W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Wstecz

S7 Naprawa – Skomielna Biała w km od ok. 721+170 do ok. 724+220 wraz z budową tunelu

Podstawowe informacje
Nr drogi
S7
Nazwa odcinka
S7 Naprawa – Skomielna Biała, w km od ok. 721+170 do ok. 724+220 wraz z budową tunelu
Długość
3,05 km
Nazwa inwestycji
Budowa drogi ekspresowej S7 Kraków - Rabka Zdrój
Lata realizacji
2016-2022
Program
Program Budowy Dróg Krajowych na lata 2014-2023 (z perspektywą do 2025 r.)
System realizacji
Tradycyjny
Wartość umowy na projekt
31 708 248,72 zł
Wartość umowy na roboty budowlane
1 222 037 621,94 zł
Dofinansowano z
Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko 2014 - 2020
Wartość dofinansowania
1 322 398 015,17 zł
Kwota dofinansowania jest łącznym dofinansowaniem Projektu
S7 Lubień - Rabka Zdrój
Oddział GDDKiA
Kraków

Etapy zrealizowane

  • lupa z elementami powiązanymi ze sobą wewnątrz
    Nadzór inwestorski
    Konsorcjum: Drogowa Trasa Średnicowa S.A., INTEGRAL SP. z o.o., Firma Inżynierska ARCUS Jerzy Bajer
    mapa z zaznaczonym przebiegiem dróg
    Wykonawca - dokumentacja projektowa
    Ingenieurbüro Dipl.-Ing. H. Vössing GmbH ,Ingenieurbuero Voessing Vepro GmbH
    grafika przedstawiająca mężczyznę w kasku ochronnym i łopatą w ręku
    Wykonawca - roboty budowlane
    Astaldi S.p.A / od sierpnia 2021 r. - WEBUILD S.p.A
    ikona kalendarza
    Data podpisania umowy z wykonawcą robót budowlanych
    29 czerwca 2016 r.
    Decyzja o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej
    Data złożenia wniosku
    3 lutego 2014 r.
    Data wydania decyzji
    22 grudnia 2014 r.
    Organ wydający
    Wojewoda Małopolski
  • Roboty budowlane
    Data ogłoszenia przetargu
    19 grudnia 2014 r.
    Data wyboru najkorzystniejszej oferty
    29 lutego 2016 r.
  • Koncepcja programowa
    Data podpisania umowy
    10 października 2006 r.
    Wykonawca
    Ingenieurbüro Dipl.-Ing. H. Vössing GmbH, Ingenieurbuero Voessing Vepro GmbH
    Decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach
    Data złożenia wniosku
    2 czerwca 2009 r.
    Data wydania decyzji
    25 listopada 2013 r.
    Organ wydający
    Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska w Krakowie
Opis inwestycji

Inwestycja obejmuje swym zakresem: - budowę w terenie górskim (po nowym śladzie) odcinka dwujezdniowej drogi klasy S dł. ok. 3,05 km, w km 721+170 – 724+220 - budowę dwukomorowego tunelu o długości 2 058 m pod Małym Luboniem z awaryjnymi przejściami między komorami, dwoma portalami oraz pełną   infrastrukturą wraz z wyposażeniem technicznym - budowę 1 obiektu (nr 15+16) o długości ok. 311m - budowę murów oporowych, - wykonanie budynków technicznych oraz budynku dyspozytorni rezerwowej - wykonanie masztu radiowego - przebudowę i budowę urządzeń infrastruktury technicznej - budowę dróg serwisowych i technologicznych, - budowę przepustów, - budowę oświetlenia i budowę urządzeń bezpieczeństwa ruchu, - przełożenie cieków, budowę systemu odwodnienia pasa drogowego i urządzeń ochrony środowiska:    ekranów, urządzeń oczyszczania wód. Przebieg drogi nie koliduje z obszarami Natura 2000. System Zarządzania Ruchem: TAK: tablice zmiennej treści.

Parametry techniczne

klasa drogi: S
liczba jezdni i pasów ruchu: 2x2
szerokość pasa ruchu: 3,50 m
szerokość pasa awaryjnego: 2,50 m
szerokość poboczy: 0,75 – 2,25 m
obciążenie: 115 kN/oś

 

 

{"register":{"columns":[{"header":"voivodeship","value":"województwo małopolskie","registerId":20415805,"dictionaryValues":[],"nestedValues":[],"showInContent":false,"positionSelector":".article-area__article h2","insertMethod":"after"}]}}