Powrót

114-Dostawa samochodu osobowego patrolowego dla GDDKiA Oddział w Zielonej Górze

12.12.2025

Informacja o udzieleniu zamówienia

Zamawiający:
GDDKiA Oddział w Zielonej Górze, ul. Bohaterów Westerplatte 31, 65-950 Zielona Góra

Przedmiot zamówienia:
Dostawa samochodu osobowego patrolowego dla GDDKiA Oddział w Zielonej Górze

Formularz ofertowy należy przesyłać na adres:
GDDKiA Oddział w Zielonej Górze, sekretariat ul. Bohaterów Westerplatte 31, 65-950 Zielona Góra lub e-mail: sekretariat_zga@gddkia.gov.pl lub osobiście w pokoju nr 9 do dnia 01.12.2025 r.

Osoba prowadząca sprawę:
Przemysław Miklarz, tel. 68 327 10 68 wew. 256

Termin realizacji zamówienia:
do 22.12.2025 r.

Warunki płatności:
Płatność wynagrodzenia na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w umowie (jeżeli dotyczy) nastąpi w terminie do 30 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT. Za datę realizacji płatności uważa się datę, obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.

Przesłanki wykluczenia wykonawców
Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę, w stosunku do którego zachodzi którakolwiek z okoliczności, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835), a na podstawie art. 7 ust. 3 Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy wykluczonego. Ponadto
Zamawiający w ramach weryfikacji przesłanek wykluczenia, o których mowa powyżej, zastrzega możliwość wezwania Wykonawcy do złożenia wyjaśnień.
Przed podpisaniem umowy Zamawiający dokona weryfikacji Wykonawcy w zakresie przesłanek wykluczenia.

„Realizując obowiązek, o którym mowa w art. 24 ust. 6 ustawy z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów (Dz. U. 2024 poz. 928), informujemy, że w Generalnej Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad funkcjonuje „Wewnętrzna procedura dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych”. Szczegółowe informacje dotyczące sposobów dokonywania zgłoszeń wewnętrznych oraz funkcjonowania procedury dostępne są na stronie internetowej Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad w zakładce „Załatw sprawę” „procedura zgłoszeń wewnętrznych”.

Ofertę należy złożyć na dokumentach:

  1. Załącznik nr 1- Specyfikacja do ogłoszenia samochód segment C
  2. Załącznik nr 2- Formularz ofertowy.
  3. Załącznik nr 3- Formularz cenowy.
  4. Załącznik nr 4- Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia.

Inne dane:
1. Kryterium oceny ofert – cena 100% Zamawiający ofercie o najniższej cenie przyzna 100 punktów, a każdej następnej zostanie przyporządkowana liczba punktów proporcjonalnie mniejsza, według wzoru:
C = (Cmin / Co) x 100 pkt
gdzie:
Cmin – najniższa cena brutto z ocenianych ofert (zł)
Co – cena brutto określona w badanej ofercie (zł).
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która otrzyma najwyższą liczbę punktów.
2. Wykonawca winien posiadać wszelkie kwalifikacje i niezbędne zezwolenia w zakresie zadania.

Niniejsze zamówienie jest: zamówieniem do 130 tys. zł netto

Oferty należy przesłać na załączonych dokumentach.

Materiały

Załączniki
Załączniki.zip 0.54MB
Informacja o udzieleniu zamówienia
Informacja​_o​_udzieleniu​_zamówienia.pdf 0.10MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
24.11.2025 13:26 Marek Pilaczyński
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Redakcja BIP
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
114-Dostawa samochodu osobowego patrolowego dla GDDKiA Oddział w Zielonej Górze 2.0 12.12.2025 13:17 Marek Pilaczyński
114-Dostawa samochodu osobowego patrolowego dla GDDKiA Oddział w Zielonej Górze 1.0 24.11.2025 13:26 Marek Pilaczyński

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}