W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Sekcja Kwatermistrzowsko – Techniczna

Kierownik sekcji: kpt. mgr inż. Jakub Skalmierski

Starszy inspektor: Elżbieta Feifer

tel.: 47 851 09 37

E-mail: kwatermistrzostwo@myslowice.kmpsp.gov.pl


W zakresie zadań kwatermistrzowskich:

  1. administrowanie oraz zapewnienie właściwego stanu technicznego użytkowanych obiektów, pomieszczeń i lokali mieszkalnych pozostających w dyspozycji komendy, planowanie i realizacja inwestycji i remontów w tym zakresie, a także prowadzenie dokumentacji budynków komendy wynikających z przepisów (prowadzenie książek obiektów budowlanych);
  2. monitorowanie potrzeb i opracowywanie planu potrzeb w zakresie wydatków rzeczowych, w tym wyposażenia strażaków w odzież ochronną, specjalną, bądź wyposażenia osobistego;
  3. prowadzenie obsługi mieszkaniowej i mundurowej strażaków, pracowników cywilnych  i emerytów komendy;
  4. dokonywanie zakupów i dostaw sprzętu, paliwa, materiałów, urządzeń i usług niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania komendy ze szczególnym uwzględnieniem procedur wynikających z ustawy prawo zamówień publicznych;
  5. prowadzenie spraw związanych z przyznawaniem strażakom ekwiwalentu za remont i brak lokalu oraz pomocą na budownictwo mieszkaniowe;
  6. prowadzenie spraw socjalnych i bytowych pracowników dotyczących prawa do przejazdu na koszt jednostki organizacyjnej PSP, dopłaty do wypoczynku, wraz ze zwrotem kosztów przejazdu oraz z zakresu korzystania ze zakładowego funduszu świadczeń socjalnych;
  7. zabezpieczenie logistyczne działań ratowniczych, ćwiczeń i szkoleń prowadzonych przez podmioty KSRG i inne JOP na terenie działania komendy oraz ich przygotowanie               do działań w ramach odwodów operacyjnych;
  8. prowadzenie spraw  z zakresu gospodarki magazynowej i magazynu głównego komendy;
  9. prowadzenie ewidencji ilościowo-wartościowej majątku;
  10. gospodarowanie składnikami majątku, w tym udział w przedsięwzięciach związanych               z likwidowaniem zbędnych i zużytych składników majątku, utylizacja sprzedaż, oddanie w najem lub dzierżawę, nieodpłatne przekazanie oraz darowizna;
  11. sporządzanie planów zakupów i robót budowlano-instalacyjnych oraz ich realizacja ze środków finansowych pozostających w dyspozycji komendy;
  12. realizacja zadań związanych z postępowaniami odszkodowawczymi;
  13. systematyczne analizowanie potrzeb w zakresie sprzętu pożarniczego i ratowniczego, środków gaśniczych i neutralizatorów oraz ustalanie z komórką realizującą sprawy operacyjne priorytetów w tym zakresie;
  14. realizowanie prac dotyczących projektów związanych z pozyskiwaniem środków                  z funduszy strukturalnych  i celowych Unii Europejskiej i z innych źródeł;
  15. weryfikacja pod względem merytorycznym finansowych dokumentów zakupu;
  16. współdziałanie przy planowaniu systemów łączności dyspozycyjnej, dowodzenia i współdziałania, a także systemów alarmowania na terenie działania komendy.

W zakresie zadań techniki:

  1. inicjowanie i podejmowanie działań na rzecz utrzymania gotowości operacyjnej sprzętu transportowego;
  2. monitorowanie potrzeb, organizowanie przeglądów, zlecanie napraw i nadzór nad naprawami i konserwacją sprzętu transportowego;
  3. prowadzenie spraw dotyczących ewidencji, rejestracji i przeglądów technicznych sprzętu transportowego;
  4. organizowanie przeglądów, napraw oraz konserwacji sprzętu transportowego;
  5. bieżąca realizacja zapotrzebowania w środki i części zamienne, oleje, smary i inne materiały eksploatacyjne;
  6. prowadzenie rozliczeń eksploatacji sprzętu transportowego;
  7. prowadzenie kontroli nad: eksploatacją sprzętu transportowego, terminowością badań technicznych sprzętu znajdującego się na wyposażeniu jednostki;
  8. weryfikacja uprawnień do kierowania pojazdami i wydawanie zaświadczeń uprawniających do prowadzenia pojazdów służbowych;
  9. zlecanie okresowych badań sprzętu specjalistycznego;
  10. prowadzenie gospodarki częściami zamiennymi, olejami, smarami i innymi materiałami eksploatacyjnymi;
  11. kontrolowanie i analizowanie prawidłowości prowadzenia przez komórki organizacyjne komendy dokumentacji eksploatacyjnej sprzętu transportowego, a w szczególności rozliczania zużycia paliw, olejów, smarów i innych materiałów eksploatacyjnych;
  12. wypracowywanie wymogów parametrów technicznych dla nowo pozyskiwanych samochodów i sprzętu silnikowego;
  13. nadzór nad funkcjonowaniem zaplecza technicznego (ewidencja i legalizacja sprzętu),               w tym funkcjonowania warsztatu obsługi sprzętu ocrony układu oddechowego, itp.

W zakresie zadań Pełnomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych:

  1. pełnienie funkcji Pełnomocnika do spraw Ochrony Informacji Niejawnych zwanego „Pełnomocnikiem Ochrony Informacji Niejawnych”;
  2. zapewnienie wymaganej ochrony przetwarzanych informacji niejawnych oraz systemów i sieci teleinformatycznych;
  3. kontrolowanie  stanu ochrony informacji niejawnych oraz przestrzegania przepisów w tym zakresie;
  4. opracowywanie i nadzorowanie realizacji planów w zakresie ochrony informacji niejawnych;
  5. planowanie i prowadzenie szkoleń pracowników w zakresie ochrony informacji niejawnych;
  6. nadzorowanie działalności kancelarii materiałów niejawnych;
  7. kontrola przestrzegania właściwego oznaczenia i rejestrowania dokumentów niejawnych;
  8. nadzór nad obiegiem dokumentów niejawnych.
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
29.11.2020 11:19 asp. Przemysław Dudkiewicz
Wytwarzający/ Odpowiadający:
asp. Przemysław Dudkiewicz
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Sekcja Kwatermistrzowsko – Techniczna 5.0 06.08.2022 22:01 asp. Przemysław Dudkiewicz
Sekcja Kwatermistrzowsko – Techniczna 4.0 01.07.2022 11:36 asp. Przemysław Dudkiewicz
Sekcja Kwatermistrzowsko – Techniczna 3.0 12.05.2022 07:29 asp. Przemysław Dudkiewicz
Sekcja Kwatermistrzowsko – Techniczna 2.0 12.02.2021 14:44 asp. Przemysław Dudkiewicz
Sekcja Kwatermistrzowsko – Techniczna 1.0 29.11.2020 11:19 asp. Przemysław Dudkiewicz

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}