych​_produkcji​_rolnej​_2025.doc 0.16MB
Broszura dla JST - Procedura pomocy społecznej w przypadku zdarzeń klęskowych 2025
Broszura​_dla​_JST​_​_Procedura​_pomocy​_społecznej​_w​_przypadku​_zdarzeń​_klęskowych​_2025.pdf 0.40MB
Broszura dla JST - Zasady i procedury uruchamiania środków na odbudowę infrastruktury komunalnej 2025
Broszura​_dla​_JST​_Zasady​_i​_procedury​_uruchamiania​_środków​_na​_odbudowę​_infrastruktury​_komunalnej​_2025.pdf 0.16MB
{"register":{"columns":[]}}