W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Sukcesywne świadczenia usług w zakresie bieżących przeglądów i konserwacji w budynkach administrowanych przez GDDKiA: Rejon Wałcz, Obwód Drogowy Wałcz, Obwód Drogowy Piecnik

14.05.2025

OGŁOSZENIE

o zamówieniu o wartości mniejszej niż 130.000,00 PLN lub wyłączonym spod stosowania przepisów ustawy – Prawo zamówień publicznych

Zamawiający:

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Szczecinie Rejon w Wałczu, ul. Kołobrzeska 33, 78-600 Wałcz

Przedmiot zamówienia:

Sukcesywne świadczenia usług w zakresie bieżących przeglądów i konserwacji w budynkach administrowanych przez GDDKiA: Rejon Wałcz ul. Kołobrzeska 33, Obwód Drogowy Wałcz ul. Kołobrzeska 35, Obwód Drogowy Piecnik 35, 78-650 Mirosławiec

Formularz ofertowo-cenowy należy dostarczyć osobiście lub przesłać na adres:

e-mail: rejon.walcz@gddkia.gov.pl do dnia 23.05.2025r. do godz. 10:00.

Materiały

Ogłoszenie
Ogłoszenie.pdf 0.30MB
OPZ​_przeglądy​_i​_konserwacja​_Wałcz​_Piecnik
OPZ​_przeglądy​_i​_konserwacja​_Wałcz​_Piecnik.pdf 0.28MB
Formularz​_ofertowo-cenowy
Formularz​_ofertowo-cenowy.doc 0.05MB
Projekt​_umowy​_Wałcz​_Piecnik​_przeglądy​_(003)
Projekt​_umowy​_Wałcz​_Piecnik​_przeglądy​_(003).pdf 0.32MB
Wizja​_lokalna
Wizja​_lokalna.pdf 0.11MB
Zasady​_przetwarzania​_danych​_osobowych​_przez​_GDDKiA
Zasady​_przetwarzania​_danych​_osobowych​_przez​_GDDKiA.pdf 0.32MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
14.05.2025 15:00 Babula Wojciech
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Wojciech Babula
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Sukcesywne świadczenia usług w zakresie bieżących przeglądów i konserwacji w budynkach administrowanych przez GDDKiA: Rejon Wałcz, Obwód Drogowy Wałcz, Obwód Drogowy Piecnik 1.0 14.05.2025 15:00 Babula Wojciech

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}