W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Sukcesywna dostawa tonerów, tuszy i materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby GDDKiA Oddział w Łodzi wraz z Rejonami 08.05.2025 UWAGA zmiana terminu składania ofert 20 05 2025 dokumenty zamienne

08.05.2025

Sukcesywna dostawa tonerów, tuszy i materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby GDDKiA Oddział w Łodzi wraz z Rejonami UWAGA zmiana terminu składania ofert 20 05 2025 dokumenty zamienne

19.05.2025 r. Uwaga- załącznik nr 3  poprawiony.

UWAGA zmiana terminu składania ofert 20 05 2025 dokumenty zamienne

Zamawiający:

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad, Oddział w Łodzi, ul. Irysowa 2, 91-857 Łódź.

 

Przedmiot zamówienia (określenie rodzaju, ilości dostaw, usług, robót budowlanych oraz ich przeznaczenie):

Sukcesywna dostawa tonerów, tuszy i materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby GDDKiA Oddział w Łodzi wraz z Rejonami.

 

Formularz ofertowy należy przesyłać na adres:

GDDKiA Oddział w Łodzi, Sekretariat ul. Irysowa 2 lub e-mail kjarzyna@gmail.com  do dnia 16.05.2025 r.

 

Osoba prowadząca sprawęKarol Jarzyna tel. 42 233 97 43

(imię i nazwisko, tel.)

 

Termin realizacji zamówienia1): 12 miesięcy od dnia podpisania Umowy

 

Warunki płatności:

Płatność wynagrodzenia na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w umowie (jeżeli dotyczy) nastąpi w terminie 30 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT. Za datę realizacji płatności uważa się datę, obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.

 

Inne dane2):

Kryterium- 100% cena

 

Niniejsze zamówienie jest: zamówieniem do 130 tys. zł netto

 

Oferty należy przesłać na załączonym formularzu ofertowym.

Materiały

Ogłoszenie
Ogłoszenie​_na​_BIP.zip 0.98MB
Dokumenty zamienne 15 05 2025
Dokumenty​_na​_BIP​_-​_zmiana​_terminu.zip 0.14MB
Załącznik nr 3 Formularz cenowy - poprawiony
Załącznik​_nr​_3​_Formularz​_cenowy​_poprawiony.zip 0.19MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
08.05.2025 11:53 Plich - Więclewska Dorota
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Redakcja BIP
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Sukcesywna dostawa tonerów, tuszy i materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby GDDKiA Oddział w Łodzi wraz z Rejonami 08.05.2025 UWAGA zmiana terminu składania ofert 20 05 2025 dokumenty zamienne 5.0 19.05.2025 13:09 Kuźbik Violetta
Sukcesywna dostawa tonerów, tuszy i materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby GDDKiA Oddział w Łodzi wraz z Rejonami 08.05.2025 UWAGA zmiana terminu składania ofert 20 05 2025 dokumenty zamienne 4.0 15.05.2025 10:04 Plich - Więclewska Dorota
Sukcesywna dostawa tonerów, tuszy i materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby GDDKiA Oddział w Łodzi wraz z Rejonami 08.05.2025 UWAGA zmiana terminu składania ofert 20 05 2025 dokumenty zamienne 3.0 15.05.2025 09:50 Plich - Więclewska Dorota
Sukcesywna dostawa tonerów, tuszy i materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby GDDKiA Oddział w Łodzi wraz z Rejonami 08.05.2025 UWAGA zmiana terminu składania ofert 20 052025 dokumenty zamienne 2.0 15.05.2025 09:46 Plich - Więclewska Dorota
Sukcesywna dostawa tonerów, tuszy i materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby GDDKiA Oddział w Łodzi wraz z Rejonami 08.05.2025 1.0 08.05.2025 11:53 Plich - Więclewska Dorota

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}