W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót dla zadania: „Poprawa brd na przejściach dla pieszych na DK15 na odcinku Gronowo - Jajkowo, DK80 w m. Strzyżawa”

06.11.2023

Zamówienie rozstrzygnięte

OGŁOSZENIE zamówieniu o wartości mniejszej niż 130.000,00 PLN lub wyłączonym spod stosowania przepisów ustawy – Prawo zamówień publicznych

Zamawiający:

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy

ul. Fordońska 6, 85-085 Bydgoszcz

Przedmiot zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót dla zadania: Poprawa brd na przejściach dla pieszych na DK15 na odcinku Gronowo - Jajkowo, DK80 w m. Strzyżawa”.

Formularz ofertowy należy przesyłać na adres:

GDDKiA w Bydgoszczy, sekretariat ul. ul. Fordońska 6, 85-085 Bydgoszcz

lub e-mail sekretariat_byd@gddkia.gopv.pl do dnia 14.11.2023 r.

Osoba prowadząca sprawę: Dorota Młynarek - Stasiak tel. 52 323-46-02

Termin realizacji zamówienia: od dnia zawarcia umowy do dnia odbioru ostatecznego robót od Wykonawcy robót (szacunkowy termin realizacji robót - 5 miesięcy od daty zawarcia umowy z wykonawcą robót, z wyłączeniem okresu zimowego tj. od 16 grudnia 2023 r. do 15 marca 2024 r., odbiory – 1 miesiąc).

Warunki płatności:

Płatność wynagrodzenia na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w umowie (jeżeli dotyczy) nastąpi w terminie 30 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT. Za datę realizacji płatności uważa się datę,  obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.

Inne dane:

Załączniki:

1. Opis przedmiotu zamówienia,

2. Projekt Umowy,

3. Formularz Ofertowy,

4. Warunki udziału,

5. Charakterystyka zadania inwestycyjnego.

Niniejsze zamówienie jest: zamówieniem do 130 tys. zł netto

Oferty należy przesłać na załączonym formularzu ofertowym.

Materiały

ZAWIADOMIENIE O WYNIKACH POSTĘPOWANIA
wybór​_najkorzystniejszej​_oferty.pdf 0.10MB
Ogłoszenie
Ogłoszenie.pdf 0.10MB
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - załącznik nr 1
OPIS​_PRZEDMIOTU​_ZAMÓWIENIA​_-​_załącznik​_nr​_1.docx 0.03MB
PPU PPPP zał 2
PPU​_PPPP​_zał​_2.pdf 0.12MB
Formularz ofertowy - załącznik nr 3
Formularz​_ofertowy​_-​_załącznik​_nr​_3.docx 0.03MB
Warunki udziału - załacznik nr 4
Warunki​_udziału​_-​_załacznik​_nr​_4.doc 0.06MB
Charakterystyka zadania
Charakterystyka​_zadania.zip 23.70MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
06.11.2023 14:26 Łukasz Marchwant
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Redakcja BIP
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót dla zadania: „Poprawa brd na przejściach dla pieszych na DK15 na odcinku Gronowo - Jajkowo, DK80 w m. Strzyżawa” 2.0 17.11.2023 15:35 Łukasz Marchwant
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót dla zadania: „Poprawa brd na przejściach dla pieszych na DK15 na odcinku Gronowo - Jajkowo, DK80 w m. Strzyżawa” 1.0 06.11.2023 14:26 Łukasz Marchwant

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}