W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Remont pomieszczeń biurowych Obwodu Drogowego w Szczecinku z podziałem na zadania: Zadanie 1 - Malowanie ścian i sufitów. Zadanie 2 – Wymiana paneli. Zadanie 3 – Wymiana oświetlenia, włączników gniazd elektrycznych.

24.05.2022

Nr sprawy: O/SZ.Z-16.2431.8.2022.sb

Zamawiający:

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Szczecinie Rejon w Szczecinku ul. Pilska 30, 78-400 Szczecinek

Przedmiot zamówienia:

Remont pomieszczeń biurowych Obwodu Drogowego w Szczecinku z podziałem na zadania:

Zadanie 1 - Malowanie ścian i sufitów.

Zadanie 2 – Wymiana paneli.

Zadanie 3 – Wymiana oświetlenia, włączników gniazd elektrycznych.

 

Formularz ofertowy należy przesłać na adres email:rejon.szczecinek@gddkia.gov.pl do 01.06.2022 r. do godz. 10:00.

Osoba prowadząca sprawę:  Sylwia Bernatek tel. 94 37 309 60.

Termin realizacji zamówienia: do 8 tygodni od podpisania umowy.

Warunki płatności:

Płatność wynagrodzenia na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze nastąpi w terminie 21 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT. Za datę realizacji płatności uważa się datę, w którym Zamawiający wydał swojemu bankowi dyspozycję polecenia przelewu pieniędzy na konto Wykonawcy.

Inne dane:

Kryterium oceny ofert: najniższa cena

Załączniki:

  • formularz ofertowy
  • opis przedmiotu zamówienia – zał. nr 1
  • przedmiar – zał. nr 2
  • potwierdzenie dokonania wizji lokalnej – zał. nr 3
  • umowa-wzór – zał. nr 4
  • Zasady przetwarzania danych osobowych przez Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad w związku z realizacją zamówień o wartości mniejszej niż 130 000 PLN (netto)

Warunki udziału w postępowaniu:

  • Cena ryczałtowa brutto oferty będzie uwzględniała wszystkie koszty związane
    z realizacją usługi zgodnie z OPZ (zał. nr 1) i przedmiarem (zał. nr 2)
  • Zalecane potwierdzenie dokonania wizji lokalnej w Obwodzie Drogowym w Szczecinku, ul. Pilska 30, 78-400 Szczecinek (zał. nr 3 w dni robocze w godz. 7:30-14:30 po uprzednim kontakcie z osobą prowadzącą sprawę).

Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z zamówienia bez podania przyczyny. Z wybranym Wykonawcą zostanie podpisana Umowa (zał. nr 4) w formie pisemnej.

Oferty należy przesłać zgodnie z załączonym formularzem ofertowym.

Zamawiający nie dopuszcza składnia ofert częściowych.

Niniejsze zamówienie jest: poniżej 130.000,00 PLN (netto).

Pełna treść ogłoszenia, warunki udziału w postepowaniu, opis przedmiotu zamówienia oraz formularze cenowe i ofertowe itp. znajdują się poniżej w zakładce "Materiały" do pobrania. 

Materiały

Ogłoszenie
Ogłoszenie.pdf 0.70MB
Zał​_nr​_1​_-​_Opis​_przedmiotu​_zamówienia
Zał​_nr​_1​_-​_Opis​_przedmiotu​_zamówienia.pdf 1.45MB
Zał​_nr​_2​_-​_Przedmiar
Zał​_nr​_2​_-​_Przedmiar.pdf 1.57MB
Formularz​_-​_ofertowy
Formularz​_-​_ofertowy.doc 0.05MB
Klauzula​_-​_zamówienia​_poniżej​_130​_tys​_zł​_i​_bez​_pzp
Klauzula​_-​_zamówienia​_poniżej​_130​_tys​_zł​_i​_bez​_pzp.pdf 0.32MB
Zał​_nr​_3​_-​_Potwierdzenie​_dokonania​_wizji​_lokalnej​_w​_terenie
Zał​_nr​_3​_-​_Potwierdzenie​_dokonania​_wizji​_lokalnej​_w​_terenie.doc 0.03MB
Zał​_nr​_4​_-​_Umowa​_-​_wzór
Zał​_nr​_4​_-​_Umowa​_-​_wzór.doc 0.08MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
24.05.2022 07:58 Gajewska Sylwia
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Sylwia Gajewska
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Remont pomieszczeń biurowych Obwodu Drogowego w Szczecinku z podziałem na zadania: Zadanie 1 - Malowanie ścian i sufitów. Zadanie 2 – Wymiana paneli. Zadanie 3 – Wymiana oświetlenia, włączników gniazd elektrycznych. 1.0 24.05.2022 07:58 Gajewska Sylwia

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}