W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Dostawa podpisów elektronicznych

29.07.2025

Termin składania ofert do dnia 06.08.2025 r.

Zamawiający:
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Rzeszowie ul. Legionów 20,
35-959 Rzeszów.
 

Przedmiot zamówienia:
Dostawa podpisów elektronicznych
Szczegółowy zakres zamówienia został określony w:
Załącznik nr 1 do Ogłoszenia – Opis Przedmiotu Zamówienia

Formularz ofertowy należy przesyłać na adres:
GDDKiA Oddział w Rzeszowie, sekretariat ul. ul. Legionów 20, 35-959 Rzeszów lub e-mail
sekretariatrzeszow@gddkia.gov.pl do dnia 06.08.2025 r.

Osoba prowadząca sprawę:

Paweł Gątarski, 887-216-376

Termin realizacji zamówienia:

Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został zrealizowany w ciągu 48 miesięcy od podpisania umowy lub do wyczerpania kwoty wynagrodzenia Wykonawcy przewidzianej umową.

Materiały

Ogłoszenie wraz z załącznikami
Ogłoszenie​_wraz​_z​_załącznikami.zip 0.30MB
Informacja​_o​_udzieleniu​_zamówienia
Informacja​_o​_udzieleniu​_zamówienia.pdf 0.16MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
29.07.2025 13:31 Kloc Paweł
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Redakcja BIP
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Dostawa podpisów elektronicznych 3.0 26.09.2025 10:54 Radaczyńska Katarzyna
Dostawa podpisów elektronicznych 2.0 29.07.2025 13:34 Kloc Paweł
Ogłoszenie wraz z załącznikami 1.0 29.07.2025 13:31 Kloc Paweł

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}