W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Wymiana i zakup kamer zewnętrznych wraz z rejestratorem cyfrowym w instalacji telewizji przemysłowej CCTV w budynku administracyjnym GDDKiA Oddział Szczecin Rejonu w Koszalinie

20.10.2025

OGŁOSZENIE

o zamówieniu o wartości mniejszej niż 130.000,00 PLN lub wyłączonym spod stosowania przepisów ustawy – Prawo zamówień publicznych

Zamawiający:  Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Szczecinie Rejon w Koszalinie, ul. Kupiecka 5 , 75-671 Koszalin

Przedmiot zamówienia:   Wymiana   i zakup   kamer   zewnętrznych   wraz   z  rejestratorem  cyfrowym w instalacji telewizji przemysłowej CCTV w budynku administracyjnym GDDKiA Oddział Szczecin Rejonu w Koszalinie".

Formularz ofertowy należy przesłać na adres:  e-mail: rejon.koszalin@gddkia.gov.pl do dnia 29.10.2025 r.

Osoba prowadząca sprawę:  Angelika Gan, tel. 94 345 52 62                               

Termin realizacji zamówienia:   30 od dnia podpisania umowy.

Realizując obowiązek, o którym mowa w art. 24 ust. 6 ustawy z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów (Dz. U. 2024 poz. 928), informujemy, że w Generalnej Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad funkcjonuje „Wewnętrzna procedura dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych”. Szczegółowe informacje dotyczące sposobów dokonywania zgłoszeń wewnętrznych oraz funkcjonowania procedury dostępne są na stronie internetowej Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad w zakładce  „Załatw sprawę” „procedura zgłoszeń wewnętrznych”

Materiały

Ogłoszenie​_na​_BIP​_-​_zakup​_i​_wymianę​_kamer​_+​_rejestrator
Ogłoszenie​_na​_BIP​_-​_zakup​_i​_wymianę​_kamer​_+​_rejestrator.pdf 0.08MB
Załączniki​_do​_ogłoszenia
Załączniki​_do​_ogłoszenia.zip 0.78MB
Odpowiedzi​_na​_pytania​_do​_postępowania
Odpowiedzi​_na​_pytania​_do​_postępowania.pdf 0.08MB
Informacja​_o​_udzieleniu​_zamówienia​_​_wymiana​_i​_zakup​_kamer
Informacja​_o​_udzieleniu​_zamówienia​_​_wymiana​_i​_zakup​_kamer.pdf 0.08MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
20.10.2025 12:40 Babula Wojciech
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Wojciech Babula
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Wymiana i zakup kamer zewnętrznych wraz z rejestratorem cyfrowym w instalacji telewizji przemysłowej CCTV w budynku administracyjnym GDDKiA Oddział Szczecin Rejonu w Koszalinie 3.0 20.11.2025 12:43 Babula Wojciech
Wymiana i zakup kamer zewnętrznych wraz z rejestratorem cyfrowym w instalacji telewizji przemysłowej CCTV w budynku administracyjnym GDDKiA Oddział Szczecin Rejonu w Koszalinie 2.0 28.10.2025 09:07 Babula Wojciech
Wymiana i zakup kamer zewnętrznych wraz z rejestratorem cyfrowym w instalacji telewizji przemysłowej CCTV w budynku administracyjnym GDDKiA Oddział Szczecin Rejonu w Koszalinie 1.0 20.10.2025 12:40 Babula Wojciech

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}