Dostawa urządzeń do systemu łączności autostradowej UWAGA ZMIANA TERMINU SKŁADANIA OFERT 17.04.2025 r. UWAGA dokumenty zamienne UWAGA odpowiedzi na pytania
09.04.2025
UWAGA ZMIANA TERMINU SKŁADANIA OFERT 17.04.2025 r. UWAGA dokumenty zamienne UWAGA odpowiedzi na pytania Zamawiający: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi ul. Irysowa 2, 91-857 Łódź Przedmiot zamówienia (określenie rodzaju, ilości dostaw, usług, robót budowlanych oraz ich przeznaczenie): Dostawa urządzeń do systemu łączności autostradowej Formularz ofertowy należy przesyłać na adres: GDDKiA Oddział w Łodzi, e-mail pikaczmarek@gddkia.gov.pl do dnia 16.04.2025 r. do godz. 10:00 Osoba prowadząca sprawę: Konrad Zagrodnik oraz tel. 664-952-313 (imię i nazwisko, tel.) Termin realizacji zamówienia1): 10 dni od dnia zlecenia Warunki płatności: Płatność wynagrodzenia na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w umowie (jeżeli dotyczy) nastąpi w terminie 30 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT. Za datę realizacji płatności uważa się datę, obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego. Inne dane2): Cena – 100% Niniejsze zamówienie jest: zamówieniem do 130 tys. zł netto Oferty należy przesłać na załączonym Formularzu Ofertowym wraz z wypełnionym Kosztorysem Ofertowym.
UWAGA ZMIANA TERMINU SKŁADANIA OFERT 17.04.2025 r. UWAGA dokumenty zamienne Zamawiający:
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi ul. Irysowa 2,
91-857 Łódź
Przedmiot zamówienia (określenie rodzaju, ilości dostaw, usług, robót budowlanych oraz ich przeznaczenie):
Dostawa urządzeń do systemu łączności autostradowej
Formularz ofertowy należy przesyłać na adres:
GDDKiA Oddział w Łodzi, e-mail pikaczmarek@gddkia.gov.pl do dnia 16.04.2025 r.
do godz. 10:00
Osoba prowadząca sprawę: Konrad Zagrodnik oraz tel. 664-952-313
(imię i nazwisko, tel.)
Termin realizacji zamówienia1): 10 dni od dnia zlecenia
Warunki płatności:
Płatność wynagrodzenia na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w umowie (jeżeli
dotyczy) nastąpi w terminie 30 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo
wystawionej faktury VAT. Za datę realizacji płatności uważa się datę, obciążenia
rachunku bankowego Zamawiającego.
Inne dane2):
Cena – 100%
Niniejsze zamówienie jest: zamówieniem do 130 tys. zł netto
Oferty należy przesłać na załączonym Formularzu Ofertowym wraz z wypełnionym
Kosztorysem Ofertowym.
Materiały
DokumentyDokumenty.zip 1.39MB Dokumenty zamienne
Dokumenty_zamienne.zip 0.98MB Odpowiedzi na pytania
Odpowiedzi_na_pytania_(3).pdf 0.10MB
- Pierwsza publikacja:
- 09.04.2025 14:17 Plich - Więclewska Dorota
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Redakcja BIP
| Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
|---|---|---|
| Dostawa urządzeń do systemu łączności autostradowej UWAGA ZMIANA TERMINU SKŁADANIA OFERT 17.04.2025 r. UWAGA dokumenty zamienne UWAGA odpowiedzi na pytania | 3.0 | 16.04.2025 15:16 Plich - Więclewska Dorota |
| Dostawa urządzeń do systemu łączności autostradowej UWAGA ZMIANA TERMINU SKŁADANIA OFERT 17.04.2025 r. UWAGA dokumenty zamienne | 2.0 | 14.04.2025 11:31 Plich - Więclewska Dorota |
| Dostawa urządzeń do systemu łączności autostradowej | 1.0 | 09.04.2025 14:17 Plich - Więclewska Dorota |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP