W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Zakup wraz z dostawą i instalacją mebli oraz urządzeń konferencyjno-dyspozytorskich do Stanowiska Kierowania w siedzibie GDDKiA Oddział w Szczecinie (z podziałem na 3 części)

07.11.2025

Zamawiający: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Szczecinie ul. Bohaterów Warszawy 33, 70 -340 Szczecin

 

Przedmiot zamówienia:

Zakup wraz z dostawą i instalacją mebli oraz urządzeń konferencyjno-dyspozytorskich do Stanowiska Kierowania w siedzibie GDDKiA Oddział w Szczecinie (z podziałem na 3 części)

 

Ofertę należy przesłać na adres: aszymanska@gddkia.gov.pl do dnia 17.11.2025 r. do godz. 10.00

Osoba prowadząca sprawę: Anna Szymańska , tel. 887 700790

Termin realizacji przedmiotu zamówienia: 29.12.2025 r.

 

Warunki płatności: Płatność wynagrodzenia na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze nastąpi w terminie do 21 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT. Za datę realizacji płatności uważa się datę, obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.

 

Inne dane: Kryterium oceny ofert: zasady oceny ofert zostały określone w Opisie przedmiotu zamówienia

 

Zakres zamówienia: Zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia

 

Zamówienie będzie realizowane przez wybranego Wykonawcę na podstawie umowy.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z zamówienia lub z części zamówienia bez podania przyczyny.

Zamawiający może wezwać wykonawcę do udzielenia wyjaśnień w przypadku, gdy cena oferty wydawać się będzie rażąco niska w stosunku do przedmiotu zamówienia. Jeśli wykonawca nie udzieli wyjaśnień lub złożone wyjaśnienia nie uzasadnią ceny, zamawiający będzie mógł odrzucić ofertę.

 

Ofertę należy przesłać na załączonych formularzach.

 

Wartość niniejszego zamówienie jest: poniżej 130.000,00 PLN (netto)

 

Załączniki:

1. Opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1

2. Formularz ofertowy – załącznik nr 2

3. Formularz cenowy – zalącznik nr 3, nr 4, nr 5

4. Wzór umowy

5. Zasady przetwarzania danych osobowych przez Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad w związku z realizacją zamówień publicznych o wartości mniejszej niż 130.000,00 PLN (netto)

 

Realizując obowiązek, o którym mowa w art. 24 ust. 6 ustawy z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów (Dz. U. 2024 poz. 928), informujemy, że w Generalnej Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad funkcjonuje „Wewnętrzna procedura dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych”. Szczegółowe informacje dotyczące sposobów dokonywania zgłoszeń wewnętrznych oraz funkcjonowania procedury dostępne są na stronie internetowej Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad w zakładce „Załatw sprawę” „procedura zgłoszeń wewnętrznych

Materiały

Ogłoszenie
Ogłoszenie.pdf 0.15MB
załączniki
załączniki.zip 1.29MB
Informacja​_z​_otwarcia​_ofert​_-​_Stanowisko​_kierowania
Informacja​_z​_otwarcia​_ofert​_-​_Stanowisko​_kierowania.pdf 0.13MB
Informacja​_o​_udzieleniu​_zamowienia
Informacja​_o​_udzieleniu​_zamowienia.pdf 0.16MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
07.11.2025 12:58 Anna Bis-Wlizło
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Anna Bis-Wlizło
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Zakup wraz z dostawą i instalacją mebli oraz urządzeń konferencyjno-dyspozytorskich do Stanowiska Kierowania w siedzibie GDDKiA Oddział w Szczecinie (z podziałem na 3 części) 2.0 18.11.2025 13:38 Babula Wojciech
Zakup wraz z dostawą i instalacją mebli oraz urządzeń konferencyjno-dyspozytorskich do Stanowiska Kierowania w siedzibie GDDKiA Oddział w Szczecinie (z podziałem na 3 części) 1.0 07.11.2025 12:58 Anna Bis-Wlizło

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}