W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Wstecz

S19 Miejsce Piastowe – Dukla

Podstawowe informacje
Nr drogi
S19
Nazwa odcinka
S19 Miejsce Piastowe (bez węzła) – Dukla (z węzłem)
Długość
ok. 10,1 km
Nazwa inwestycji
Budowa drogi S19 Rzeszów – Barwinek odc. Węzeł Rzeszów Południe – Barwinek
Lata realizacji
2021-2025
System realizacji
Projektuj i buduj
Wartość umowy na projekt i budowę
478 907 636,94 zł
Oddział GDDKiA
Rzeszów

Aktualnie realizowany etap

  • Rozwiń tekst

    Realizacja

    grafika przedstawiająca mężczyznę w kasku ochronnym i łopatą w ręku
    Wykonawca - projekt i budowa
    STRABAG Sp. z o.o.
    ikona kalendarza
    Data podpisania umowy z wykonawcą
    12 lipca 2021 r.
    symbol koparki
    Zakończenie robót wynikające z umowy
    lipiec 2025 r.
    Decyzja o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej
    Data złożenia wniosku
    15 września 2022 r.
    Data wydania decyzji
    28 września 2023 r.
    Organ wydający
    Wojewoda Podkarpacki

Etapy zrealizowane

  • Projekt i budowa
    Data ogłoszenia przetargu
    24 grudnia 2020 r.
    Data wyboru najkorzystniejszej oferty
    9 czerwca 2021 r.
  • Studium techniczno-ekonomiczno-środowiskowe
    Data podpisania umowy
    13 maja 2008 r.
    Wykonawca
    Arcadis Sp. z o.o. oraz Mosty Katowice Sp. z o.o.
    Koncepcja programowa
    Data podpisania umowy
    1 marca 2018 r.
    Wykonawca
    IVIA S.A.
    Decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach
    Data złożenia wniosku
    28 października 2011 r.
    Data wydania decyzji
    17 listopada 2015 r.
    Organ wydający
    Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska w Rzeszowie
Opis inwestycji

Odcinek będzie miał długość ok. 10,1 km, przekrój dwujezdniowy po dwa pasy ruchu w każdym kierunku. Powstanie węzeł drogowy Dukla, Miejsca Obsługi Podróżnych (MOP) Równe kat. I (po obu stronach drogi), obiekty inżynierskie w miejscach przekroczeń przeszkód poprzecznych (trzy estakady, pięć wiaduktów, sześć mostów, przejście górne dla dużych zwierząt, dwa przejścia dolne dla średnich zwierząt, przejście dolne dla małych zwierząt, dwa przepusty). Droga zostanie wyposażona w urządzenia BRD oraz ochrony środowiska.

Przebudowane i rozbudowane zostaną kolidujące drogi poprzeczne, a także infrastruktura techniczna.

Parametry techniczne

klasa drogi: S
liczba jezdni i pasów ruchu:  2x2
szerokość pasa ruchu: 3,5 m
szerokość pasa awaryjnego: przewiduje się zatoki awaryjne o szerokości 2,5 m
obciążenie: 11,7267 ton/oś 

Obiekty inżynierskie
  • Obiekt: most – 6 szt.
  • Obiekt: estakada – 3 szt. 
  • Obiekt: wiadukt w ciągu S19 – 5 szt.
  • Obiekt: przepust – 2 szt.
  • Obiekt: przejście dla zwierząt – 4 szt.
Węzły
  • Węzeł Dukla
Miejsca obsługi podróżnych
  1. MOP Równe strona lewa - funkcja podstawowa
  2. MOP Równe strona prawa - funkcja podstawowa
Ochrona środowiska
  • Przejścia dla zwierząt (w tym dedykowane jedynie dla zwierząt oraz zintegrowane z obiektami inżynierskimi)
  • Ochrona przed zanieczyszczeniem wód (szczelny system odwodnienia, urządzenia podczyszczające wody opadowe, zbiorniki retencyjne)
  • Ochrona przed nadmiernym hałasem (Celem ochrony akustycznej otaczającego terenu przewidziano budowę ekranów akustycznych)

 

 

{"register":{"columns":[{"header":"voivodeship","value":"województwo podkarpackie","registerId":20415805,"dictionaryValues":[],"nestedValues":[],"showInContent":false,"positionSelector":".article-area__article h2","insertMethod":"after"}]}}