W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Przeprowadzenie rocznych przeglądów technicznych budynków Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy wraz z wykonaniem okresowych przeglądów kominiarskich

30.10.2024

Zamówienie rozstrzygnięte

OGŁOSZENIE o zamówieniu o wartości mniejszej niż 130.000,00 PLN lub wyłączonym spod stosowania przepisów ustawy – Prawo zamówień publicznych

Zamawiający: 

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy.

Przedmiot zamówienia:

Przeprowadzenie rocznych przeglądów technicznych budynków Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy wraz z wykonaniem okresowych przeglądów kominiarskich.

Formularz ofertowy należy przesyłać na adres:

za pośrednictwem operatora pocztowego na adres:

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy

ul. Fordońska 6, 85-085 Bydgoszcz, tel. 52 323 45 00,

lub osobiście dostarczyć na w/w adres: budynek A, parter, pok. 14 – Punkt kancelaryjny;

lub drogą elektroniczną na adres e-mail: esztejka@gddkia.gov.pl

do dnia 06.11.2024 r. do godz.10.00

Osoba prowadząca sprawę:  Ewa Sztejka, tel. 52 32 34 533                                                                                                                 

Termin realizacji zamówienia: do dnia 10 grudnia 2024r.

Warunki płatności:

Płatność wynagrodzenia na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w umowie, nastąpi w terminie 30 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT na podstawie podpisanego przez Zamawiającego i Wykonawcę Protokół odbioru dokumentacji. Za datę realizacji płatności uważa się datę, obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.

Inne dane:

  1. Kryterium oceny – cena 100%.
  2. Cenę oferty brutto stanowi łączny koszt wykonania przedmiotu zamówienia. Wartość ta obejmuje wszystkie koszty, jakie Zamawiający poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
  3. W cenie oferty należy uwzględnić wszystkie elementy kosztów kalkulacyjnych (w tym podatki) oraz rabaty i upusty, których Wykonawca zamierza udzielić. Zamawiający nie będzie ponosił żadnych innych opłat z tytułu realizacji zamówienia.
  4. Skutki finansowe jakichkolwiek błędów w kalkulacji kosztów obciążają Wykonawcę zamówienia - musi on przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia.
  5. Stawki będące podstawą wyliczenia ceny oferty powinny być określone jednoznacznie. Nie dopuszcza się stawek warunkowych.
  6. Każdy z Wykonawców ma prawo złożyć jedną ofertę.
  7. Zamawiający w celu wyboru oferty dokona oceny ofert według kryteriów oceny ofert, następnie zbada, czy oferta oceniona najkorzystniej spełnia wymagania Zamawiającego.
    W przypadku odrzucenia oferty ocenianej jako najkorzystniejsza Zamawiający powtórzy procedurę oceny dla kolejnej oferty w rankingu.
  8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawcy do złożenia wymaganych dokumentów oraz złożenia wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty w wyznaczonym terminie.
  9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odrzucenia oferty, gdy jest niezgodna z treścią ogłoszenia, nie odpowiada wymaganiom Zamawiającego, zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia oraz gdy jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
  10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podania przyczyny.
  11. Po wyborze oferty Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia umowy w miejscu oraz terminie wskazanym przez Zamawiającego.
  12. Zamawiający prosi o zapoznanie się z klauzulą informacyjną RODO stanowiącą załącznik nr 6.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do wglądu do dokumentu potwierdzającego uprawnienia niezbędne do realizacji niniejszego zamówienia.

Oferty należy przesłać na załączonym formularzu ofertowym – załącznik nr 2. Do Formularza ofertowego należy załączyć wypełniony Formularz cenowy, którego wzór stanowi załącznik nr 3.

Zamawiający wymaga odpowiedzi na niniejsze ogłoszenie w terminie do dnia 06.11.2024 r. do godz.10.00

Niniejsze zamówienie jest: zamówieniem poniżej 130.000,00 PLN (netto).

Oferty należy przesłać na załączonym formularzu ofertowym.

Materiały

INFORMACJA O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA
Informacja​_o​_udzieleniu​_zamówienia​_(przeglądy​_budowlane).pdf 0.08MB
0. OGŁOSZENIE
0​_OGŁOSZENIE.pdf 0.12MB
1. Opis przedmiotu zamówienia
1​_Opis​_przedmiotu​_zamówienia.pdf 0.12MB
1.1 Załącznik nr 1 do OPZ (2024)
11​_Załącznik​_nr​_1​_do​_OPZ​_(2024).pdf 0.15MB
2. Formularz ofertowy
2​_Formularz​_ofertowy.pdf 0.09MB
3.Formularz cenowy- załącznik nr 3
3Formularz​_cenowy-​_załącznik​_nr​_3.pdf 0.19MB
4. Potwierdzenie zdolności zawodowych - załącznik nr 4 2024
4​_Potwierdzenie​_zdolności​_zawodowych​_-​_załącznik​_nr​_4​_2024.pdf 0.10MB
5. Projekt umowy -Przeglądy budowlane i kominiarskie 2024
5​_Projekt​_umowy​_-Przeglądy​_budowlane​_i​_kominiarskie​_2024.pdf 0.11MB
wzór PROTOKÓŁ - odobiór dokumentacji
wzór​_PROTOKÓŁ​_-​_odobiór​_dokumentacji.pdf 0.17MB
Formularze edytowalne
formularze​_edytowalne.zip 0.05MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
30.10.2024 10:03 Łukasz Marchwant
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Redakcja BIP
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Przeprowadzenie rocznych przeglądów technicznych budynków Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy wraz z wykonaniem okresowych przeglądów kominiarskich 2.0 05.05.2025 15:05 Łukasz Marchwant
Przeprowadzenie rocznych przeglądów technicznych budynków Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy wraz z wykonaniem okresowych przeglądów kominiarskich 1.0 30.10.2024 10:03 Łukasz Marchwant

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}