Usługi w zakresie napraw, konserwacji oraz prac porządkowych związanych z utrzymaniem i eksploatacją budynków Oddziału w Poznaniu.
11.03.2024
Termin składania ofert: 20.03.2024 r.
Przedmiot zamówienia: Usługi w zakresie napraw, konserwacji oraz prac porządkowych związanych z utrzymaniem i eksploatacją budynków w siedzibach Oddziału przy ul.
Siemiradzkiego 5a, ul. Gajowej 6, ul. Św. Marcin 66/72 oraz Wydziału Technologii Laboratorium Drogowego i jego teren przy ul. Hawelańskiej 12 w Poznaniu.
Formularz ofertowy należy przesyłać na adres: GDDKiA Oddział w Poznaniu, sekretariat ul. Siemiradzkiego 5a, 60-763 Poznań lub e-mail dhawrylak@gddkia.gov.pl do dnia 20.03.2024 r.
Osoba prowadząca sprawę: Dariusz Hawrylak, 61 8646343
Termin realizacji zamówienia: 12 miesięcy, licząc od dnia podpisania umowy.
Okres obowiązywania umowy może ulec skróceniu w przypadku przekroczenia wartości określonej w § 4 ust. 1 umowy, a gdy nie zostanie wykorzystana w okresie 19 miesięcy, umowa zostaje przedłużona do czasu wykorzystania tej wartości, nie dłużej jednak niż do 01.05.2026 r.
Warunki płatności: Płatność wynagrodzenia na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w umowie (jeżeli dotyczy) nastąpi w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT. Za datę realizacji płatności uważa się datę, obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.
Inne dane:
Kryterium oceny ofert jest: cena i czas rozpoczęcia pracy w celu usunięcia awarii w soboty, niedziela i święta.
Integralną częścią umowy są:
Załącznik nr 1 - Opis Przedmiotu Zamówienia oraz
Załącznik nr 2 - Kosztorys Ofertowy.
Niniejsze zamówienie jest: zamówieniem do 130 tys. zł netto
Oferty należy przesłać na załączonym formularzu ofertowym.
Materiały
Kosztorys ofertowyZałącznik_nr_2_-_kosztorys_ofertowy.xlsx 0.01MB formularz ofertowy
Formularz_ofertowy.docx 0.02MB Ogłoszenie
Ogłoszenie.pdf 0.10MB OPZ
Załącznik_nr_1_-_opis_przedmiotu_zamowienia.pdf 0.09MB Umowa
Wzór_umowy.pdf 0.12MB Kryteria oceny ofert
Kryteria_oceny_ofert.pdf 0.14MB
- Pierwsza publikacja:
- 11.03.2024 14:30 Jahns Krzysztof
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Redakcja BIP
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Usługi w zakresie napraw, konserwacji oraz prac porządkowych związanych z utrzymaniem i eksploatacją budynków Oddziału w Poznaniu. | 1.0 | 11.03.2024 14:30 Jahns Krzysztof |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP