W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Transformacja cyfrowa

Wykorzystując nowoczesną technologię transformacja cyfrowa Państwowej Inspekcji Sanitarnej nabiera rozpędu.

Pięć strategicznych kierunków:

  1. Cyfryzacja wewnętrznych procesów Państwowej Inspekcji Sanitarnej poprzez zmniejszenie ilości dokumentacji papierowej oraz automatyzację wybranych procesów.
  2. Cyfryzacja obsługi klientów zewnętrznych poprzez zdalną obsługę indywidualnych spraw obywateli oraz przedsiębiorstw za pomocą takich narzędzi jak formularze www, Infolinia, dedykowana aplikacja.
  3. Optymalizacja pracy Państwowej Inspekcji Sanitarnej poprzez wdrożenie nowoczesnych rozwiązań takich jak Voicebot oraz Zaawansowana Analityka dużych zbiorów danych (wykorzystanie sztucznej inteligencji, uczenia maszynowego, inżynieria danych).
  4. Wyposażenie pracowników w nowoczesny sprzęt do pracy (laptopy, telefony typu VoIP, telefony komórkowe), szybkie i bezpieczne łącze internetowe, a także wspólne środowisko pracy w cyfrowej chmurze.
  5. Podnoszenie cyfrowych kompetencji pracowników Inspekcji poprzez szkolenia z ekspertami w zakresie wdrażanych zmian.
{"register":{"columns":[]}}