W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Remont pomieszczenia nr 46 w budynku administracyjnym GDDKiA O/Łódź

18.11.2025

Remont pomieszczenia nr 46 w budynku administracyjnym GDDKiA O/Łódź.

OGŁOSZENIE
o zamówieniu o wartości mniejszej niż 130.000,00 PLN lub wyłączonym spod stosowania przepisów ustawy – Prawo zamówień publicznych
Zamawiający: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad w Łodzi, 91 – 857 Łódź, ul. Irysowa 2
Przedmiot zamówienia (określenie rodzaju, ilości dostaw, usług, robót budowlanych oraz ich przeznaczenie):
Remont pomieszczenia nr 46 w budynku administracyjnym GDDKiA O/Łódź.
Formularz ofertowy należy przesyłać na adres: GDDKiA Oddział w Łodzi, sekretariat ul. Irysowa 2, 91 – 857 Łódź lub e-mail
mapierzchala@gddkia.gov.pl do dnia 26.11.2025 r. do godz. 10.00.
Osoba prowadząca sprawę: Magdalena Pierzchała tel. 042 233-97-40
Termin realizacji zamówienia1): 20 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy
Warunki płatności:
Płatność wynagrodzenia na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w umowie (jeżeli dotyczy) nastąpi w terminie do 30 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego
prawidłowo wystawionej faktury VAT. Za datę realizacji płatności uważa się datę,
obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.
Inne dane2): kryteria oceny ofert – 100% cena
W przypadku złożenia oferty budzącej wątpliwości co do jej wartości, Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawcy do złożenia wyjaśnień mających na celu
udowodnienie, iż wartość oferty wskazana przez Wykonawcę zapewnia należytą i zgodną z prawem realizację prac. W przypadku nieudowodnienia przez Wykonawcę okoliczności,
o których mowa powyżej Zamawiający odrzuci złożoną ofertę. Szczegółowe informacje dotyczące zakresu zamówienia oraz warunków jego realizacji znajdują się
w udostępnionych dokumentach, tj. OPZ, przedmiar robót, wykaz materiałów oraz projektowane postanowienia umowy – zaleca się zapoznanie z przedmiotowymi
dokumentami przed złożeniem oferty.
Niniejsze zamówienie jest: zamówieniem do 130 tys. zł netto
Oferty należy przesłać na załączonym formularzu ofertowym.

Materiały

Dokumenty do zamieszczenia ma BIP
Dokumenty​_do​_zamieszczenia​_na​_BIP.zip 0.88MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
18.11.2025 12:58 Kuźbik Violetta
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Redakcja BIP
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Remont pomieszczenia nr 46 w budynku administracyjnym GDDKiA O/Łódź 1.0 18.11.2025 12:58 Kuźbik Violetta

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}