W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Dorota Szymańska

Kierownik Działu Planowania i Rozwoju EZD w NASK

Dorota Szymańska - Kierownik Działu Planowania i Rozwoju EZD.

Od ponad 15 lat specjalizuje się w elektronicznym zarządzaniu dokumentacją w administracji publicznej. Brała udział w pracach zespołu roboczego przy MSWiA, który opracował przepisy Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 18 stycznia 2011 r. dotyczące instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz zasad organizacji i działania archiwów zakładowych.

Obecnie kieruje działem odpowiedzialnym za wyznaczanie kierunków rozwoju systemu EZD RP, ze szczególnym uwzględnieniem zgodności rozwiązań z obowiązującymi regulacjami prawnymi.

Na co dzień współpracuje z partnerami EZD RP, promując elektronizację procedur i procesów realizowanych w jednostkach sektora publicznego.

{"register":{"columns":[]}}