W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Procedura dotycząca zapewnienia dostępności Komendy Miejskiej PSP w Sosnowcu

Materiały

Procedura dotycząca zapewniania dostępności Komendy Miejskiej PSP w Sosnowcu
Procedura​_dotycząca​_zapewniania​_dostępności.docx 0.02MB
Wniosek o zapewnienie dostępności Komendy Miejskiej PSP w Sosnowcu
Wniosek​_o​_zapewnienie​_dostępności.docx 0.02MB
Żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej Komendy Miejskiej PSP w Sosnowcu
Żądanie​_zapewnienia​_dostępności​_cyfrowej.docx 0.02MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
31.03.2025 12:22 mł. bryg. Tomasz Dejnak
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Koordynator do spraw dostępności
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Procedura dotycząca zapewnienia dostępności Komendy Miejskiej PSP w Sosnowcu 1.0 31.03.2025 12:22 mł. bryg. Tomasz Dejnak

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}