W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Dostawa drukarek do siedziby Zamawiającego wraz z zapewnieniem bezpłatnego serwisu gwarancyjnego

ZER-ZP-31/2010

Materiały

Ogłoszenie o zamówieniu (zm. dnia 11.08.2010 r.)
oglozenie​_drukarki.pdf 2.23MB
SIWZ- specyfikacja istotnych warunkow zamówienia (zm. dnia 11.08.2010 r.)
SIWZ​_drukarki​_laserowe​_i​_iglowa​_-​_sierpien​_2010r​_.pdf 0.38MB
Załacznik nr 1 a - formularz ofertowy część nr 1 (zm.dnia. 11.08.2010 r.)
Zalacznik​_nr​_1a​_do​_SIWZ.doc 0.05MB
Załacznik nr 1 b - formularz ofertowy część nr 2 (zm.dnia. 11.08.2010 r.)
Zalacznik​_nr​_1b​_do​_SIWZ.doc 0.05MB
Załącznik nr 2 do siwz - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału określonych w art. 22 ust 1ustawy pzp (zm. dnia 11.08.2010 r.)
Zalacznik​_Nr​_2​_do​_SIWZ.doc 0.03MB
Załącznik nr 3 do siwz - wzór oświadczenia Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia (zm. dnia 11.08.2010 r.)
Zalacznik​_Nr​_3​_do​_SIWZ.doc 0.03MB
Załącznik nr 4 do siwz - wzór oświaczenia osoby fizycznej o braku podstaw do wykluczenia (zm. dnia 11.08.2010 r.)
Zalacznik​_Nr​_4​_do​_SIWZ.doc 0.03MB
Załącznik nr 5 do siwz - wzór protokołu odbioru (zm.dnia 11.08.2010 r.)
WZOR​_​_PROTOKOLU​_​_ODBIORU​_z5.doc 0.03MB
Załącznik nr 6a - parametry sprzętu oferowane przez producenta - formularz (zm. dnia 11.08.2010 r.)
Zalacznik​_nr​_6a​_​_do​_SIWZ.doc 0.04MB
Załącznik nr 6b - parametry sprzętu oferowane przez producenta - formularz (zm. dnia 11.08.2010 r.)
Zalacznik​_nr​_6b​_​_do​_SIWZ.doc 0.04MB
Załącznik nr 7a - wykaz wykonanych dostaw - część 1 (zm. dnia 11.08.2010 r.)
Zalacznik​_nr​_7a​_​_do​_SIWZ.doc 0.04MB
Załącznik nr 7b - wykaz wykonanych dostaw - część 2 (zm. dnia 11.08.2010 r.)
Zalacznik​_nr​_7b​_​_do​_SIWZ.doc 0.03MB
wyjasnienie udzielone uczestnikowi postępowania (zm. dnia 13.08.2010 r.)
Wyjasnienie.pdf 0.12MB
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszaj oferty, o wykonawcach wykluczonych oraz o ofertach odrzuconych - pdf (zam. dn. 09.09.2010r.)
Zawiadomienie​_o​_wyborze​_-​_drukarki​_-​_wrzesien​_2010r​_.pdf 0.17MB
zawiadomienie o unieważnieniu postępowania w części nr II (zm.dnia 22.09.2010 r.)
Zawiad​_​_o​_uniewaznieniu.pdf 0.14MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
15.07.2021 08:07 Kacper Purgat
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Wydział Zamówień Publicznych
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Dostawa drukarek do siedziby Zamawiającego wraz z zapewnieniem bezpłatnego serwisu gwarancyjnego 1.0 15.07.2021 08:07 Kacper Purgat

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}