W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Nr zamówienia: 13/2023/P „Zakup i wdrożenie oprogramowania Jira Service Management wraz z dodatkami lub rozwiązania równoważnego na okres 12 miesięcy”

06.11.2023

Niniejsze postępowanie prowadzone jest za pośrednictwem Platformy zakupowej dostępnej pod adresem strony internetowej https://gis.ezamawiajacy.pl zwanej dalej Platformą.

Przed upływem terminu składania ofert Wykonawca może zadawać pytania do treści SWZ za pośrednictwem Platformy. Wniosek należy przesłać za pośrednictwem Platformy Zakupowej przez:

1. Akcję „Zadaj pytanie” (przed wszczęciem postepowania). W celu zadania pytania Zamawiającemu, wykonawca klika lewym przyciskiem myszy klawisz ZADAJ PYTANIE. Powoduje to otwarcie okna, w którym należy uzupełnić dane wykonawcy tj. Nazwę i adres mail, temat i treść/przedmiot pytania, po wypełnieniu wskazanych pól wraz z wymaganym kodem weryfikującym z obrazka wykonawca klika klawisz POTWIERDŹ, wykonawca uzyskuje potwierdzenie wysłania pytania poprzez komunikat systemowy "Pytanie wysłane".

2. Kafel „Wiadomości” (po przystąpieniu do postępowania) dostępny w postępowaniu. W celu wysłania wiadomości do Zamawiającego klika na akcję „Utwórz nową wiadomość” wypełnia temat oraz treść/przedmiot pytania, a następnie klika akcję „Wyślij”.

Odpowiedź na pytanie zostanie udzielona do wiadomości publicznej i będzie widoczna w sekcji „Ogłoszenia o zmianie, zmiana treści SWZ”.

Złożenie oferty wymaga zalogowania na Platformie poprzez aplikację Marketplanet OnePlace. Do złożenia oferty wystarczające jest założenie bezpłatnego konta. Szczegółowa Instrukcja korzystania z Platformy dostępna jest w zakładce „Baza Wiedzy / Plany zamówień publicznych”. Szczegóły na temat wykonywania poszczególnych czynności w toku postępowania zawarte są w Instrukcji użytkownika dla wykonawcy.

UWAGA: Proces akceptacji wniosku rejestracyjnego, w przypadku poprawnie wprowadzonych danych trwa do 24 godzin w dni robocze.

Dodatkowe informacje związane z procesem rejestracji oraz innych aspektów technicznych Platformy można uzyskać codziennie od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy) w godzinach od 9:00 do 17:00:

Link do postępowania

 

 

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
06.11.2023 16:34 Anna Bujalska-Szreder
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Anna Bujalska-Szreder
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Nr zamówienia: 13/2023/P „Zakup i wdrożenie oprogramowania Jira Service Management wraz z dodatkami lub rozwiązania równoważnego na okres 12 miesięcy” 1.0 06.11.2023 16:34 Anna Bujalska-Szreder

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}