W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Wstecz

S19 Zdziary ( bez węzła) - Rudnik nad Sanem (bez węzła)

Podstawowe informacje
Nr drogi
S19
Nazwa odcinka
S19 Zdziary ( bez węzła) - Rudnik nad Sanem (bez węzła)
Długość
8,22 km
Nazwa inwestycji
Budowa drogi ekspresowej S19 Lublin-Rzeszów
Lata realizacji
2018-2022
System realizacji
Projektuj i buduj
Wartość umowy na projekt i budowę
286 886 390,59 zł
Dofinansowano z
Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko 2014 - 2020
Wartość dofinansowania
468 342 018,53 zł
Kwota dofinansowania jest łącznym dofinansowaniem Projektu
Budowa drogi ekspresowej S19 Lublin-Rzeszów, odc. w. Lasy Janowskie (bez węzła) – w. Nisko Południe (z węzłem)
Oddział GDDKiA
Rzeszów

Etapy zrealizowane

  • lupa z elementami powiązanymi ze sobą wewnątrz
    Nadzór inwestorski
    ZBM S.A., ZDI Sp. z o.o. (Partner), Promost Consulting Sp. z o.o. sp.k. (Partner)
    grafika przedstawiająca mężczyznę w kasku ochronnym i łopatą w ręku
    Wykonawca - projekt i budowa
    Mosty Łódź S.A.
    ikona kalendarza
    Data podpisania umowy z wykonawcą
    18 czerwca 2018 r.
    Decyzja o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej
    Data złożenia wniosku
    18 kwietnia 2018 r.
    Data wydania decyzji
    4 października 2019 r.
    Organ wydający
    Wojewoda Podkarpacki
    symbol koparki
    Zakończenie robót wynikające z umowy
    15 kwietnia 2022 r.
  • Projekt i budowa
    Data ogłoszenia przetargu
    18 września 2015 r.
    Data wyboru najkorzystniejszej oferty
    13 lutego 2018 r.
  • Studium techniczno-ekonomiczno-środowiskowe
    Data podpisania umowy
    2 lipca 2010 r.
    Wykonawca
    Arcadis Sp. z o.o.
    Koncepcja programowa
    Data podpisania umowy
    9 października 2014 r.
    Wykonawca
    SWECO Infraprojekt Sp. z o.o.
    Decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach
    Data złożenia wniosku
    19 lutego 2019 r.
    Data wydania decyzji
    30 kwietnia 2019 r.
    Organ wydający
    Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska w Rzeszowie
Opis inwestycji 

Przedmiotowy odcinek drogi ekspresowej S19 rozpoczyna się za węzłem „Zdziary”. Po przekroczeniu DK19 droga przebiega przez kompleks leśny równolegle po jej wschodniej stronie. Od tego miejsca trasa przebiega nowym śladem po wschodniej stronie istniejącej drogi krajowej nr 19. W rejonie miejscowości Spokojna trasa wariantu odchyla się na wschód i biegnie w kierunku linii kolejowej Stalowa Wola – Biłgoraj. W sąsiedztwie linii kolejowej planowany jest w przyszłości węzeł „Zapacz”, na przecięciu z planowanym przebiegiem drogi S-74. Następnie trasa biegnie w kierunku południowo – zachodnim, równolegle do szerokotorowej linii kolejowej LK65, dalej przecina rzekę San, a następnie w okolicy miejscowości Nowa Wieś odsuwa się od pasa kolejowego w kierunku węzła „Rudnik nad Sanem”.

Parametry techniczne

klasa drogi: S
liczba jezdni i pasów ruchu:  2x2 (docelowo 2x3)
szerokość pasa ruchu: 3,5m
szerokość pasa awaryjnego: 2,5m
szerokość poboczy: min. 0,75m
obciążenie: 115 kN/oś

Obiekty inżynierskie
  • mosty: 1
  • wiadukty (w tym przejścia dla zwierząt dużych i średnich górą i dołem): 8
  • przepusty (w tym zespolone z przejściami dla zwierząt): 7
Ochrona środowiska
  • przejść dla zwierząt małych, średnich i dużych oraz schronień dla ptaków i nietoperzy w celu ochrony dziko żyjącej fauny,
  • urządzeń podczyszczających wody opadowe, zbiorników retencyjnych,  retencyjno – infiltracyjnych i infiltracyjnych dla ochrony przed zanieczyszczeniem wód,
  • ekranów akustycznych celem ochrony akustycznej otaczającego terenu,
  • zbiorników kompensacyjnych (rozrodczych) dla płazów.

 

 

{"register":{"columns":[{"header":"voivodeship","value":"województwo podkarpackie","registerId":20415805,"dictionaryValues":[],"nestedValues":[],"showInContent":false,"positionSelector":".article-area__article h2","insertMethod":"after"}]}}