W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Działanie 2.3 Cyfrowa dostępność i ponowne wykorzystanie informacji (czwarty nabór)

BANERY_NA_SI_-_Finansowanie_FERC_Baner_SI_-_FERC-19

AKTUALNOŚCI

Status: Nabór ogłoszony

W działaniu przewiduje się zwiększenie otwartości oraz poziomu ponownego wykorzystania danych m.in z zasobów  administracji. Działanie zakłada wsparcie tworzenia narzędzi umożliwiających dostęp do ISP, w tym do budowy API do baz lub rejestrów z danymi publicznymi. Wsparcie udzielane będzie także na budowę lub modernizację i udostępnianie rozwiązań informatycznych do prowadzenia zaawansowanej analityki danych z wykorzystaniem nowych technologii.

Cel

Celem naboru jest dofinansowanie projektu, który ma doprowadzić do zwiększenia otwartości i interoperacyjności oraz ilości i jakości dostępnych do ponownego wykorzystywania danych dotyczących mobilności pochodzących od administracji, przedsiębiorców i użytkowników ruchu. Działania realizowane w ramach projektu ułatwią wymianę danych między podmiotami gospodarczymi, administracją samorządową i rządową.

Dla kogo

Wnioskodawcą projektów składanych w ramach naboru realizowanego w sposób niekonkurencyjny w ramach Działania FERC.02.03 „Cyfrowa dostępność i ponowne wykorzystanie informacji” może być wyłącznie podmiot zamieszczony na Liście projektów przewidzianych do wyboru w sposób niekonkurencyjny w programie Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 opublikowanej na stronie internetowej ferc.gov.pl, tj. Ministerstwo Infrastruktury.

Budżet i poziom dofinansowania

Kwota alokacji: 36 300 000,00 PLN

Maksymalne dofinansowanie wynosi 100% wydatków kwalifikowanych projektu, z czego 79,71% stanowią środki UE (EFRR), a 20,29 % stanowi współfinansowanie krajowe z budżetu państwa.

Harmonogram naboru

Termin naboru: 31.07.2025 r.31.10.2025 r. 15.11.2025* 31.12.2025**

*Zmiana z dn. 08.10.2025

**Zmiana z dn. 31.10.2025  

Sposób składania wniosków

Wniosek składa się wyłącznie w formie elektronicznej z wykorzystaniem systemu teleinformatycznego CST2021 ​​​​​​ i platformy ePUAP zgodnie ze sposobem opisanym w Regulaminie wyboru projektu dla naboru nr FERC.02.03-IP.01-004/25.

Inne ważne informacje

W ramach niekonkurencyjnego sposobu wyboru projektów środki odwoławcze nie przysługują; w przypadku negatywnej oceny projektu, nie przysługuje prawo wniesienia protestu. 

Kontakt

Wyjaśnień w kwestiach dotyczących naboru ION udziela w odpowiedzi na zapytania kierowane na adres poczty elektronicznej: 2.3ferc@cppc.gov.pl 

Aktualne wersje dokumentów

Archiwalne wersje dokumentów

{"register":{"columns":[]}}