Powrót

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót dla zadania Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na przejściach dla pieszych z podziałem na części Część 1 Na DK 15 na odcinku Brzeźno – Wrocki DK91 w m Ostaszewo Część 2 Na DK 10 w m Lubicz Dolny, DK 15 w m Lipnica, DK 15 w m Brodnica DK 91 w m Kończewice

29.03.2023

Zamówienie rozstrzygnięte

OGŁOSZENIE zamówieniu o wartości mniejszej niż 130.000,00 PLN lub wyłączonym spod stosowania przepisów ustawy – Prawo zamówień publicznych

Zamawiający:
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy
ul. Fordońska 6
85-085 Bydgoszcz

Przedmiot zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót dla zadania:
Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na przejściach dla pieszych z podziałem na części:
Część 1. Na DK 15 na odcinku Brzeźno – Wrocki, DK91w m. Ostaszewo,
Część 2. Na DK 10 w m. Lubicz Dolny, DK 15 w m. Lipnica, DK 15 w m. Brodnica, DK 91 w m. Kończewice.

Formularz ofertowy należy przesyłać na adres:

GDDKiA w Bydgoszczy, sekretariat ul. ul. Fordońska 6, 85-085 Bydgoszcz
lub e-mail sekretariat_byd@gddkia.gopv.pl do dnia 07.04.2023 r.

Osoba prowadząca sprawę: Dorota Młynarek - Stasiak tel. 52 323-46-02

Termin realizacji zamówienia: od dnia zawarcia umowy do dnia odbioru ostatecznego robót od Wykonawcy robót (szacunkowy termin realizacji robót
- 5 miesięcy od daty zawarcia umowy z wykonawcą robót, z wyłączeniem okresu zimowego tj. od 16 grudnia 2023 r. do 15 marca 2024 r., odbiory – 1 miesiąc).

Warunki płatności:
Płatność wynagrodzenia na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w umowie (jeżeli dotyczy) nastąpi w terminie 30 dni od dnia otrzymania przez  Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT. Za datę realizacji płatności uważa się datę, obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.

Załączniki:
1. Opis przedmiotu zamówienia,
2. Projekt Umowy,
3. Formularz Ofertowy,
4. Warunki udziału,
5. Charakterystyka zadania inwestycyjnego.

Niniejsze zamówienie jest: zamówieniem do 130 tys. zł netto

Oferty należy przesłać na załączonym formularzu ofertowym.

Materiały

ZAWIADOMIENIE O WYNIKACH POSTĘPOWANIA
wybór​_oferty.pdf 0.11MB
ogłoszenie Toruń
ogłosznie​_Toruń.pdf 0.09MB
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - załącznik nr 1
OPIS​_PRZEDMIOTU​_ZAMÓWIENIA​_-​_załącznik​_nr​_1.pdf 0.13MB
Projekt umowy Toruń załącznik nr 2
PU​_Toruń​_załącznik​_nr​_2.pdf 0.13MB
Formularz ofertowy - załącznik nr 3
Formularz​_ofertowy​_-​_załącznik​_nr​_3.docx 0.03MB
Warunki udziału - załącznik nr 4
Warunki​_udziału​_-​_załacznik​_nr​_4.pdf 0.08MB
Charakterystyka zadnia inwestycyjnego załącznik nr 5
Charakterystyka​_zadnia​_inwestycyjnego​_załącznik​_nr​_5.zip 23.69MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
29.03.2023 10:46 Łukasz Marchwant
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Redakcja BIP
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót dla zadania Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na przejściach dla pieszych z podziałem na części Część 1 Na DK 15 na odcinku Brzeźno – Wrocki DK91 w m Ostaszewo Część 2 Na DK 10 w m Lubicz Dolny, DK 15 w m Lipnica, DK 15 w m Brodnica DK 91 w m Kończewice 2.0 14.04.2023 07:17 Łukasz Marchwant
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót dla zadania Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na przejściach dla pieszych z podziałem na części Część 1 Na DK 15 na odcinku Brzeźno – Wrocki DK91 w m Ostaszewo Część 2 Na DK 10 w m Lubicz Dolny, DK 15 w m Lipnica, DK 15 w m Brodnica DK 91 w m Kończewice 1.0 29.03.2023 10:46 Łukasz Marchwant

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}