Zakup i dostawa samochodu osobowego segmentu C z napędem 4x4
17.11.2025
Oferty należy przesyłać do dnia 25.11.2025 r. do godziny 10:00.
OGŁOSZENIE o zamówieniu o wartości mniejszej niż 130.000,00 PLN lub wyłączonym spod stosowania przepisów ustawy – Prawo zamówień publicznych
Zamawiający:
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy
Przedmiot zamówienia:
Zakup i dostawa samochodu osobowego segmentu C z napędem 4x4.
Formularz ofertowy należy przesyłać na adres:
za pośrednictwem operatora pocztowego na adres:
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy
ul. Fordońska 6, 85-085 Bydgoszcz, tel. 52 323 45 00, fax: 52 323 45 04
lub osobiście dostarczyć na w/w adres: budynek A, parter, pok. 14 – Punkt kancelaryjny;
lub drogą elektroniczną na adres e-mail: dwalczak@gddkia.gov.pl
do dnia 25.11.2025 r. do godziny 10:00.
Osoba prowadząca sprawę: Dawid Walczak, tel. 52 32 34 555
Termin realizacji zamówienia: do 14 dni od dnia podpisania umowy
Warunki płatności:
Płatność wynagrodzenia na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w umowie (jeżeli dotyczy) nastąpi w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT. Za datę realizacji płatności uważa się datę, obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.
Inne dane:
- Kryterium oceny – cena 100%.
- Cenę oferty brutto stanowi łączny koszt wykonania przedmiotu zamówienia. Wartość ta obejmuje wszystkie koszty, jakie Zamawiający poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
- W cenie oferty należy uwzględnić wszystkie elementy kosztów kalkulacyjnych (w tym podatki) oraz rabaty i upusty, których Wykonawca zamierza udzielić. Zamawiający nie będzie ponosił żadnych innych opłat z tytułu realizacji zamówienia.
- Skutki finansowe jakichkolwiek błędów w kalkulacji kosztów obciążają Wykonawcę zamówienia - musi on przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia.
- Stawki będące podstawą wyliczenia ceny oferty powinny być określone jednoznacznie. Nie dopuszcza się stawek warunkowych.
- Każdy z Wykonawców ma prawo złożyć jedną ofertę.
- Zamawiający w celu wyboru oferty dokona oceny ofert według kryteriów oceny ofert, następnie zbada, czy oferta oceniona najkorzystniej spełnia wymagania Zamawiającego.
W przypadku odrzucenia oferty ocenianej jako najkorzystniejsza Zamawiający powtórzy procedurę oceny dla kolejnej oferty w rankingu.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawcy do złożenia Wymaganych dokumentów oraz złożenia wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty w wyznaczonym terminie.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do odrzucenia oferty, gdy jest niezgodna z treścią ogłoszenia, nie odpowiada wymaganiom Zamawiającego, zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia oraz gdy jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podania przyczyny.
- Po wyborze oferty Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia umowy w miejscu oraz terminie wskazanym przez Zamawiającego.
- Zamawiający prosi o zapoznanie się z klauzulą informacyjną RODO stanowiącą załącznik nr 4.
- Realizując obowiązek, o którym mowa w art. 24 ust. 6 ustawy z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów (Dz. U. 2024 poz. 928), informujemy, że w Generalnej Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad funkcjonuje „Wewnętrzna procedura dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych”. Szczegółowe informacje dotyczące sposobów dokonywania zgłoszeń wewnętrznych oraz funkcjonowania procedury dostępne są na stronie internetowej Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad w zakładce „Załatw sprawę” „procedura zgłoszeń wewnętrznych”.
Oferty należy przesłać na załączonym formularzu ofertowym – załącznik nr 2. Do Formularza ofertowego należy załączyć wypełniony formularz potwierdzający spełnienie minimalnych wymagań, będący częścią Opisu Przedmiotu Zamówienia.
Zamawiający wymaga odpowiedzi na niniejsze ogłoszenie w terminie do dnia 25.11.2025 r. do godziny 10:00.
Niniejsze zamówienie jest: zamówieniem do 130 tys. zł netto
Oferty należy przesłać na załączonym formularzu ofertowym wraz z dołączonym formularzem potwierdzającym spełnienie minimalnych wymagań.
Materiały
Pytania nr 1 z 21.11.2025Pytania_nr_1_z_21112025.pdf 0.09MB 3. Projekt umowy po zmianach 21.11.2025
3_Projekt_umowy_po_zmianach_21112025.pdf 0.15MB 0. OGŁOSZENIE
0_OGŁOSZENIE.pdf 0.07MB 1. Opis Przedmiotu Zamówienia
1_Opis_Przedmiotu_Zamówienia.pdf 0.10MB 2. Formularz ofertowy
2_Formularz_ofertowy.pdf 0.07MB 3. Projekt umowy
3_Projekt_umowy.pdf 0.16MB 4. Klauzula informacyjna RODO
4_Klauzula_informacyjna_RODO.pdf 0.32MB Formularze edytowalne
Formularze_edytowalne.zip 0.11MB
- Pierwsza publikacja:
- 17.11.2025 13:44 Łukasz Marchwant
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Redakcja BIP
| Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
|---|---|---|
| Zakup i dostawa samochodu osobowego segmentu C z napędem 4x4 | 2.0 | 24.11.2025 14:22 Łukasz Marchwant |
| Zakup i dostawa samochodu osobowego segmentu C z napędem 4x4 | 1.0 | 17.11.2025 13:44 Łukasz Marchwant |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP