W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Dostawa 8 szt. siatek i 16 szt. uszczelek do koszy w ekstraktorach ultradźwiękowych dla Zespołu Asfaltów i Mieszanek Mineralno-Asfaltowych Wydziału Technologii i Jakości Budowy Dróg

05.11.2024

Zamówienie rozstrzygnięte

OGŁOSZENIE o zamówieniu o wartości mniejszej niż 130.000,00 PLN lub wyłączonym spod stosowania przepisów ustawy – Prawo zamówień publicznych

Zamawiający:

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy

Przedmiot zamówienia:

Dostawa 8 szt. siatek i 16 szt. uszczelek do koszy w ekstraktorach ultradźwiękowych dla Zespołu Asfaltów i Mieszanek Mineralno-Asfaltowych Wydziału Technologii i Jakości Budowy Dróg

Kod CPV: 50412000-6 – Usługi w zakresie napraw i konserwacji aparatury badawczej

Formularz ofertowy należy przesyłać na adres:

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy

ul. Fordońska 6, 85-085 Bydgoszcz, tel. 52 323 45 00, fax: 52 323 45 04

lub osobiście dostarczyć na w/w adres: budynek A, parter, pok. 14 – Punkt kancelaryjny;

lub drogą elektroniczną na adres e-mail: miglab@gddkia.gov.pl

do dnia 18.11.2024 r. do godziny 10:00.

Osoba prowadząca sprawę:  Mirosław Głąb, tel. 52 33 34 702                                                                                                                           

Termin realizacji zamówienia: do 06.12.2024 r.

Warunki płatności:

Płatność wynagrodzenia na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w umowie (jeżeli dotyczy) nastąpi w terminie 30 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT. Za datę realizacji płatności uważa się datę, obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.

Inne dane:

  1. Kryterium oceny – cena 100%.
  2. Cenę oferty brutto stanowi łączny koszt wykonania przedmiotu zamówienia. Wartość ta obejmuje wszystkie koszty, jakie Zamawiający poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
  3. W cenie oferty należy uwzględnić wszystkie elementy kosztów kalkulacyjnych (w tym podatki) oraz rabaty i upusty, których Wykonawca zamierza udzielić. Zamawiający nie będzie ponosił żadnych innych opłat z tytułu realizacji zamówienia.
  4. Skutki finansowe jakichkolwiek błędów w kalkulacji kosztów obciążają Wykonawcę zamówienia - musi on przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia.
  5. Stawki będące podstawą wyliczenia ceny oferty powinny być określone jednoznacznie. Nie dopuszcza się stawek warunkowych.
  6. Każdy z Wykonawców ma prawo złożyć jedną ofertę.
  7. Zamawiający w celu wyboru oferty dokona oceny ofert według kryteriów oceny ofert, następnie zbada, czy oferta oceniona najkorzystniej spełnia wymagania Zamawiającego.
    W przypadku odrzucenia oferty ocenianej jako najkorzystniejsza Zamawiający powtórzy procedurę oceny dla kolejnej oferty w rankingu.
  8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawcy do złożenia wymaganych dokumentów oraz złożenia wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty w wyznaczonym terminie.
  9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odrzucenia oferty, gdy jest niezgodna z treścią ogłoszenia, nie odpowiada wymaganiom Zamawiającego, zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia oraz gdy jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
  10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podania przyczyny.
  11. Zamawiający prosi o zapoznanie się z klauzulą informacyjną RODO stanowiącą załącznik nr 3.
  12. Realizując obowiązek, o którym mowa w art. 24 ust. 6 ustawy z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów (Dz. U. 2024 poz. 928), informujemy, że w Generalnej Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad funkcjonuje „Wewnętrzna procedura dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych”. Szczegółowe informacje dotyczące sposobów dokonywania zgłoszeń wewnętrznych oraz funkcjonowania procedury dostępne są na stronie internetowej Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad w zakładce  „Załatw sprawę” „procedura zgłoszeń wewnętrznych”.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do wglądu do dokumentu potwierdzającego uprawnienia niezbędne do realizacji niniejszego zamówienia.

Oferty należy przesłać na załączonym formularzu ofertowym – załącznik nr 2.

Zamawiający wymaga odpowiedzi na niniejsze ogłoszenie w terminie do dnia 18.11.2024 r. do godziny 10:00.

Niniejsze zamówienie jest: zamówieniem poniżej 130.000,00 PLN (netto).

Oferty należy przesłać na załączonym formularzu ofertowym

Materiały

ZAWIADOMIENIE O WYNIKACH POSTĘPOWANIA
Zawiadomienie​_o​_wynikach​_postępowania.pdf 0.08MB
Ogłoszenie
Ogłoszenie​_-​_O-BYD-22431202024.pdf 0.06MB
Załącznik nr 1 - OPZ
Załącznik​_nr​_1​_-​_OPZ​_dostawa​_siatek​_i​_uszczelek.pdf 0.25MB
Załącznik nr 2 - Formularz ofertowy
Załącznik​_nr​_2​_-​_Formularz​_ofertowy.pdf 0.13MB
Załącznik nr 2 - Formularz ofertowy
Załącznik​_nr​_2​_-​_Formularz​_ofertowy.zip 0.01MB
Załącznik nr 3 - Klauzula informacyjna RODO
Załącznik​_nr​_3​_-​_Klauzula​_informacyjna​_RODO.pdf 0.07MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
05.11.2024 13:35 Łukasz Marchwant
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Redakcja BIP
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Dostawa 8 szt. siatek i 16 szt. uszczelek do koszy w ekstraktorach ultradźwiękowych dla Zespołu Asfaltów i Mieszanek Mineralno-Asfaltowych Wydziału Technologii i Jakości Budowy Dróg 2.0 30.04.2025 12:39 Łukasz Marchwant
Dostawa 8 szt. siatek i 16 szt. uszczelek do koszy w ekstraktorach ultradźwiękowych dla Zespołu Asfaltów i Mieszanek Mineralno-Asfaltowych Wydziału Technologii i Jakości Budowy Dróg 1.0 05.11.2024 13:35 Łukasz Marchwant

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}