W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Usługi w zakresie napraw, konserwacji oraz prac porządkowych związanych z utrzymaniem i eksploatacją budynków Oddziału w Poznaniu.

11.03.2024

Termin składania ofert: 20.03.2024 r.

Przedmiot zamówienia: Usługi w zakresie napraw, konserwacji oraz prac porządkowych związanych z utrzymaniem i eksploatacją budynków w siedzibach Oddziału przy ul.
Siemiradzkiego 5a, ul. Gajowej 6, ul. Św. Marcin 66/72 oraz Wydziału Technologii Laboratorium Drogowego i jego teren przy ul. Hawelańskiej 12 w Poznaniu.

Formularz ofertowy należy przesyłać na adres: GDDKiA Oddział w Poznaniu, sekretariat ul. Siemiradzkiego 5a, 60-763 Poznań lub e-mail dhawrylak@gddkia.gov.pl do dnia 20.03.2024 r.

Osoba prowadząca sprawę: Dariusz Hawrylak, 61 8646343

Termin realizacji zamówienia: 12 miesięcy, licząc od dnia podpisania umowy.

Okres obowiązywania umowy może ulec skróceniu w przypadku przekroczenia wartości określonej w § 4 ust. 1 umowy, a gdy nie zostanie wykorzystana w okresie 19 miesięcy, umowa zostaje przedłużona do czasu wykorzystania tej wartości, nie dłużej jednak niż do 01.05.2026 r.

Warunki płatności: Płatność wynagrodzenia na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w umowie (jeżeli dotyczy) nastąpi w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT. Za datę realizacji płatności uważa się datę, obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.

Inne dane:
Kryterium oceny ofert jest: cena i czas rozpoczęcia pracy w celu usunięcia awarii w soboty, niedziela i święta.

Integralną częścią umowy są:
Załącznik nr 1 - Opis Przedmiotu Zamówienia oraz
Załącznik nr 2 - Kosztorys Ofertowy.

Niniejsze zamówienie jest: zamówieniem do 130 tys. zł netto
Oferty należy przesłać na załączonym formularzu ofertowym.

Materiały

Kosztorys ofertowy
Załącznik​_nr​_2​_-​_kosztorys​_ofertowy.xlsx 0.01MB
formularz ofertowy
Formularz​_ofertowy.docx 0.02MB
Ogłoszenie
Ogłoszenie.pdf 0.10MB
OPZ
Załącznik​_nr​_1​_-​_opis​_przedmiotu​_zamowienia.pdf 0.09MB
Umowa
Wzór​_umowy.pdf 0.12MB
Kryteria oceny ofert
Kryteria​_oceny​_ofert.pdf 0.14MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
11.03.2024 14:30 Jahns Krzysztof
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Redakcja BIP
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Usługi w zakresie napraw, konserwacji oraz prac porządkowych związanych z utrzymaniem i eksploatacją budynków Oddziału w Poznaniu. 1.0 11.03.2024 14:30 Jahns Krzysztof

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}