W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Zakup wraz z dostawą foteli biurowy

19.11.2025

O G Ł O S Z E N I E o zamówieniu o wartości mniejszej niż 130.000,00 PLN lub wyłączonym spod stosowania przepisów ustawy – Prawo zamówień publicznych

Zamawiający: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Szczecinie ul. Bohaterów Warszawy 33, 70 -340 Szczecin

Przedmiot zamówienia:

Zakup wraz z dostawą foteli biurowych

Ofertę należy przesłać do dnia 26.11.2025r. na adres e-mail: jgrebosz@gddkia.gov.pl, (liczy się data wpływu).

Osoba prowadząca sprawę: Jacek Grębosz tel. 914325306

Termin realizacji zamówienia: do 4 tygodni od daty umowy

Warunki płatności: Płatność wynagrodzenia na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze nastąpi w terminie do 14 dni od daty dostarczenia do siedziby Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT/rachunku wystawianej na podstawie podpisanego przez Zamawiającego protokołu odbioru. Za datę realizacji płatności uważa się datę, w którym Zamawiający wydał swojemu bankowi dyspozycję polecenia przelewu pieniędzy na konto Wykonawcy.

Kryterium oceny ofert: najniższa cena

Warunki udziału w postępowaniu: Zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia – załącznikiem nr 1

Zamawiający zastrzega sobie prawo do wglądu do dokumentu potwierdzającego uprawnienia niezbędne do realizacji niniejszego zamówienia.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z zamówienia lub części zamówienia bez podania przyczyny.

Oferty należy przesłać na załączonych formularzach.

Wartość niniejszego zamówienie jest: poniżej 130.000,00 PLN (netto)

Realizując obowiązek, o którym mowa w art. 24 ust. 6 ustawy z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów (Dz. U. 2024 poz. 928), informujemy, że w Generalnej Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad funkcjonuje „Wewnętrzna procedura dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych”. Szczegółowe informacje dotyczące sposobów dokonywania zgłoszeń wewnętrznych oraz funkcjonowania procedury dostępne są na stronie internetowej Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad w zakładce „Załatw sprawę” „procedura zgłoszeń wewnętrznych
 

Materiały

Ogłoszenie​_fotele​_biurowe
Ogłoszenie​_fotele​_biurowe.pdf 0.05MB
Załączniki​_do​_ogłoszenia
Załączniki​_do​_ogłoszenia.zip 0.55MB
Pytanie​_nr​_1
Pytanie​_nr​_1.pdf 0.05MB
Opis​_przedmiotu​_zamówienia​_-​_załącznik​_nr​_1​_-​_ZAMIENNY
Opis​_przedmiotu​_zamówienia​_-​_załącznik​_nr​_1​_-​_ZAMIENNY.pdf 0.11MB
Odpowiedz​_na​_zapytania​_2​_i​_3
Odpowiedz​_na​_zapytania​_2​_i​_3.pdf 0.08MB
Opis​_przedmiotu​_zamówienia​_-​_załącznik​_nr​_1​_-​_ZAMIENNY​_2​_z​_dn​_25112025
Opis​_przedmiotu​_zamówienia​_-​_załącznik​_nr​_1​_-​_ZAMIENNY​_2​_z​_dn​_25112025.pdf 0.11MB
Informacja​_o​_udzieleniu​_zamówienia​_Fotele
Informacja​_o​_udzieleniu​_zamówienia​_Fotele.pdf 0.05MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
19.11.2025 11:49 Babula Wojciech
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Wojciech Babula
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Zakup wraz z dostawą foteli biurowy 4.0 01.12.2025 09:54 Babula Wojciech
Zakup wraz z dostawą foteli biurowy 3.0 25.11.2025 08:55 Babula Wojciech
Zakup wraz z dostawą foteli biurowy 2.0 24.11.2025 09:01 Babula Wojciech
Zakup wraz z dostawą foteli biurowy 1.0 19.11.2025 11:49 Babula Wojciech

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}