W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Dostawa urządzeń do systemu łączności autostradowej UWAGA ZMIANA TERMINU SKŁADANIA OFERT 17.04.2025 r. UWAGA dokumenty zamienne UWAGA odpowiedzi na pytania

09.04.2025

UWAGA ZMIANA TERMINU SKŁADANIA OFERT 17.04.2025 r. UWAGA dokumenty zamienne UWAGA odpowiedzi na pytania Zamawiający: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi ul. Irysowa 2, 91-857 Łódź Przedmiot zamówienia (określenie rodzaju, ilości dostaw, usług, robót budowlanych oraz ich przeznaczenie): Dostawa urządzeń do systemu łączności autostradowej Formularz ofertowy należy przesyłać na adres: GDDKiA Oddział w Łodzi, e-mail pikaczmarek@gddkia.gov.pl do dnia 16.04.2025 r. do godz. 10:00 Osoba prowadząca sprawę: Konrad Zagrodnik oraz tel. 664-952-313 (imię i nazwisko, tel.) Termin realizacji zamówienia1): 10 dni od dnia zlecenia Warunki płatności: Płatność wynagrodzenia na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w umowie (jeżeli dotyczy) nastąpi w terminie 30 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT. Za datę realizacji płatności uważa się datę, obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego. Inne dane2): Cena – 100% Niniejsze zamówienie jest: zamówieniem do 130 tys. zł netto Oferty należy przesłać na załączonym Formularzu Ofertowym wraz z wypełnionym Kosztorysem Ofertowym.

UWAGA ZMIANA TERMINU SKŁADANIA OFERT 17.04.2025 r. UWAGA dokumenty zamienne Zamawiający:
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi ul. Irysowa 2,
91-857 Łódź
Przedmiot zamówienia (określenie rodzaju, ilości dostaw, usług, robót budowlanych oraz ich przeznaczenie):
Dostawa urządzeń do systemu łączności autostradowej
Formularz ofertowy należy przesyłać na adres:
GDDKiA Oddział w Łodzi, e-mail pikaczmarek@gddkia.gov.pl do dnia 16.04.2025 r.
do godz. 10:00
Osoba prowadząca sprawę: Konrad Zagrodnik oraz tel. 664-952-313
(imię i nazwisko, tel.)
Termin realizacji zamówienia1): 10 dni od dnia zlecenia
Warunki płatności:
Płatność wynagrodzenia na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w umowie (jeżeli
dotyczy) nastąpi w terminie 30 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo
wystawionej faktury VAT. Za datę realizacji płatności uważa się datę, obciążenia
rachunku bankowego Zamawiającego.
Inne dane2):
Cena – 100%
Niniejsze zamówienie jest: zamówieniem do 130 tys. zł netto
Oferty należy przesłać na załączonym Formularzu Ofertowym wraz z wypełnionym
Kosztorysem Ofertowym.

Materiały

Dokumenty
Dokumenty.zip 1.39MB
Dokumenty zamienne
Dokumenty​_zamienne.zip 0.98MB
Odpowiedzi na pytania
Odpowiedzi​_na​_pytania​_(3).pdf 0.10MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
09.04.2025 14:17 Plich - Więclewska Dorota
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Redakcja BIP
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Dostawa urządzeń do systemu łączności autostradowej UWAGA ZMIANA TERMINU SKŁADANIA OFERT 17.04.2025 r. UWAGA dokumenty zamienne UWAGA odpowiedzi na pytania 3.0 16.04.2025 15:16 Plich - Więclewska Dorota
Dostawa urządzeń do systemu łączności autostradowej UWAGA ZMIANA TERMINU SKŁADANIA OFERT 17.04.2025 r. UWAGA dokumenty zamienne 2.0 14.04.2025 11:31 Plich - Więclewska Dorota
Dostawa urządzeń do systemu łączności autostradowej 1.0 09.04.2025 14:17 Plich - Więclewska Dorota

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}