W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Tytuł/stanowisko: Lekarz orzecznik Centralnej Komisji Lekarskiej w Warszawie/Lekarz orzecznik Rejonowej Komisji Lekarskiej

Dyrektor Zakładu Emerytalno-Rentowego Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Warszawie poszukuje kandydatów na stanowiska: Lekarz orzecznik Centralnej Komisji Lekarskiej w Warszawie, Lekarz orzecznik Rejonowej Komisji Lekarskiej z miejscem wykonywania pracy - odpowiednio w: Białymstoku, Bydgoszczy, Gdańsku, Katowicach, Kielcach, Krakowie, Lublinie, Łodzi, Olsztynie, Opolu, Poznaniu, Rzeszowie, Szczecinie, Warszawie, Wrocławiu, Zielonej Górze

Wykształcenie: Wyższe (magister)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Termin składania aplikacji: 31-05-2024

Informacje o ofercie

Wymiar etatu: do uzgodnienia

Zakres obowiązków

  • kierowanie osób badanych na badania specjalistyczne i psychologiczne oraz zlecanie wykonania badań dodatkowych w wyznaczonym terminie;
  • kierowanie osób badanych na obserwację w podmiocie leczniczym po wyrażeniu zgody przez osobę badaną;
  • zapoznawanie się z całością dokumentacji lekarskiej osób zgłaszających się do Rejonowej Komisji Lekarskiej lub Centralnej Komisji Lekarskiej oraz jej opracowywanie w celu (odpowiednio): wydania orzeczenia /uchylenia orzeczenia /utrzymania w mocy orzeczenia;
  • dokonywanie oceny stanu zdrowia osoby badanej na podstawie badania lekarskiego, wyników zleconych badań dodatkowych, specjalistycznych i psychologicznych, wywiadu chorobowego, dokumentacji medycznej będącej wynikiem obserwacji w podmiocie leczniczym, leczenia  ambulatoryjnego  i sanatoryjnego oraz innych dokumentów medycznych istotnych dla dokonania tej oceny oraz protokołów powypadkowych mogących mieć znaczenie (odpowiednio): dla treści orzeczenia /uchylenia orzeczenia/ utrzymania w mocy orzeczenia;
  • dokonywanie oceny związku inwalidztwa ze służbą na podstawie badania lekarskiego, wyników zleconych badań dodatkowych, specjalistycznych i psychologicznych, wywiadu chorobowego, dokumentacji medycznej będącej wynikiem obserwacji w podmiocie leczniczym, leczenia ambulatoryjnego i sanatoryjnego oraz innych dokumentów medycznych istotnych dla dokonania tej oceny oraz protokołów powypadkowych mogących mieć znaczenie dla treści orzeczenia, jak również na podstawie wyników przeprowadzonego dochodzenia lub śledztwa, wyroków sądowych, protokołu warunków służby, oświadczeń przełożonych i innych dokumentów, jeżeli mają one znaczenie w sprawie;
  • dokonywanie oceny czy śmierć funkcjonariusza jest następstwem wypadku lub choroby pozostającej w związku ze szczególnymi warunkami lub właściwościami służby;
  • uczestniczenie przy sporządzaniu protokołu badania (odpowiednio): Rejonowej Komisji Lekarskiej /Centralnej Komisji Lekarskiej, który zawiera wyszczególnienie wszystkich chorób i ułomności, także tych, które nie obniżają zdolności do służby;
  • uczestniczenie  przy (odpowiednio): opracowywaniu orzeczeń /uchylaniu orzeczeń /utrzymaniu w mocy orzeczeń wydanych przez Rejonową Komisję Lekarską z uwzględnieniem obowiązujących przepisów oraz w oparciu o całość posiadanej dokumentacji;
  • sprawdzanie dokumentacji i podpisywanie (odpowiednio): przygotowanych orzeczeń/  uchylenia orzeczeń /utrzymania w mocy orzeczeń, po opracowaniu ich treści przez pracownika obsługującego Rejonową Komisję Lekarską/ Centralną Komisję Lekarską.

Miejsce wykonywania pracy

Województwo: mazowieckie
ul. Sandomierska 5/7, Warszawa; ul. Fabryczna 27, Białystok; ul. Kopernika 14, Bydgoszcz; ul. Kartuska 4/6, Gdańsk; ul. Św. Jana 10, Katowice; ul. Wojska Polskiego 51, Kielce; Pl. Inwalidów 3, Kraków; ul. Grenadierów 3, Lublin; ul. Północna 42, Łódź; Al. Wojska Polskiego 37, Olsztyn; ul.Krakowska 44, Opole; ul. Dojazd 34, Poznań; ul. Krakowska 16H, Rzeszów; ul. Piotra Skargi 16, Szczecin; ul. Grabiszyńska 35-39, Wrocław.

Wymagania

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • tytuł specjalisty w zakresie danej dziedziny medycyny;
  • posiadanie czynnego prawa wykonywania zawodu lekarza na terytorium RP.

WYMAGANIA POŻĄDANE

  • doświadczenie w pracy w komisjach lekarskich służb mundurowych lub doświadczenie w orzekaniu o stanie zdrowia dla celów ubezpieczeniowych lub zabezpieczenia społecznego.

Wymagane dokumenty

  • CV,
  • list motywacyjny,
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagań niezbędnych (dyplom ukończenia uczelni medycznej, prawo wykonywania zawodu lekarza na terytorium RP, dyplom specjalisty w zakresie danej dziedziny medycyny),
  • oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydat nie pracował, nie pełnił służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.

Wymagane oświadczenia prosimy składać zgodnie ze wzorem zamieszczonym na stronie BIP ZER w zakładce O urzędzie > Pracuj z nami > Dokumenty dla kandydata do pracy: https://www.gov.pl/web/zermswia/dokumenty-dla-kandydata-do-pracy-zer .

Oświadczenia muszą być własnoręcznie podpisane.

OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY DODATKOWE

  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy.

MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

Zakład Emerytalno-Rentowy MSWiA

 ul. Pawińskiego 17/21

02-106 Warszawa

Na kopercie prosimy zamieścić numer ogłoszenia: „2/2024/Lekarz orzecznik”

Można aplikować również elektronicznie, wysyłając dokumenty na adres rekrutacja@zer.mswia.gov.pl, w tytule wskazując ww. numer ogłoszenia.

Wymagane oświadczenia powinny być podpisane ręcznie i zeskanowane. W przypadku zakwalifikowania kandydata do rozmów, prosimy o dostarczenie oryginałów tych oświadczeń.

Warunki pracy na stanowisku pracy:

  • praca biurowa,
  • wymuszona pozycja ciała związana z wykonywaniem większości zadań w pozycji siedzącej,
  • praca związana z bezpośrednim badaniem lekarskim interesantów,
  • praca związana z odpowiedzialnością,
  • stres związany z codzienną obsługą interesantów,
  • oświetlenie naturalne i sztuczne,
  • użytkowane sprzęty: przyrządy diagnostyczne stosowane w medycynie oraz komputer, drukarka, niszczarka.

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Dane Pani/Pana przetwarzane są zgodnie z postanowieniami RODO - Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.). Podstawowym celem RODO jest ochrona podstawowych praw i wolności osób fizycznych w związku z przetwarzaniem ich danych osobowych.

1. Informacje ogólne o podmiocie przetwarzającym dane osobowe: administratorem, czyli podmiotem, który ustala cele i sposoby przetwarzania Pani/Pana danych osobowych, jest Dyrektor Zakładu Emerytalno- Rentowego   Ministerstwa   Spraw   Wewnętrznych   i Administracji z siedzibą w Warszawie (02-106) przy ul. Pawińskiego 17/21.  

2. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych: w razie pytań związanych z przetwarzaniem danych osobowych, zachęcamy do kontaktu wysyłając e-mail na adres: iod@zer.mswia.gov.pl.

3. Cel przetwarzania danych osobowych: celem przetwarzania danych osobowych jest obsługa procesu rekrutacji kandydatów do pracy w Zakładzie Emerytalno-Rentowym Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji.

4. Podstawa prawna przetwarzania danych osobowych: podstawą przetwarzania danych osobowych są

1) obowiązki prawne spoczywające na administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) wynikające z: a) ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, b) ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej, c) ustawy z dnia 16 września 1982 r. o pracownikach urzędów państwowych, d) ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny;

2) Pani/Pana zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) w zakresie danych kontaktowych niewymienionych w przepisach.

5. Okres przechowywania danych osobowych: okres przechowywania danych osobowych podanych administratorowi w związku z realizacją procesu rekrutacji wynosi maksymalnie 1 rok od dnia wyrażenia zgody na przetwarzanie tych danych.

6. Informacje o przysługujących prawach właściciela danych: przysługuje Pani/Panu prawo:

1) żądania od administratora dostępu do danych osobowych oraz otrzymania kopii przetwarzanych danych,

2) sprostowania lub usunięcia danych,

3) żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych w ten sposób, aby nie były one wykorzystywane w żadnym celu poza ich przechowywaniem na Pani/Pana użytek,

4) wycofania wcześniej wyrażonej zgody na przetwarzanie niektórych kategorii danych (wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem).

5) wniesienia skargi w związku z przetwarzaniem danych osobowych do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Wniosek w sprawie realizacji Pani/Pana praw dotyczących danych osobowych powinien zostać złożony:

1) w formie pisemnej na adres Administratora,

2) za pośrednictwem profilu zaufanego elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP) lub

3) elektronicznie na adres: rekrutacja@zer.mswia.gov.pl.

7. Dobrowolność podania danych i skutek ich niepodania Podanie danych osobowych związanych z ubieganiem się o pracę w Zakładzie Emerytalno- Rentowym Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji jest dobrowolne, ale w przypadku ich nie podania bądź nie udzielenia zgody na ich przetwarzanie, nie będzie możliwa realizacja procesu rekrutacji.

Inne informacje

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Weryfikacja spełniania przez kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE”. W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć tłumaczenie ich na język polski przez tłumacza przysięgłego.  W związku z tym informujemy, że aplikacje kompletne to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia. Odrzucone dokumenty aplikacyjne zostaną komisyjne zniszczone.

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechą chronioną.

Techniki i metody naboru:

  • weryfikacja formalna nadesłanych ofert;
  • rozmowa kwalifikacyjna.

Więcej informacji: rekrutacja@zer.mswia.gov.pl lub pod numerem telefonu 047 725 60 74; 047 725 60 52.

Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów

Materiały

Ogłoszenie
Lekarz​_orzecznik​_CKL+RKL​_cała​_Polska.pdf 0.20MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
14.03.2024 14:12 Patrycja Styperek
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Wydział Kadr i Analiz
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Lekarz orzecznik Centralnej Komisji Lekarskiej w Warszawie/Lekarz orzecznik Rejonowej Komisji Lekarskiej 3.0 14.03.2024 14:57 Kinga Prusak
Lekarz orzecznik Centralnej Komisji Lekarskiej w Warszawie/Lekarz orzecznik Rejonowej Komisji Lekarskiej 2.0 14.03.2024 14:19 Patrycja Styperek
Lekarz orzecznik Centralnej Komisji Lekarskiej w Warszawie/Lekarz orzecznik Rejonowej Komisji Lekarskiej 1.0 14.03.2024 14:12 Patrycja Styperek

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}