W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Konserwacja sprzętu laboratoryjnego w roku 2025

26.05.2025

OGŁOSZENIE

 

o zamówieniu o wartości mniejszej niż 130.000,00 PLN lub wyłączonym spod stosowania przepisów ustawy – Prawo zamówień publicznych

 

 

Zamawiający:

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi, Wydział Technologii i Jakości Budowy Dróg - Laboratorium Drogowe 91-857 Łódź ul. Irysowa 2

Przedmiot zamówienia (określenie rodzaju, ilości dostaw, usług, robót budowlanych oraz ich przeznaczenie):

Konserwacja i sprawdzenie zewnętrzne sprzętu laboratoryjnego w roku 2025.

W ramach zamówienia przewidziano podział na następujące zadania:

a) Konserwacja sprzętu

Zadanie 1 :    Sprzęt laboratoryjny

Zadanie 2 :    Sprzęt laboratoryjny

Zadanie 3 :    Sprzęt laboratoryjny

Zadanie 4 :    Sprzęt laboratoryjny

Zadanie 5 :    Sprzęt laboratoryjny

b) Sprawdzenie zewnętrzne sprzętu

Zadanie 6 :  Sprawdzenie zewnętrzne sprzętu laboratoryjnego

Zadanie 7 :  Sprawdzenie zewnętrzne sprzętu laboratoryjnego

Zadanie 8 :  Sprawdzenie zewnętrzne sprzętu laboratoryjnego

Zadanie 9 :  Sprawdzenie zewnętrzne sprzętu laboratoryjnego

Formularz ofertowy należy przesyłać na adres:

GDDKiA Oddział w Łodzi, sekretariat ul. Irysowa 2, 91-857 Łódź lub e-mail spalka@gddkia.gov.pl  do dnia 06.06.2025 r.

Osoba prowadząca sprawęSebastian Pałka Tel : 728 511 990

(imię i nazwisko, tel.)

Termin realizacji zamówienia1): 19.09.2025r

Warunki płatności:

Płatność wynagrodzenia na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na  fakturze lub umowie (jeśli taka zostanie zawarta) nastąpi w terminie do 30 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej Faktury VAT. Za datę realizacji płatności uważa się datę, obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego. W przypadku podpisania umowy numer rachunku do realizacji zostanie podany przez Wykonawcę w Oświadczeniu którego wzór zostanie dostarczony przez Zamawiającego wraz z umową.

Inne dane2):

Kryteria  oceny ofert-100% cena. Oferowana przez Wykonawcę cena powinna obejmować również  koszty  transportu  i  przesyłek  (oprócz Zadania 1 gdzie koszty transportu są po stronie Zamawiającego).

Zamawiający   zastrzega   sobie   prawo   do   wglądu   do  dokumentu  potwierdzającego uprawnienia niezbędne do realizacji niniejszego zamówienia.

Niniejsze zamówienie jest: zamówieniem do 130 tys. zł netto

Oferty należy przesłać na załączonym formularzu ofertowym.

Materiały

Dokumenty do postępowania
BIP​_Materiały.7z 2.20MB
Informacja o udzieleniu zamówienia
Informacja​_o​_udzieleniu​_zamówienia​_(47).pdf 0.08MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
26.05.2025 14:16 Kuźbik Violetta
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Redakcja BIP
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Konserwacja sprzętu laboratoryjnego w roku 2025 3.0 14.08.2025 12:45 Plich - Więclewska Dorota
Konserwacja sprzętu laboratoryjnego w roku 2025 2.0 26.05.2025 14:32 Kuźbik Violetta
Konserwacja sprzętu laboratoryjnego w roku 2025 1.0 26.05.2025 14:16 Kuźbik Violetta

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}