W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Wymiana oświetlenia

20.10.2023

Termin składania ofert: do dnia 30.10.2023 r. do godz. 10:00

Zamawiający:

GDDKiA Rejon w Słupsku

Przedmiot zamówienia: „Wymiana oświetlenia na LED w pomieszczeniach obwodów drogowych w Miastku i Lęborku”.

Formularz ofertowy i cenowy należy dostarczyć osobiście lub przesyłać na adres: GDDKiA Rejon w Słupsku, ul. Sportowa 28a lub e-mail tmaslanka@gddkia.gov.pl do dnia 30.10.2023 r. do godz. 10:00

Osoba prowadząca sprawę: Tomasz Maślanka nr 59 842 94 93 w.37

Termin realizacji zamówienia: 30 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy

Materiały

Ogłoszenie o zamówieniu
Ogłoszenie​_o​_zamówieniu.pdf 0.14MB
Formularz ofertowy
Załącznik​_nr​_1-Formularz​_Ofertowy.pdf 0.08MB
Formularz cenowy
Załącznik​_nr​_2​_​_Formularz​_cenowy.pdf 0.15MB
Wzór umowy
Wzór​_umowy.pdf 0.21MB
Klauzula informacyjna RODO
Klauzula​_informacyjna​_RODO.pdf 0.32MB
Informacja o udzieleniu zamówienia
Informacja​_o​_udzieleniu​_zamówienia.pdf 0.09MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
20.10.2023 13:31 Włodarczyk Karolina
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Redakcja BIP
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Wymiana oświetlenia 2.0 29.11.2023 14:24 Włodarczyk Karolina
Wymiana oświetlenia 1.0 20.10.2023 13:31 Włodarczyk Karolina

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}