W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Zakup 3 sztuk urządzeń wielofunkcyjnych dla potrzeb GDDKiA Oddział w Rzeszowie

02.12.2025

Termin składnia ofert do dnia: 10.12.2025 r.

Zamawiający:
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Rzeszowie ul. Legionów 20, 35-959 Rzeszów
Przedmiot zamówienia:
Zakup 3 sztuk urządzeń wielofunkcyjnych dla potrzeb GDDKiA Oddział w Rzeszowie
Formularz ofertowy należy przesyłać na adres:
e-mail: sekretariatrzeszow@gddkia.gov.pl, osobiście lub drogą pocztową na adres: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Rzeszowie, ul. Legionów 20, 35- 959 Rzeszów do dnia 10.12.2025 r. W przypadku przesłania oferty drogą elektroniczną prosimy o uzyskanie potwierdzenia otrzymania jej przez Zamawiającego.
Osoba prowadząca sprawę: Dorota Rydzik, tel. 17-853-40-71 w. 219.
Termin realizacji zamówienia: 7 dni od daty zawarcia umowy

Materiały

Ogłoszenie+załączniki
Ogłoszenie+załączniki.zip 0.45MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
02.12.2025 13:17 Radaczyńska Katarzyna
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Redakcja BIP
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Zakup 3 sztuk urządzeń wielofunkcyjnych dla potrzeb GDDKiA Oddział w Rzeszowie 1.0 02.12.2025 13:17 Radaczyńska Katarzyna

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}