W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Remont nawierzchni bitumicznej parkingów Obwodu Drogowego w Latkowie

10.09.2025

Zamówienie rozstrzygnięte

OGŁOSZENIE o zamówieniu o wartości mniejszej niż 130.000,00 PLN lub wyłączonym spod stosowania przepisów ustawy – Prawo zamówień publicznych

Zamawiający:
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy Rejon w Inowrocławiu z siedzibą w Latkowie; 88-110 Inowrocław

Przedmiot zamówienia:
Remont nawierzchni bitumicznej parkingów Obwodu Drogowego w Latkowie Formularz ofertowy należy przesyłać na adres: Latkowo 11, 88-110 Inowrocław

Oferty należy złożyć:
- w formie pisemnej do dnia 19.09.2025 r. do godz. 14:00 osobiście w sekretariacie Rejonu Inowrocław pod adresem Latkowo 11, 88-110 Inowrocław lub przesłać pocztą na powyższy adres do dnia 19.09.2025 r.

Ofertę należy złożyć w zaklejonej kopercie w sposób uniemożliwiający zapoznanie się z jej treścią bez jej otwarcia, z dopiskiem „Oferta – przetarg na remont nawierzchni bitumicznej parkingów Obwodu Drogowego w Latkowie – nie otwierać przed dniem 19.09.2025 r. godz. 14:30”, lub

- za pomocą e-doręczeń (BAE): AE:PL-22463-80728-FADEU-18, lub
- za pomocą platformy e-puap na adres: /GDDKiA_Bydgoszcz/SkrytkaESP, lub
- za pomocą poczty elektronicznej adres e-mail: rdk_inowroclaw@gddkia.gov.pl.

Warunki udziału:
Warunkiem udziału w postępowaniu przetargowym jest istnienie oferenta na rynku polskim od 3 lat liczone od daty wpisu do Krajowego Rejestru Sądowego lub Ewidencji Działalności Gospodarczej na dzień ogłoszenia niniejszej oferty.

Osoba prowadząca sprawę: Michalina Twardowska – Paulus, tel. 660 699 875

Termin realizacji zamówienia: 30 dni od daty podpisania umowy

Warunki płatności:
Płatność wynagrodzenia na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w umowie nastąpi w terminie 30 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT. Za datę realizacji płatności uważa się datę, obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.

Inne dane:
1) Kryterium oceny – cena 100%.
2) Cenę oferty brutto stanowi łączny koszt wykonania przedmiotu zamówienia. Wartość ta obejmuje wszystkie koszty, jakie Zamawiający poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
3) W cenie oferty należy uwzględnić wszystkie elementy kosztów kalkulacyjnych (w tym podatki) oraz rabaty i upusty, których Wykonawca zamierza udzielić. Zamawiający nie będzie ponosił żadnych innych opłat z tytułu realizacji zamówienia.
4) Skutki finansowe jakichkolwiek błędów w kalkulacji kosztów obciążają Wykonawcę zamówienia - musi on przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia.
5) Stawki będące podstawą wyliczenia ceny oferty powinny być określone jednoznacznie. Nie dopuszcza się stawek warunkowych.
6) Każdy z Wykonawców ma prawo złożyć jedną ofertę.
7) Zamawiający w celu wyboru oferty dokona oceny ofert według kryteriów oceny ofert, następnie zbada, czy oferta oceniona najkorzystniej spełnia wymagania Zamawiającego. W przypadku odrzucenia oferty ocenianej jako najkorzystniejsza Zamawiający powtórzy procedurę oceny dla kolejnej oferty w rankingu.
8) Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawcy do złożenia Wymaganych dokumentów oraz złożenia wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty w wyznaczonym terminie.
9) Zamawiający zastrzega sobie prawo do odrzucenia oferty, gdy jest niezgodna z treścią ogłoszenia, nie odpowiada wymaganiom Zamawiającego, zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia oraz gdy jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
10) Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podania przyczyny.
11) Po wyborze oferty Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia umowy w miejscu oraz terminie wskazanym przez Zamawiającego.
12) Zamawiający prosi o zapoznanie się z klauzulą informacyjną RODO stanowiącą załącznik nr 5.
13) Realizując obowiązek, o którym mowa w art. 24 ust. 6 ustawy z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów (Dz. U. 2024 poz. 928), informujemy, że w Generalnej Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad funkcjonuje „Wewnętrzna procedura dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych”. Szczegółowe informacje dotyczące sposobów dokonywania zgłoszeń wewnętrznych oraz funkcjonowania procedury dostępne są na stronie internetowej Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad w zakładce „Załatw sprawę” „procedura zgłoszeń wewnętrznych”

Niniejsze zamówienie jest: zamówieniem do 130 tys. zł netto

Oferty należy przesłać na załączonym formularzu ofertowym.

Materiały

INFORMACJA O WYNIKACH POSTĘPOWANIA
inf​_o​_wyborze​_oferty.pdf 0.09MB
Ogłoszenie
ogłoszenie​_o​_zamówieniu.pdf 0.10MB
OPZ
opis​_przedmiotu​_zamówienia.pdf 0.16MB
Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych
specyfikacja​_techniczna.pdf 0.49MB
Formularz ofertowy
Formularz​_ofertowy.pdf 0.27MB
Kosztorys ofertowy
kosztorys​_ofertowy.pdf 0.25MB
Przedmiar robót
przedmiar​_robót.pdf 0.20MB
Projekt umowy
projekt​_umowy.pdf 0.31MB
Klauzula RODO
klauzula​_RODO.pdf 0.45MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
10.09.2025 08:54 Łukasz Marchwant
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Redakacja BIP
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Remont nawierzchni bitumicznej parkingów Obwodu Drogowego w Latkowie 2.0 10.10.2025 09:42 Łukasz Marchwant
Remont nawierzchni bitumicznej parkingów Obwodu Drogowego w Latkowie 1.0 10.09.2025 08:54 Łukasz Marchwant

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}