W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Wywóz odpadów komunalnych, segregowanych z siedziby Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi ul. Irysowa 2, 91-857 Łódź

07.12.2023

Zamawiający: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi ul. Irysowa 2, 91-857 Łódź. Przedmiot zamówienia (określenie rodzaju, ilości dostaw, usług, robót budowlanych oraz ich przeznaczenie): Wywóz odpadów komunalnych, segregowanych z siedziby Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi ul. Irysowa 2, 91-857 Łódź. Formularz ofertowy należy przesyłać na adres: GDDKiA Oddział w Łodzi, 91-857 Łódź, ul. Irysowa 2 lub e-mail: przeznicki@gddkia.gov.pl do dnia 15.12.2023 r. Osoba prowadząca sprawę: Piotr Rzeźnicki tel. (42) 233 96 40 (imię i nazwisko, tel.) Termin realizacji zamówienia1): od dnia podpisania umowy w przez okres 18 miesięcy. Warunki płatności: Płatność wynagrodzenia na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w umowie nastąpi w terminie do 30 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT. Za datę realizacji płatności uważa się datę, obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego. Inne dane2): Kryteria oceny ofert – cena 100%. Warunki realizacji zostały wskazane w 4 dokumentach: Formularz ofertowy, załącznik 1, klauzula RODO oraz projekt umowy. Niniejsze zamówienie jest: zamówieniem do 130 tys. zł netto Oferty należy przesłać na załączonym formularzu ofertowym.

Zamawiający:
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi ul. Irysowa 2,
91-857 Łódź.
Przedmiot zamówienia (określenie rodzaju, ilości dostaw, usług, robót budowlanych oraz ich przeznaczenie):
Wywóz odpadów komunalnych, segregowanych z siedziby Generalnej Dyrekcji
Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi ul. Irysowa 2, 91-857 Łódź.
Formularz ofertowy należy przesyłać na adres:
GDDKiA Oddział w Łodzi, 91-857 Łódź, ul. Irysowa 2 lub e-mail:
przeznicki@gddkia.gov.pl do dnia 15.12.2023 r.
Osoba prowadząca sprawę: Piotr Rzeźnicki tel. (42) 233 96 40
(imię i nazwisko, tel.)
Termin realizacji zamówienia1):
od dnia podpisania umowy w przez okres 18 miesięcy.
Warunki płatności:
Płatność wynagrodzenia na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w umowie nastąpi
w terminie do 30 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej
faktury VAT. Za datę realizacji płatności uważa się datę, obciążenia rachunku bankowego
Zamawiającego.
Inne dane2):
Kryteria oceny ofert – cena 100%. Warunki realizacji zostały wskazane w 4
dokumentach: Formularz ofertowy, załącznik 1, klauzula RODO oraz projekt
umowy.
Niniejsze zamówienie jest: zamówieniem do 130 tys. zł netto
Oferty należy przesłać na załączonym formularzu ofertowym.

Materiały

Dokumenty
Dokumenty​_wywóz​_odpadów.zip 0.43MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
07.12.2023 13:52 Plich - Więclewska Dorota
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Redakcja BIP
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Wywóz odpadów komunalnych, segregowanych z siedziby Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi ul. Irysowa 2, 91-857 Łódź 1.0 07.12.2023 13:52 Plich - Więclewska Dorota

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}