W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Zakup urządzeń wielofunkcyjnych wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych oraz zapewnieniem serwisu gwarancyjnego w miejscach użytkowania urządzeń.

ZER-ZP-20/2015

Materiały

Ogłoszenie o zamówieniu
Ogloszenie​_o​_zamowieniu​_-​_urzadz​_​_wielofun.pdf 0.17MB
SIWZ - specyfikacja istotnych warunków zamówienia
SIWZ​_-​_urzadz​_​_wielof​_​_-​_wypelniony.pdf 0.83MB
Zał. nr 1a do SIWZ - Formularz ofertowy dla Zadania nr I
Zalacznik​_nr​_1a​_-​_Form​_​_ofertowy​_-​_Zadanie​_nr​_I.doc 0.11MB
Zał. nr 1b do SIWZ - Formularz ofertowy dla Zadania nr II
Zalacznik​_nr​_1b​_-​_Form​_​_ofertowy​_-​_Zadanie​_nr​_II.doc 0.11MB
Zał. nr 2 do SIWZ - Wzór oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Zalacznik​_nr​_2​_-​_wzor​_oswiadczenia​_-​_spelnianie​_warunkow.doc 0.09MB
Zał. nr 3 do SIWZ - Wzór oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu
Zalacznik​_nr​_3​_-​_Wzor​_oswiadczenie​_-​_niepodleganie​_wykluczeniu.doc 0.09MB
Zał. nr 4 do SIWZ - Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej / informacja o tym, że wykonawca nie należy do grupy kapitałowej
Zalacznik​_nr​_4​_-​_lista​_podmiotow​_-​_informacja.doc 0.10MB
Zał. nr 5 do SIWZ - Wykaz wykonanych lub wykonywanych dostaw
Zalacznik​_nr​_5​_-​_Wykaz​_wykonanych​_lub​_wykonywanych​_dostaw.doc 0.10MB
Zał. nr 6a - Parametry oferowanych urządzeń - formularz dla Zadania nr I
Zalacznik​_nr​_6a​_-​_parametry​_-​_formularz​_-​_Zadanie​_nr​_I.doc 0.11MB
Zał. nr 6b - Parametry oferowanych urządzeń - formularz dla Zadania nr II
Zalacznik​_6b​_-​_parametry​_-​_formularz​_-​_Zadanie​_nr​_II.doc 0.11MB
Zał. nr 7a do SIWZ - Kalkulacja kosztów konserwacji dla Zadania nr I
Zalacznik​_nr​_7a​_-​_Kalkulacja​_kosztow​_konserwacji​_-​_Zadanie​_nr​_I.doc 0.10MB
Zał. nr 7b do SIWZ - Kalkulacja kosztów konserwacji dla Zadania nr II
Zalacznik​_nr​_7b​_-​_Kalkulacja​_kosztow​_konserwacji​_-​_Zadanie​_nr​_II.doc 0.10MB
Zał. nr 8a - Kalkulacja kosztów eksploatacji dla Zadania nr I
Zalacznik​_nr​_8a​_-​_Kalkulacja​_kosztow​_eksploatacji​_-​_Zadanie​_nr​_I.doc 0.10MB
Zał. nr 8b - Kalkulacja kosztów eksploatacji dla Zadania nr II
Zalacznik​_nr​_8b​_-​_Kalkulacja​_kosztow​_eksploatacji​_-​_Zadanie​_nr​_II.doc 0.10MB
Wyjaśnienie - odpowiedzi na pytania Uczestnika postępowania
Wyjasnienie​_-​_odpow​_​_na​_pytania​_Ucz​_​_post​_.pdf 1.54MB
Zmiana treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia
Zmiana​_tresci​_SIWZ​_-​_urzadz​_​_wielofunk​_.pdf 0.62MB
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty - Zdanie nr I
Zawiad​_​_o​_wyborze​_oferty​_-​_Zadanie​_nr​_I.pdf 0.43MB
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty - Zdanie nr II
Zawiad​_​_o​_wyborze​_oferty​_-​_Zadanie​_nr​_II.pdf 0.44MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
15.07.2021 08:07 Kacper Purgat
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Wydział Zamówień Publicznych
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Zakup urządzeń wielofunkcyjnych wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych oraz zapewnieniem serwisu gwarancyjnego w miejscach użytkowania urządzeń. 1.0 15.07.2021 08:07 Kacper Purgat

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}