W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót dla zadania Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na przejściach dla pieszych z podziałem na części Część 1 Na DK 15 na odcinku Brzeźno – Wrocki DK91 w m Ostaszewo Część 2 Na DK 10 w m Lubicz Dolny, DK 15 w m Lipnica, DK 15 w m Brodnica DK 91 w m Kończewice

29.03.2023

Zamówienie rozstrzygnięte

OGŁOSZENIE zamówieniu o wartości mniejszej niż 130.000,00 PLN lub wyłączonym spod stosowania przepisów ustawy – Prawo zamówień publicznych

Zamawiający:
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy
ul. Fordońska 6
85-085 Bydgoszcz

Przedmiot zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót dla zadania:
Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na przejściach dla pieszych z podziałem na części:
Część 1. Na DK 15 na odcinku Brzeźno – Wrocki, DK91w m. Ostaszewo,
Część 2. Na DK 10 w m. Lubicz Dolny, DK 15 w m. Lipnica, DK 15 w m. Brodnica, DK 91 w m. Kończewice.

Formularz ofertowy należy przesyłać na adres:

GDDKiA w Bydgoszczy, sekretariat ul. ul. Fordońska 6, 85-085 Bydgoszcz
lub e-mail sekretariat_byd@gddkia.gopv.pl do dnia 07.04.2023 r.

Osoba prowadząca sprawę: Dorota Młynarek - Stasiak tel. 52 323-46-02

Termin realizacji zamówienia: od dnia zawarcia umowy do dnia odbioru ostatecznego robót od Wykonawcy robót (szacunkowy termin realizacji robót
- 5 miesięcy od daty zawarcia umowy z wykonawcą robót, z wyłączeniem okresu zimowego tj. od 16 grudnia 2023 r. do 15 marca 2024 r., odbiory – 1 miesiąc).

Warunki płatności:
Płatność wynagrodzenia na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w umowie (jeżeli dotyczy) nastąpi w terminie 30 dni od dnia otrzymania przez  Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT. Za datę realizacji płatności uważa się datę, obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.

Załączniki:
1. Opis przedmiotu zamówienia,
2. Projekt Umowy,
3. Formularz Ofertowy,
4. Warunki udziału,
5. Charakterystyka zadania inwestycyjnego.

Niniejsze zamówienie jest: zamówieniem do 130 tys. zł netto

Oferty należy przesłać na załączonym formularzu ofertowym.

Materiały

ZAWIADOMIENIE O WYNIKACH POSTĘPOWANIA
wybór​_oferty.pdf 0.11MB
ogłoszenie Toruń
ogłosznie​_Toruń.pdf 0.09MB
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - załącznik nr 1
OPIS​_PRZEDMIOTU​_ZAMÓWIENIA​_-​_załącznik​_nr​_1.pdf 0.13MB
Projekt umowy Toruń załącznik nr 2
PU​_Toruń​_załącznik​_nr​_2.pdf 0.13MB
Formularz ofertowy - załącznik nr 3
Formularz​_ofertowy​_-​_załącznik​_nr​_3.docx 0.03MB
Warunki udziału - załącznik nr 4
Warunki​_udziału​_-​_załacznik​_nr​_4.pdf 0.08MB
Charakterystyka zadnia inwestycyjnego załącznik nr 5
Charakterystyka​_zadnia​_inwestycyjnego​_załącznik​_nr​_5.zip 23.69MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
29.03.2023 10:46 Łukasz Marchwant
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Redakcja BIP
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót dla zadania Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na przejściach dla pieszych z podziałem na części Część 1 Na DK 15 na odcinku Brzeźno – Wrocki DK91 w m Ostaszewo Część 2 Na DK 10 w m Lubicz Dolny, DK 15 w m Lipnica, DK 15 w m Brodnica DK 91 w m Kończewice 2.0 14.04.2023 07:17 Łukasz Marchwant
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót dla zadania Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na przejściach dla pieszych z podziałem na części Część 1 Na DK 15 na odcinku Brzeźno – Wrocki DK91 w m Ostaszewo Część 2 Na DK 10 w m Lubicz Dolny, DK 15 w m Lipnica, DK 15 w m Brodnica DK 91 w m Kończewice 1.0 29.03.2023 10:46 Łukasz Marchwant

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}