Tytuł/stanowisko: Asystent ds. orzecznictwa lekarskiego/ LRKL Zielona Góra
Dyrektor Zakładu Emerytalno-Rentowego Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Warszawie poszukuje kandydatów na stanowisko: ASYSTENT DS. ORZECZNICTWA LEKARSKIEGO w Lubuskiej Rejonowej Komisji Lekarskiej w Zielonej Górze
Informacje o ofercie
Wymiar etatu: 1
Zakres obowiązków
- Prawidłowe organizowanie obiegu dokumentów Rejonowej Komisji Lekarskiej.
- Przyjmowanie skierowań do Komisji Lekarskiej, rejestrowanie ich oraz sprawdzanie kompletności składanej dokumentacji.
- Przygotowywanie do wysłania wezwań do orzekanych, wystawianie skierowań na badania
i konsultacje oraz wyznaczanie terminów badania w Rejonowej Komisji Lekarskiej. - Sporządzanie formularzy orzeczeń na podstawie przekazanych przez lekarzy orzeczników dokumentów.
- Sporządzanie pism kierowanych do odpowiednich podmiotów i przygotowywanie ich do wysłania.
- Przyjmowanie zgodnie z właściwością terytorialną odwołań od orzeczeń wydanych przez Rejonową Komisję Lekarską, rejestrowanie ich, kompletowanie dokumentacji orzeczniczej, przygotowywanie karty przeglądowej dokumentacji i przesyłanie do składu orzekającego Centralnej Komisji Lekarskiej.
- Prowadzenie rejestrów właściwych dla rodzajów prowadzonych spraw i korespondencji Rejonowej Komisji Lekarskiej.
- Obsługa telefoniczna Rejonowej Komisji Lekarskiej.
- Rejestrowanie korespondencji wpływającej i wychodzącej oraz wysyłanie korespondencji Rejonowej Komisji Lekarskiej.
- Archiwizowanie dokumentacji Rejonowej Komisji Lekarskiej.
Miejsce wykonywania pracy
Województwo: lubuskie
Wymagania
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie średnie (mile widziane wyższe lub w trakcie studiów).
- Praktyczna znajomość MS Word.
- Podstawowa znajomość MS Excel.
- Umiejętność dobrej organizacji pracy własnej.
- Umiejętność współpracy.
- Odporność na stres.
- Wysoka kultura osobista.
WARUNKI PRACY
- praca biurowa,
- wymuszona pozycja ciała związana z wykonywaniem większości zadań w pozycji siedzącej,
- praca związana z bezpośrednią obsługą klientów,
- praca związana z odpowiedzialnością,
- stres związany z codzienną obsługą klientów,
- oświetlenie naturalne i sztuczne,
- użytkowane sprzęty: komputer, drukarka, niszczarka.
Wymagane dokumenty
- CV,
- list motywacyjny,
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia,
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Wymagane oświadczenia prosimy składać zgodnie ze wzorem zamieszczonym na stronie BIP ZER w zakładce Praca w ZER MSWiA > Dokumenty do pobrania: https://www.gov.pl/web/zermswia/dokumenty-dla-kandydata-do-pracy-zer
Oświadczenia muszą być własnoręcznie podpisane.
WARUNKI PRACY
- praca biurowa,
- wymuszona pozycja ciała związana z wykonywaniem większości zadań w pozycji siedzącej,
- praca związana z bezpośrednią obsługą klientów,
- praca związana z odpowiedzialnością,
- stres związany z codzienną obsługą klientów,
- oświetlenie naturalne i sztuczne,
- użytkowane sprzęty: komputer, drukarka, niszczarka.
MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
Prosimy aplikować elektronicznie do dnia 9 stycznia 2026 r.
na adres e-mail: rekrutacja@zer.mswia.gov.pl
W temacie maila proszę o podanie nazwy stanowiska:
Asystent ds. orzecznictwa lekarskiego/ LRKL Zielona Góra
DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA
Dane Pani/Pana przetwarzane są zgodnie z postanowieniami ROD - Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.). Podstawowym celem RODO jest ochrona podstawowych praw i wolności osób fizycznych w związku z przetwarzaniem ich danych osobowych. 1. Informacje ogólne o podmiocie przetwarzającym dane osobowe Administratorem, czyli podmiotem, który ustala cele i sposoby przetwarzania Pani/Pana danych osobowych, jest Dyrektor Zakładu Emerytalno-Rentowego Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji z siedzibą w Warszawie (02-106) przy ul. Pawińskiego 17/21. 2. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych Osobowych W razie pytań związanych z przetwarzaniem danych osobowych, zachęcamy do kontaktu wysyłając e-mail na adres: iodo@zer.mswia.gov.pl. 3. Cel przetwarzania danych osobowych Celem przetwarzania danych osobowych jest obsługa procesu rekrutacji kandydatów do pracy w Zakładzie Emerytalno-Rentowym Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji. 4. Podstawa prawna przetwarzania danych osobowych Podstawą przetwarzania danych osobowych są 1) obowiązki prawne spoczywające na administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) wynikające z: a) ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, b) ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej,
c) ustawy z dnia 16 września 1982 r. o pracownikach urzędów państwowych, d) ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny; 2) Pani/Pana zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) w zakresie danych kontaktowych nie wymienionych w przepisach.
5. Okres przechowywania danych osobowych Okres przechowywania danych osobowych podanych administratorowi
w związku z realizacją procesu rekrutacji wynosi maksymalnie 1 rok od dnia wyrażenia zgody na przetwarzanie tych danych.
6. Informacje o przysługujących prawach właściciela danych Przysługuje Pani/Panu prawo: 1) żądania od administratora dostępu do danych osobowych oraz otrzymania kopii przetwarzanych danych, 2) sprostowania lub usunięcia danych,
3) żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych w ten sposób, aby nie były one wykorzystywane w żadnym celu poza ich przechowywaniem na Pani/Pana użytek, 4) wycofania wcześniej wyrażonej zgody na przetwarzanie niektórych kategorii danych (wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem). 5) wniesienia skargi w związku z przetwarzaniem danych osobowych do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Wniosek w sprawie realizacji Pani/Pana praw dotyczących danych osobowych powinien zostać złożony: 1) w formie pisemnej na adres Administratora, 2) za pośrednictwem profilu zaufanego elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP) lub 3) elektronicznie na adres: rekrutacja@zer.mswia.gov.pl. 7. Dobrowolność podania danych i skutek ich niepodania Podanie danych osobowych związanych z ubieganiem się o pracę w Zakładzie Emerytalno-Rentowym Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji jest dobrowolne, ale w przypadku ich nie podania bądź nie udzielenia zgody na ich przetwarzanie, nie będzie możliwa realizacja procesu rekrutacji.
INNE INFORMACJE
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu
na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechą chronioną.
Techniki i metody naboru:
- weryfikacja formalna nadesłanych ofert;
- rozmowa kwalifikacyjna.
Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Więcej informacji: rekrutacja@zer.mswia.gov.pl lub pod numerem 47 725 60 52 lub 47 725 60 74.
Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów
- Osoba kontaktowa: Wydział Kadr
- Telefon: 47 725 60 74
- e-mail: rekrutacja@zer.mswia.gov.pl
- Adres: ul. Pawińskiego 17/21, Warszawa
Materiały
OgłoszenieRKL_w_Zielonej_Górze_Asystentka_2025_(Lento)-2.doc 0.09MB
- Pierwsza publikacja:
- 22.12.2025 14:28 Patrycja Styperek
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Wydział Kadr
| Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
|---|---|---|
| Asystent ds. orzecznictwa lekarskiego/ LRKL Zielona Góra | 1.0 | 22.12.2025 14:28 Patrycja Styperek |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP