W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Wersja demonstracyjna

Bezpłatny system do elektronicznego zarządzania dokumentacją to narzędzie awansu cyfrowego dla wszystkich podmiotów publicznych. Skorzystaj z udostępnionej w formie usługi chmurowej wersji demonstracyjnej i sprawdź, jak działa EZD RP. Przetestuj samodzielnie możliwości poszczególnych modułów i funkcji systemu, a także poznaj mechanizm jego działania.

Co jest potrzebne

Korzystanie z Demo EZD RP wymaga dostępu do sieci Internet oraz przeglądarki internetowej zainstalowanej na komputerze z systemem operacyjnym Windows. Należy także zapoznać się z Regulaminem oraz Polityką prywatności serwisu. Aby edytować pliki dostępne w EZD RP oraz skanować dokumenty, konieczne jest zainstalowanie darmowych aplikacji FileMonitor oraz QuickScan. Ich najnowsze wersje pobierzesz z Podręcznika użytkownika EZD RP (https://podrecznik.ezdrp.gov.pl/).

Jak się zalogować

Do Demo EZD RP można zalogować się za pomocą jednego z udostępnionych loginów i haseł dla określonej roli w systemie (szczegóły niżej). Konta te mogą być też użyte do testowania pracy w zastępstwie. Trzykrotne wprowadzenie nieprawidłowego loginu lub hasła blokuje opcję logowania do systemu. W takiej sytuacji należy odczekać minimum pięć minut i użyć do logowania prawidłowych danych lub skorzystać z innego konta.

Jak używać demo

Osoby pracujące w Demo EZD RP mogą wykonywać większość czynności kancelaryjnych, wprowadzać dane oraz zapisywać w systemie dokumenty. Udostępniona konfiguracja aplikacji jest identyczna dla wszystkich użytkowników. Obejmuje pełną przykładową strukturę organizacyjną i umożliwia pracę na trzech stanowiskach: pracownika kancelarii/sekretariatu, pracownika merytorycznego i kierownika komórki organizacyjnej.

Po wybraniu stanowiska (roli) można m.in.: rejestrować korespondencję wpływającą (dokumentacja papierowa oraz elektroniczna), uzupełniać metadane przesyłek wpływających, tworzyć odwzorowania cyfrowe, obsługiwać składy chronologiczne i korespondencję wychodzącą oraz uzupełniać bazy kontaktów.

Możliwe jest też rozdzielanie korespondencji, zakładanie i współdzielenie spraw, zarządzanie nimi, tworzenie i edycja dokumentów w sprawie, przekazywanie dokumentów do akceptacji lub podpisu przełożonego, udostępnianie dokumentów do wiadomości lub w trybie zadania do realizacji. W sekcji Materiały znajdziesz plik do pobrania zawierający listę czynności możliwych do realizacji na udostępnionych kontach, dane adresatów wprowadzonych już do bazy kontaktów, a także informacje na temat jednolitego rzeczowego wykazu akt (JRWA).

Zaloguj się do Demo EZD RP

Konta testowe

Materiały

Regulamin korzystania z wersji demonstracyjnej EZD RP
Regulamin​_korzystania​_z​_wersji​_demonstracyjnej​_EZD​_RP​_v101.pdf 0.12MB
Polityka prywatności i informacja o cookies dla wersji demonstracyjnej EZD RP
Polityka​_prywatności​_i​_informacja​_dotycząca​_plików​_cookies​_dla​_wersji​_demonstracyjnej​_EZD​_RP.pdf 0.08MB
Opis konfiguracji wersji demonstracyjnej EZD RP
Opis​_konfiguracji​_wersji​_demonstracyjnej​_EZD​_RP.pdf 0.10MB
{"register":{"columns":[]}}