W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót dla zadania: „Poprawa brd na przejściach dla pieszych na DK15 na odcinku Gronowo - Jajkowo, DK80 w m. Strzyżawa”

11.10.2023

Postępowanie unieważnione

OGŁOSZENIE zamówieniu o wartości mniejszej niż 130.000,00 PLN lub wyłączonym spod stosowania przepisów ustawy – Prawo zamówień publicznych

Zamawiający:

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy 
ul. Fordońska 6
85-085 Bydgoszcz

Przedmiot zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót dla zadania: „Poprawa brd na przejściach dla pieszych na DK15 na odcinku Gronowo - Jajkowo, DK80 w m. Strzyżawa”.

Formularz ofertowy należy przesyłać na adres:
GDDKiA w Bydgoszczy, sekretariat ul. ul. Fordońska 6, 85-085 Bydgoszcz
lub e-mail sekretariat_byd@gddkia.gopv.pl do dnia 30.10.2023 r.

Osoba prowadząca sprawę: Dorota Młynarek - Stasiak tel. 52 323-46-02

Termin realizacji zamówienia: od dnia zawarcia umowy do dnia odbioru ostatecznego robót od Wykonawcy robót (szacunkowy termin realizacji robót
- 5 miesięcy od daty zawarcia umowy z wykonawcą robót, z wyłączeniem okresu zimowego tj. od 16 grudnia 2023 r. do 15 marca 2024 r., odbiory – 1 miesiąc).

Warunki płatności:
Płatność wynagrodzenia na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w umowie (jeżeli dotyczy) nastąpi w terminie 30 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT. Za datę realizacji płatności uważa się datę, obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.

Inne dane:
Załączniki:
1. Opis przedmiotu zamówienia,
2. Projekt Umowy,
3. Formularz Ofertowy,
4. Warunki udziału,
5. Charakterystyka zadania inwestycyjnego.

Niniejsze zamówienie jest: zamówieniem do 130 tys. zł netto

Oferty należy przesłać na załączonym formularzu ofertowym.

Materiały

unieważnienie postępowania
unieważnienie​_postępowania.pdf 0.08MB
Ogłoszenie
ogłoszenie.pdf 0.09MB
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
OPIS​_PRZEDMIOTU​_ZAMÓWIENIA​_-​_załącznik​_nr​_1.docx 0.03MB
PROJEKT UMOWY
PPU​_PPPP​_załącznik​_nr​_2.pdf 0.12MB
Formularz ofertowy
Formularz​_ofertowy​_-​_załącznik​_nr​_3.docx 0.03MB
Warunki udziału
Warunki​_udziału​_-​_załacznik​_nr​_4.doc 0.06MB
Charakterystyka zadania
Charakterystyka​_zadania.zip 23.70MB
Klauzula RODO- zamówienia poniżej 130 tys zł i bez pzp
Klauzula​_RODO-​_zamówienia​_poniżej​_130​_tys​_zł​_i​_bez​_pzp.docx 0.03MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
11.10.2023 10:57 Łukasz Marchwant
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Redakcja BIP
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót dla zadania: „Poprawa brd na przejściach dla pieszych na DK15 na odcinku Gronowo - Jajkowo, DK80 w m. Strzyżawa” 2.0 06.11.2023 14:01 Łukasz Marchwant
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót dla zadania: „Poprawa brd na przejściach dla pieszych na DK15 na odcinku Gronowo - Jajkowo, DK80 w m. Strzyżawa” 1.0 11.10.2023 10:57 Łukasz Marchwant

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}