Zakup 3 sztuk urządzeń wielofunkcyjnych dla potrzeb GDDKiA Oddział w Rzeszowie
02.12.2025
Termin składnia ofert do dnia: 10.12.2025 r.
Zamawiający:
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Rzeszowie ul. Legionów 20, 35-959 Rzeszów
Przedmiot zamówienia:
Zakup 3 sztuk urządzeń wielofunkcyjnych dla potrzeb GDDKiA Oddział w Rzeszowie
Formularz ofertowy należy przesyłać na adres:
e-mail: sekretariatrzeszow@gddkia.gov.pl, osobiście lub drogą pocztową na adres: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Rzeszowie, ul. Legionów 20, 35- 959 Rzeszów do dnia 10.12.2025 r. W przypadku przesłania oferty drogą elektroniczną prosimy o uzyskanie potwierdzenia otrzymania jej przez Zamawiającego.
Osoba prowadząca sprawę: Dorota Rydzik, tel. 17-853-40-71 w. 219.
Termin realizacji zamówienia: 7 dni od daty zawarcia umowy
Materiały
Ogłoszenie+załącznikiOgłoszenie+załączniki.zip 0.45MB
- Pierwsza publikacja:
- 02.12.2025 13:17 Radaczyńska Katarzyna
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Redakcja BIP
| Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
|---|---|---|
| Zakup 3 sztuk urządzeń wielofunkcyjnych dla potrzeb GDDKiA Oddział w Rzeszowie | 1.0 | 02.12.2025 13:17 Radaczyńska Katarzyna |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP