Wykonanie diagnostyki stanu nawierzchni drogowej
18.02.2025
Termin składnia ofert do dnia 26.02.2025 r. do godz. 15.00
Zamawiający:
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Rzeszowie, ul. Legionów 20, 35-959 Rzeszów
Przedmiot zamówienia:
,,Wykonanie diagnostyki stanu nawierzchni drogowej polegającej na rejestracji i automatycznej ocenie uszkodzeń nawierzchni oraz rejestracji ogólnego widoku drogi na sieci dróg krajowych na terenie Oddziału GDDKiA w Rzeszowie’’.
Formularz ofertowy należy przesyłać na adres:
GDDKiA Oddział w Rzeszowie, Kancelaria - Dziennik Podawczy pokój nr 2, ul. Legionów 20, 35-959 Rzeszów lub e-mail: sekretariatrzeszow@gddkia.gov.pl do dnia 26.02.2025 r. do godz. 15.00
Osoba prowadząca sprawę: Józefa Rzepa /tel. 017 – 85 340 71 wew. 228
Termin realizacji zamówienia: Termin zakończenia usługi będącej przedmiotem Umowy : od dnia 1 kwietnia do 30 września 2025 r.
Materiały
Ogłoszenie_usługi_na_LCMSOgłoszenie_usługi_na_LCMS.zip 5.67MB Informacja o wyniku postępowania
Informacja_o_wyniku_postępowania.pdf 0.08MB
- Pierwsza publikacja:
- 18.02.2025 12:45 Radaczyńska Katarzyna
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Redakcja BIP
| Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
|---|---|---|
| Wykonanie diagnostyki stanu nawierzchni drogowej | 2.0 | 20.03.2025 14:08 Kloc Paweł |
| Wykonanie diagnostyki stanu nawierzchni drogowej | 1.0 | 18.02.2025 12:45 Radaczyńska Katarzyna |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP