Dostawa 8 szt. siatek i 16 szt. uszczelek do koszy w ekstraktorach ultradźwiękowych dla Zespołu Asfaltów i Mieszanek Mineralno-Asfaltowych Wydziału Technologii i Jakości Budowy Dróg
05.11.2024
Zamówienie rozstrzygnięte
OGŁOSZENIE o zamówieniu o wartości mniejszej niż 130.000,00 PLN lub wyłączonym spod stosowania przepisów ustawy – Prawo zamówień publicznych
Zamawiający:
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy
Przedmiot zamówienia:
„Dostawa 8 szt. siatek i 16 szt. uszczelek do koszy w ekstraktorach ultradźwiękowych dla Zespołu Asfaltów i Mieszanek Mineralno-Asfaltowych Wydziału Technologii i Jakości Budowy Dróg”
Kod CPV: 50412000-6 – Usługi w zakresie napraw i konserwacji aparatury badawczej
Formularz ofertowy należy przesyłać na adres:
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy
ul. Fordońska 6, 85-085 Bydgoszcz, tel. 52 323 45 00, fax: 52 323 45 04
lub osobiście dostarczyć na w/w adres: budynek A, parter, pok. 14 – Punkt kancelaryjny;
lub drogą elektroniczną na adres e-mail: miglab@gddkia.gov.pl
do dnia 18.11.2024 r. do godziny 10:00.
Osoba prowadząca sprawę: Mirosław Głąb, tel. 52 33 34 702
Termin realizacji zamówienia: do 06.12.2024 r.
Warunki płatności:
Płatność wynagrodzenia na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w umowie (jeżeli dotyczy) nastąpi w terminie 30 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT. Za datę realizacji płatności uważa się datę, obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.
Inne dane:
- Kryterium oceny – cena 100%.
- Cenę oferty brutto stanowi łączny koszt wykonania przedmiotu zamówienia. Wartość ta obejmuje wszystkie koszty, jakie Zamawiający poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
- W cenie oferty należy uwzględnić wszystkie elementy kosztów kalkulacyjnych (w tym podatki) oraz rabaty i upusty, których Wykonawca zamierza udzielić. Zamawiający nie będzie ponosił żadnych innych opłat z tytułu realizacji zamówienia.
- Skutki finansowe jakichkolwiek błędów w kalkulacji kosztów obciążają Wykonawcę zamówienia - musi on przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia.
- Stawki będące podstawą wyliczenia ceny oferty powinny być określone jednoznacznie. Nie dopuszcza się stawek warunkowych.
- Każdy z Wykonawców ma prawo złożyć jedną ofertę.
- Zamawiający w celu wyboru oferty dokona oceny ofert według kryteriów oceny ofert, następnie zbada, czy oferta oceniona najkorzystniej spełnia wymagania Zamawiającego.
W przypadku odrzucenia oferty ocenianej jako najkorzystniejsza Zamawiający powtórzy procedurę oceny dla kolejnej oferty w rankingu. - Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawcy do złożenia wymaganych dokumentów oraz złożenia wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty w wyznaczonym terminie.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do odrzucenia oferty, gdy jest niezgodna z treścią ogłoszenia, nie odpowiada wymaganiom Zamawiającego, zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia oraz gdy jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podania przyczyny.
- Zamawiający prosi o zapoznanie się z klauzulą informacyjną RODO stanowiącą załącznik nr 3.
- Realizując obowiązek, o którym mowa w art. 24 ust. 6 ustawy z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów (Dz. U. 2024 poz. 928), informujemy, że w Generalnej Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad funkcjonuje „Wewnętrzna procedura dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych”. Szczegółowe informacje dotyczące sposobów dokonywania zgłoszeń wewnętrznych oraz funkcjonowania procedury dostępne są na stronie internetowej Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad w zakładce „Załatw sprawę” „procedura zgłoszeń wewnętrznych”.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do wglądu do dokumentu potwierdzającego uprawnienia niezbędne do realizacji niniejszego zamówienia.
Oferty należy przesłać na załączonym formularzu ofertowym – załącznik nr 2.
Zamawiający wymaga odpowiedzi na niniejsze ogłoszenie w terminie do dnia 18.11.2024 r. do godziny 10:00.
Niniejsze zamówienie jest: zamówieniem poniżej 130.000,00 PLN (netto).
Oferty należy przesłać na załączonym formularzu ofertowym
Materiały
ZAWIADOMIENIE O WYNIKACH POSTĘPOWANIAZawiadomienie_o_wynikach_postępowania.pdf 0.08MB Ogłoszenie
Ogłoszenie_-_O-BYD-22431202024.pdf 0.06MB Załącznik nr 1 - OPZ
Załącznik_nr_1_-_OPZ_dostawa_siatek_i_uszczelek.pdf 0.25MB Załącznik nr 2 - Formularz ofertowy
Załącznik_nr_2_-_Formularz_ofertowy.pdf 0.13MB Załącznik nr 2 - Formularz ofertowy
Załącznik_nr_2_-_Formularz_ofertowy.zip 0.01MB Załącznik nr 3 - Klauzula informacyjna RODO
Załącznik_nr_3_-_Klauzula_informacyjna_RODO.pdf 0.07MB
- Pierwsza publikacja:
- 05.11.2024 13:35 Łukasz Marchwant
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Redakcja BIP
| Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
|---|---|---|
| Dostawa 8 szt. siatek i 16 szt. uszczelek do koszy w ekstraktorach ultradźwiękowych dla Zespołu Asfaltów i Mieszanek Mineralno-Asfaltowych Wydziału Technologii i Jakości Budowy Dróg | 2.0 | 30.04.2025 12:39 Łukasz Marchwant |
| Dostawa 8 szt. siatek i 16 szt. uszczelek do koszy w ekstraktorach ultradźwiękowych dla Zespołu Asfaltów i Mieszanek Mineralno-Asfaltowych Wydziału Technologii i Jakości Budowy Dróg | 1.0 | 05.11.2024 13:35 Łukasz Marchwant |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP