W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Usługi w zakresie dzierżawy pojemników oraz wywozu odpadów komunalnych zmieszanych i segregowanych z siedziby OD w Śmiglu

13.04.2023

Termin składania ofert: 21.04.2023 r.

Przedmiot zamówienia: Usługi w zakresie dzierżawy pojemników oraz wywozu odpadów komunalnych zmieszanych i segregowanych z siedziby Obwodu Drogowego w Śmiglu
Formularz ofertowy należy przesyłać na adres: GDDKiA Rejon w Lesznie, sekretariat ul. Energetyków 12, 64-100 Leszno lub e-mail rejon.leszno@gddkia.gov.pl do dnia 21.04.2023 r.
Osoba prowadząca sprawę: Dawid Marchwicki tel. 65 529 56 47
Termin realizacji zamówienia: 24 miesiące od dnia podpisania umowy
Warunki płatności: Płatność wynagrodzenia na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w umowie (jeżeli dotyczy) nastąpi w terminie 30 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT. Za datę realizacji płatności uważa się datę, obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.
Inne dane:
1. Przedmiot wykonania usługi obejmuje:
- wywóz odpadów komunalnych zmieszanych i segregowanych z siedziby Obwodu Drogowego w Śmiglu – Nietążkowo ul. Leśna 53, 64-030 Śmigiel
- Wykonawca wydzierżawi Zamawiającemu: pojemnik o pojemności 240l na odpady zmieszane i pojemnik o pojemności 120l na odpady biodegradowalne oraz raz w miesiącu będzie dostarczał worki potrzebne do segregacji szkła, papieru, metali i tworzyw sztucznych.
2. Wykonawca zobowiązany jest do wywozu odpadów komunalnych zmieszanych i segregowanych z siedziby Obwodu Drogowego w Śmiglu.
3. Wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia winny być ujęte w cenie wynikającej z oferty Wykonawcy.
4. Wykonawca musi posiadać narzędzia i urządzenia zapewniające kompleksowe wykonanie usługi.
5. Wykonawca musi posiadać koncesję, zezwolenia lub licencję, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
6. Na usługę zostaje zawarta pisemna umowa.
7. Termin realizacji umowy: 24 miesiące od dnia podpisania umowy.
8. Kryteria oceny ofert – cena 100 %.


Oferta Wykonawcy winna zawierać wypełniony i podpisany „Formularz ofertowy” – załącznik nr 1 oraz wypełniony i podpisany „Kosztorys ofertowy” – załącznik nr 2.

Niniejsze zamówienie jest: zamówieniem do 130 tys. zł netto

Oferty należy przesłać na załączonym formularzu ofertowym.

Materiały

Ogłoszenie
ZAMÓWIENIA​_-​_do​_130​_tys​_-​_szablon​_OGŁOSZENIA​_(24).pdf 0.12MB
Umowa
Wzór​_umowy.doc 0.06MB
Opis przedmiotu zamówienia
Opis​_przedmiotu​_zamówienia​_OD​_Śmigiel.docx 0.01MB
klauzula RODO
klauzula​_RODO.docx 0.02MB
Formularz ofertowy
FORMULARZ​_OFERTOWY​_OD​_Śmigiel​_-​_załącznik​_nr​_1.docx 0.02MB
kosztorys ofertowy
Kosztorys​_ofertowy​_OD​_Śmigiel​_-​_załącznik​_nr​_2​_DM.docx 0.02MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
13.04.2023 12:21 Jahns Krzysztof
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Redakcja BIP
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Usługi w zakresie dzierżawy pojemników oraz wywozu odpadów komunalnych zmieszanych i segregowanych z siedziby OD w Śmiglu 1.0 13.04.2023 12:21 Jahns Krzysztof

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}