W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Wstecz

S19 gr. woj. lubelskiego i mazowieckiego - Międzyrzec Podlaski (koniec obwodnicy)

Podstawowe informacje
Nr drogi
S19
Nazwa odcinka
S19 gr. woj. lubelskiego i mazowieckiego - Międzyrzec Podlaski (koniec obwodnicy)
Długość
13,7 km
Nazwa inwestycji
Budowa drogi ekspresowej S19 Białystok - Lubartów, na odcinku: granica województwa mazowieckiego i lubelskiego – Lubartów w. Lubartów Północ
Lata realizacji
2024 - 2026
Program
Program Budowy Dróg Krajowych na lata 2014-2023 (z perspektywą do 2025 r.)
System realizacji
Projektuj i buduj
Koszt realizacji
391,5 mln zł
Oddział GDDKiA
Lublin - przygotowanie, Kielce - realizacja

Aktualnie realizowany etap

  • Rozwiń tekst

    Realizacja

    Projektowanie i budowa
    Data podpisania umowy z wykonawcą
    23 lutego 2022
    Wykonawca
    Strabag
    Nadzór inwestorski
    ZDI Sp. z o. o.
    Decyzja o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej
    Data złożenia wniosku
    9 grudnia 2022 r.
    Data wydania decyzji
    w trakcje
    Organ wydający
    Wojewoda Lubelski 
    symbol koparki
    Zakończenie robót wynikające z umowy
    23 sierpień 2025 r.

Etapy zrealizowane

Opis inwestycji

Odcinek w całości położony w woj. lubelskim, powiecie bialskim w gminie Międzyrzec Podlaski. Inwestycja swym zakresem obejmuje budowę nowego śladu dwujezdniowej drogi ekspresowej od granicy województw lubelskiego i mazowieckiego do obwodnicy Międzyrzeca Podlaskiego oraz dobudowę drugiej (prawej) jezdni obwodnicy Międzyrzeca Podlaskiego tj. drugiej nitki drogi ekspresowej S19 na odcinku międzywęzłowym od węzła „Międzyrzec Podlaski „Północ” do węzła „Międzyrzec Podlaski Południe” wraz z korekta łącznic istniejących węzłów, budową/przebudową infrastruktury towarzyszącej, budową obiektów inżynierskich, dróg dojazdowych, dodatkowych jezdni, przebudową istniejących dróg lokalnych, budową urządzeń ochrony środowiska oraz urządzeń BRD, a także pary Miejsc Obsługi Podróżnych. 

Parametry techniczne

klasa drogi: S
liczba jezdni i pasów ruchu:  2x2
szerokość pasa ruchu: 3,50 m
szerokość pasa awaryjnego: 2,50 m
szerokość poboczy: 0,75 – 1,25 m
obciążenie: 11,5 ton/oś

Obiekty inżynierskie

5 wiaduktów, 1 przejście dla zwierząt

Węzły
  1. Istniejący węzeł „Międzyrzec Podlaski Północ”
  2. Istniejący węzeł „Międzyrzec Podlaski Południe”
Ochrona środowiska

Inwestycja obejmuje budowę urządzeń ochrony środowiska m.in. zabezpieczeń przeciwhałasowych, przejść dla zwierząt, szczelnego systemu odwodnienia, pasów zieleni izolacyjnej, rowów trawiastych, zbiorników retencyjnych.

 

 

{"register":{"columns":[{"header":"voivodeship","value":"województwo lubelskie","registerId":20415805,"dictionaryValues":[],"nestedValues":[],"showInContent":false,"positionSelector":".article-area__article h2","insertMethod":"after"}]}}