W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Sprawowanie funkcji inspektora nadzoru przy realizacji zadania pn.: „Poprawa brd na przejściu dla pieszych w ciągu drogi krajowej nr 72 w miejscowości Rawa Maz. w woj. łódzkim 23.06.2025

23.06.2025

Sprawowanie funkcji inspektora nadzoru przy realizacji zadania pn.: „Poprawa brd na przejściu dla pieszych w ciągu drogi krajowej nr 72 w miejscowości Rawa Maz. w woj. łódzkim”

Zamawiający:
Skarb Państwa - Generalny Dyrektor Dróg Krajowych i Autostrad
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi
ul. Irysowa 2, 91-857 Łódź
Przedmiot zamówienia (określenie rodzaju, ilości dostaw, usług, robót budowlanych oraz ich przeznaczenie):
Sprawowanie funkcji inspektora nadzoru przy realizacji zadania pn.: „Poprawa
brd na przejściu dla pieszych w ciągu drogi krajowej nr 72 w miejscowości
Rawa Maz. w woj. łódzkim”.
Formularz Ofertowy wraz z Formularzem Wyceny (załącznik nr 7 oraz nr 8 do Ogłoszenia)
wraz z wymaganymi załącznikami wskazanymi w Formularzu Ofertowym należy przesyłać
na adres:
GDDKiA Oddział w Łodzi, sekretariat ul. Irysowa 2, 91-857 Łódź lub e-mail:
sekretariatlodz@gddkia.gov.pl do dnia 04.07.2025 r. do godz. 14:00.
Decydująca jest data wpływu Oferty do Zamawiającego, nie data stempla
pocztowego.
Osoby prowadzące sprawę: Mariusz Winnicki, kom. 608 503 718
Sebastian Postek, kom. 668 823 572
(imię i nazwisko, tel.)
Termin realizacji zamówienia1): 6 miesięcy od daty zawarcia Umowy + okres rękojmi
i gwarancji (max. 60 miesięcy). Zamawiający wskazuje, że zawarcie Umowy na
sprawowanie nadzoru planowane jest na III kwartał 2025 roku i jest zależne od
rozstrzygnięcia postępowania przetargowego na roboty budowlane dla Zadania, nad
którym ma być sprawowany nadzór inwestorski. Zamawiający wskazuje, że termin
związania Ofertą wynosi 90 dni od daty złożenia Oferty, z tym zastrzeżeniem, że
Zamawiający zastrzega sobie prawo do wystąpienia do Wykonawcy o przedłużenie tego
terminu.
UWAGA! W przypadku nierozstrzygnięcia postępowania na roboty budowlane lub
niepodpisania przez Wykonawcę robót budowlanych Umowy z Inwestorem, niniejsze
postępowanie na sprawowanie nadzoru inwestorskiego zostanie unieważnione.
Warunki płatności:
Płatność wynagrodzenia na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w umowie (jeżeli
dotyczy) nastąpi w terminie 30 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego
prawidłowo wystawionej faktury VAT. Za datę realizacji płatności uważa się datę,
obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego. Warunkiem wystawienia faktur
obejmujących wynagrodzenie jest zatwierdzenie przez Zamawiającego raportu
miesięcznego sporządzanego przez Inspektora Nadzoru (zgodnie z § 4 ust. 1 pkt 6
Umowy). Zamawiający zobowiązuje się do zapłaty Wynagrodzenia w terminie nie dłuższym
niż 30 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury.
Inne dane2):
Kryteria oceny ofert, wraz opisem tych kryteriów oraz ich wagi:
Zgodnie z załącznikiem nr 4 pn. „Opis kryteriów wyboru oferty
najkorzystniejszej”.
Wymagania co do zakresu usług, które powinna obejmować oferowana przez
Wykonawcę cena: Wymagania zgodne z załącznikiem nr 1 pn. „Opis przedmiotu
zamówienia”.
Istotne postanowienia umowy: zgodne z załącznikiem nr 5 – „Projektowane
postanowienia umowne”.
Spis załączników do Ogłoszenia stanowiących integralną część Ogłoszenia:
1. Załącznik nr 1 Opis przedmiotu zamówienia
2. Załącznik nr 2 Zasady postępowania
3. Załącznik nr 3 Warunki udziału w postępowaniu
4. Załącznik nr 4 Opis kryteriów wyboru oferty najkorzystniejszej
5. Załącznik nr 5 Projektowane postanowienia umowne
6. Załącznik nr 6 Projekt umowy o powierzenie przetwarzania danych osobowych
7. Załącznik nr 7 FORMULARZ OFERTOWY
8. Załącznik nr 8 FORMULARZ WYCENY
Niniejsze zamówienie jest: zamówieniem do 130 tys. zł netto
Oferty należy przesłać na załączonym formularzu ofertowym.

Materiały

Dokumenty
BIP​_-​_Ogłoszenie​_23062025​_r.zip 1.25MB
Informacja o wyborze oferty
14​_7​_BIP​_NADZÓR​_DK-72​_Rawa​_Maz​_Informacja​_o​_wyborze​_Oferty​_PODPIS.pdf 0.10MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
23.06.2025 11:19 Plich - Więclewska Dorota
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Redakcja BIP
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Sprawowanie funkcji inspektora nadzoru przy realizacji zadania pn.: „Poprawa brd na przejściu dla pieszych w ciągu drogi krajowej nr 72 w miejscowości Rawa Maz. w woj. łódzkim 23.06.2025 2.0 27.08.2025 09:03 Kuźbik Violetta
Sprawowanie funkcji inspektora nadzoru przy realizacji zadania pn.: „Poprawa brd na przejściu dla pieszych w ciągu drogi krajowej nr 72 w miejscowości Rawa Maz. w woj. łódzkim 23.06.2025 1.0 23.06.2025 11:19 Plich - Więclewska Dorota

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}