W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Zakup, dostawa 2 szt. foteli biurowych do pracy zmianowej 24/7 - II postępowanie

06.10.2025

O G Ł O S Z E N I E o zamówieniu o wartości mniejszej niż 130.000,00 PLN lub wyłączonym spod stosowania przepisów ustawy – Prawo zamówień publicznych

Zamawiający: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Szczecinie ul. Bohaterów Warszawy 33, 70 -340 Szczecin

Przedmiot zamówienia: Zakup, dostawa 2 szt. foteli biurowych do pracy zmianowej 24/7 - II postępowanie

Ofertę należy przesłać do dnia 20.10.2025r. do godz. 12.00 na adres e-mail: jgrebosz@gddkia.gov.pl, (liczy się data wpływu).

Osoba prowadząca sprawę: Jacek Grębosz tel. 914325306

Termin realizacji zamówienia: do 4 tygodni od daty zlecenia

Realizując obowiązek, o którym mowa w art. 24 ust. 6 ustawy z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów (Dz. U. 2024 poz. 928), informujemy, że w Generalnej Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad funkcjonuje „Wewnętrzna procedura dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych”. Szczegółowe informacje dotyczące sposobów dokonywania zgłoszeń wewnętrznych oraz funkcjonowania procedury dostępne są na stronie internetowej Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad w zakładce „Załatw sprawę” „procedura zgłoszeń wewnętrznych
 

Materiały

Ogłoszenie​_fotel​_-​_II​_postępowanie
Ogłoszenie​_fotel​_-​_II​_postępowanie.pdf 0.05MB
Załączniki​_do​_ogłoszenia
Załączniki​_do​_ogłoszenia.zip 0.41MB
OPZ​_zmiana​_terminu
OPZ​_zmiana​_terminu.pdf 0.49MB
Ogłoszenie​_fotel​_24-7​_II​_postępowanie​_zmiana​_terminu
Ogłoszenie​_fotel​_24-7​_II​_postępowanie​_zmiana​_terminu.pdf 0.05MB
Informacja​_o​_unieważnieniu​_-​_II​_postępowanie
Informacja​_o​_unieważnieniu​_-​_II​_postępowanie.pdf 0.05MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
06.10.2025 09:18 Babula Wojciech
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Wojciech Babula
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Zakup, dostawa 2 szt. foteli biurowych do pracy zmianowej 24/7 - II postępowanie 4.0 22.10.2025 14:22 Babula Wojciech
Zakup, dostawa 2 szt. foteli biurowych do pracy zmianowej 24/7 - II postępowanie 3.0 13.10.2025 15:03 Anna Bis-Wlizło
Zakup, dostawa 2 szt. foteli biurowych do pracy zmianowej 24/7 - II postępowanie 2.0 13.10.2025 14:48 Anna Bis-Wlizło
Zakup, dostawa 2 szt. foteli biurowych do pracy zmianowej 24/7 - II postępowanie 1.0 06.10.2025 09:18 Babula Wojciech

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}