W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Zakup materiałów piśmienno-biurowych i drobnego sprzętu biurowego.

ZER-ZP-18/2015

Materiały

Ogłoszenie o zamówieniu-pdf.
ogloszenie​_biurowka.pdf 2.28MB
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia -pdf.
siwz​_biurowka​_.pdf 26.47MB
Zał. nr 1 do SIWZ - Formularz ofertowy.doc
Zal​_​_nr​_1​_do​_SIWZ​_-​_Formularz​_ofertowy.doc 0.62MB
Zał. nr 2 do SIWZ - Wzór oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu przesłanek zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy PZP.doc
Zal​_​_nr​_2​_do​_SIWZ​_-​_Wzor​_oswiadczenia​_Wykonawcy​_o​_spelnianiu​_przeslanek​_zawartych​_w​_art​_​_22​_ust​_​_1​_ustawy​_PZP.doc 0.08MB
Zał. nr 3 do SIWZ - Wzór oświadczenia Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy PZP.doc
Zal​_​_nr​_3​_do​_SIWZ​_-​_Wzor​_oswiadczenia​_Wykonawcy​_o​_braku​_podstaw​_do​_wykluczenia​_z​_powodu​_niespelnienia​_warunkow​_​_o​_ktorych​_mowa​_w​_art​_​_24​_ust​_​_1​_ustawy​_PZP.doc 0.08MB
Zał. nr 4 do SIWZ - Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej-inforamacja o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej.doc
Zal​_​_nr​_4​_do​_SIWZ​_-​_Lista​_podmiotow​_nalezacych​_do​_tej​_samej​_grupy​_kapitalowej-inforamacja​_o​_tym​_​_ze​_Wykonawca​_nie​_nalezy​_do​_grupy​_kapitalowej.doc 0.09MB
Zał. nr 5 do SIWZ - Wzór protokołu odbioru.doc
Zal​_​_nr​_5​_do​_SIWZ​_-​_Wzor​_protokolu​_odbioru.doc 0.08MB
Zał. nr 6 do SIWZ - Wzór wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych , co najmniej 2-ch głównych dostaw odpowiadających wymaganiom okreslonym w rozdziale VII ust. 1 pkt 1.doc
Zal​_​_nr​_6​_do​_SIWZ​_-​_Wzor​_wykazu​_wykonanych​_​_a​_w​_przypadku​_swiadczen​_okresowych​_lub​_ciaglych​_rowniez​_wykonywanych​_​_​_co​_najmniej​_2-ch​_glownych​_dostaw​_odpowiadajacych​_wymaganiom​_okreslonym​_w​_rozdziale​_VII​_ust​_​_1​_pkt​_.doc 0.09MB
Wyjaśnienie - odpowiedzi na pytania zgłoszone przez Uczestnika postępowania.
WYJASNIENIE.pdf 0.44MB
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty oraz o ofercie odrzuconej.
doc01305620151023115245.pdf 0.47MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
15.07.2021 08:07 Kacper Purgat
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Wydział Zamówień Publicznych
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Zakup materiałów piśmienno-biurowych i drobnego sprzętu biurowego. 1.0 15.07.2021 08:07 Kacper Purgat

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}