W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Skargi i wnioski

Uwaga!! W związku z obecną sytuacją spowodowaną rozprzestrzenianiem się COVID-19 informujemy, że osobiste przyjęcia interesantów w sprawach skarg, wniosków i petycji zostały wstrzymane do odwołania! Skargi i wnioski można przekazywać zarówno za pośrednictwem: tradycyjnej poczty, korespondencji elektronicznej lub przy wykorzystaniu adresu e-mail.

Łódzki Komendant Wojewódzki Państwowej Straży Pożarnej przyjmuje interesantów w sprawach skarg i wniosków, w każdy wtorek w godz. 14.00 - 16.00, po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu z sekretariatem tel. 42 63 15 103.

W Komendzie Wojewódzkiej PSP w Łodzi rozpatrywaniem i załatwianiem skarg i wniosków zajmuje się Samodzielne Stanowisko do spraw Skarg, Wniosków i Dostępności, godziny pracy od poniedziałku do piątku w godz. 08.00 – 16.00.
Telefon kontaktowy 42 63 15 330.

Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej powiatu łódzkiego wschodniego  w sprawie skarg i wniosków przyjmuje interesantów w poniedziałek w godz. 15.30-16.30

Skargi/wnioski można składać:

1. Listownie na adres:  Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej powiatu łódzkiego wschodniego zs. w Koluszkach, ul. Słowackiego 28, 95-040 Koluszki.
2. Osobiście w Kancelarii KP PSP powiatu łódzkiego wschodniego zs. w Koluszkach, ul.  Słowackiego 28, w godzinach 07.30 - 15.30.
3. Za pośrednictwem ePUAP - adres strony internetowej http://www.epuap.gov.pl/,
4. Za pośrednictwem poczty elektronicznej – na adres koluszki@lodzkie.straz.gov.pl z zaznaczeniem w tytule „Skarga” lub „Wniosek”
5. Ustnie do protokołu w Kancelarii KP PSP powiatu łódzkiego wschodniego zs. w Koluszkach, ul.  Słowackiego 28, od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:30. Osoby zainteresowane złożeniem skargi do protokołu proszone są o przesłanie pisemnego zgłoszenia, w którym określony będzie temat skargi. Zgłoszenia mogą być składane w formach wskazanych w pkt 1-4.

Ważne! Skargi i wniosku nie można złożyć telefonicznie.

Skarga/wniosek powinny zawierać:
– imię i nazwisko wnoszącego,
– dokładny adres do korespondencji.

Zgodnie z § 8 pkt 1 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków, skargi i wnioski niezawierające imienia i nazwiska oraz adresu wnoszącego pozostawia się bez rozpoznania.

Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
30.11.2020 09:40 st.kpt. Artur Jachymczak
Wytwarzający/ Odpowiadający:
st.kpt. Artur Jachymczak
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Skargi i wnioski 9.0 03.03.2023 12:27 mł. bryg. Artur Jachymczak
Skargi i wnioski 8.0 03.03.2023 12:25 mł. bryg. Artur Jachymczak
Skargi i wnioski 7.0 03.03.2023 12:25 mł. bryg. Artur Jachymczak
Skargi i wnioski 6.0 03.03.2023 12:24 mł. bryg. Artur Jachymczak
Skargi i wnioski 5.0 03.03.2023 09:22 mł. bryg. Artur Jachymczak
Skargi i wnioski 4.0 03.03.2023 09:06 mł. bryg. Artur Jachymczak
Skargi i wnioski 3.0 02.02.2021 14:18 st.kpt. Artur Jachymczak
Skargi i wnioski 2.0 30.11.2020 09:43 st.kpt. Artur Jachymczak
Skargi i wnioski 1.0 30.11.2020 09:40 st.kpt. Artur Jachymczak

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}